New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 151
  • Views Views: Views 6K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Det vil uden tvivl være det største comeback i nyere tid at skulle vende den kamp.
Men på udebane i den heksekeddel, uden angriber og førstemålmand.
Poznan lader os spille kanon de første 30 og så rykker de os midtover.

Og de det er os okay, så ryger vi i EL og slipper for viashit og deres pengemafia 😍

Liverpools comeback mod Barcelona (vender 3-0 i første kamp til 4-3 samlet)
Hvis vi allerede taler om Liverpools "comeback", så vil ethvert barn i Polen straks nævne Champions League-finalen i 2004/05 mellem Liverpool og Milan. Milan førte 3-0 ved pausen, men i anden halvleg udlignede Liverpool, og de var bedst i straffesparkskonkurrencen.

På Liverpools mål stod der dengang en polak – Jerzy Dudek – og han reddede blandt andet Andriy Shevchenkos skud på en meget spektakulær måde. Hans "dans" på mållinjen blev kaldt "Dudek dance"

Hvis vi allerede taler om Liverpools "comeback", så vil ethvert barn i Polen straks nævne Champions League-finalen i 2004/05 mellem Liverpool og Milan. Milan førte 3-0 ved pausen, men i anden halvleg udlignede Liverpool, og de var bedst i straffesparkskonkurrencen.

På Liverpools mål stod der dengang en polak – Jerzy Dudek – og han reddede blandt andet Andriy Shevchenkos skud på en meget spektakulær måde. Hans "dans" på mållinjen blev kaldt "Dudek dance"

Nu flirter du jo!
Miraklet i Istanbul er sådan en, der bare ALTID giver mig gåsehud... det er top 5 fodboldoplevelser i mit liv (AGF's mesterskab 10 maj er nummer 1, Danmarks europamesterskab er vel nok nummer 2...)

Der blev nævnt nyere tid. Min søn på 188 var ikke født dengang, så det comeback tæller ikke.

Last edited:
Er det Marius van der Raad, der skal spille på onsdag i Polen, hvis Hedenstad bliver skadet?

- Det virker lidt vildt.
Beklager hvis det er et vildspor, men.

Jeg vil gerne tilføje til debatten om angriber, højre centerback og truppens generelt tynde tilstand, at jeg ikke vil hidse mig over over AGF havde en papfigur som 3. målmand. Hvis man kommer derud er det bare sort uheld.

Det er langt mere bekymrende hvor store veksler man trækker på startopstillingen, og de mangler man har i den

Jeg er lige fløjet til Warszawa fra Riga og tager toget til Poznan i morgen. Nu har jeg gnasket mig gennem et hav af tråde, blandt andet denne her, og vil gerne sige tak til @poznaniak for at gæste vores forum og bidrage med sobre og informative indlæg.

Vi skal sgu være stolte, når modstanderfans gider lege med her. Og endda udenlandske modstanderfans.

Det gør mig vildt glad, at der er plads til den slags, og at der ikke går bold.nationen.dk i den.
Og hvis (når, red.) vi bliver smasket ud, må @poznaniak altså gerne være glad på skrift, uden nogen her skal gøre sig vanskelige over det. Helt ærligt.

Og @Ahyepz - jeg opfattede det blot som om, at vores polske gæst gav igen med samme sjove mønt, som også blev leveret med et digitalt glimt i øjet.

Fuck hvor jeg glæder mig til kampen. Og fuck hvor er bartenderne her generøse med spiritussen i mine drinksscchhhh....

Det gør mig vildt glad, at der er plads til den slags, og at der ikke går bold.nationen.dk i den.
Og hvis (når, red.) vi bliver smasket ud, må @poznaniak altså gerne være glad på skrift, uden nogen her skal gøre sig vanskelige over det. Helt ærligt.
100% enig!
Selvfølgelig må han (hun?) være glad på skrift - det bør vi kunne rumme. Også hvis det bliver tæt og ender med et frustrerende exit i sidste ende.
Også enig i, at det er et megafedt bidrag.
Tak @poznaniak for de gode indlæg :)

Latest posts

Back