Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00 Martinstranger Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #441 Der ser ud til at være straffe! Kom så Arnstad!
T-Knogle Experienced member Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #442 Sådan!!!!
M Mengsen Experienced member Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #443 VAR har totalt ødelagt fodbolden
T-Knogle Experienced member Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #444 Kom så Arne
B BRORLORT Experienced member Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #445 Mengsen said: VAR har totalt ødelagt fodbolden Click to expand... Click to shrink... Jeg synes den er korrekt! hans arm flagrer alt for meget
Mengsen said: VAR har totalt ødelagt fodbolden Click to expand... Click to shrink... Jeg synes den er korrekt! hans arm flagrer alt for meget
Engdal93 Well-known member Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #446 Shit det er nervepirrende at følge med her
O Odonten Experienced member Yesterday at 8:14 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #447 Havde JH ikke lavet den der i Randers.....
TLassen Well-known member Yesterday at 8:15 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #448 Kom nu med 2-0 for satan!
T-Knogle Experienced member Yesterday at 8:16 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #449 SÅDAN 2-0 - det begynder at lugte af Champions League snart
M martinbechksdh Member Yesterday at 8:16 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #450 JA TAKKK
S SteenA Experienced member Yesterday at 8:16 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #451 Emmery og Arnstad øger deres værdi i aften!
Rastapopoulos Experienced member Yesterday at 8:16 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #452 Uha uha uha
H Holmertz Experienced member Yesterday at 8:17 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #453 Bliver spændende om der går gummiben i den nu for Poznan. Vi har god tid til at score det 3. mål.
M Mengsen Experienced member Yesterday at 8:17 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #454 BRORLORT said: Jeg synes den er korrekt! hans arm flagrer alt for meget Click to expand... Click to shrink... Giga joke på alle VAR-hadere. VAR har rettet to væsentlige dommerfejl i dag, indtil videre
BRORLORT said: Jeg synes den er korrekt! hans arm flagrer alt for meget Click to expand... Click to shrink... Giga joke på alle VAR-hadere. VAR har rettet to væsentlige dommerfejl i dag, indtil videre
N Nizzleroy Experienced member Yesterday at 8:18 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #455 Kom så for fanden. Jeg ser ikke meget omkring mig på den strandpromenade vi går på pt
W Winther Yesterday at 8:18 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #456 Uanset hvordan det ender er det sgu stærkt at skabe den spænding i returkampen!
T-Knogle Experienced member Yesterday at 8:18 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #457 Den rammer sgu da Bech i hovedet det kan ikke tage så lang tid
A aarhusianeren Well-known member Yesterday at 8:19 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #458 Hold nu kæft en kamp indtil nu. Krise snak bliver der formentlig ikke meget af efter kampen. Selv AJ har spillet sig op markant
Hold nu kæft en kamp indtil nu. Krise snak bliver der formentlig ikke meget af efter kampen. Selv AJ har spillet sig op markant
Rastapopoulos Experienced member Yesterday at 8:19 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #459 Mengsen said: Giga joke på alle VAR-hadere. VAR har rettet to væsentlige dommerfejl i dag, indtil videre Click to expand... Click to shrink... Jeg synes stadig, der er noget, der hedder "påskudt". Jeg mener ikke, der har været et eneste straffespark indtil videre. Derfor liker Jeg også dit åbenbart ironiske statement.
Mengsen said: Giga joke på alle VAR-hadere. VAR har rettet to væsentlige dommerfejl i dag, indtil videre Click to expand... Click to shrink... Jeg synes stadig, der er noget, der hedder "påskudt". Jeg mener ikke, der har været et eneste straffespark indtil videre. Derfor liker Jeg også dit åbenbart ironiske statement.
Martinstranger Yesterday at 8:19 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #460 Mengsen said: Giga joke på alle VAR-hadere. VAR har rettet to væsentlige dommerfejl i dag, indtil videre Click to expand... Click to shrink... I dag har VAR været ekstrem vigtigt Det er selvfølgelig ikke så godt, at dommerne skal have afgørende hjælp to gange men det er en anden sag.
Mengsen said: Giga joke på alle VAR-hadere. VAR har rettet to væsentlige dommerfejl i dag, indtil videre Click to expand... Click to shrink... I dag har VAR været ekstrem vigtigt Det er selvfølgelig ikke så godt, at dommerne skal have afgørende hjælp to gange men det er en anden sag.