New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 769
  • Views Views: Views 50K
Champions League 2026/27
De tabte nu faktisk til Lincoln Red Imps. Der er andre udmærkede resultater imellem, men et nederlag på Gibraltar er ikke ét af dem.
Pointen er bare, at hvis man vil i europæisk gruppespil, så skal man forbi hold som Lech Poznan, de er gode i TOTO-Cuppen, så lad os sende dem der ned igen. De hold vi slog i sidste sæson har langt bedre europæiske præstationer end Lech Poznan, selvfølgelig kan vi slå dem ud over 2 kampe, 58/42 lyder som et rimeligt odds på at vi går videre over 2 kampe, og så er deres stadion heller ikke mere skræmmende, når man har spillet i Brøndby med deres rockerfans

Pointen er bare, at hvis man vil i europæisk gruppespil, så skal man forbi hold som Lech Poznan, de er gode i TOTO-Cuppen, så lad os sende dem der ned igen. De hold vi slog i sidste sæson har langt bedre europæiske præstationer end Lech Poznan, selvfølgelig kan vi slå dem ud over 2 kampe, 58/42 lyder som et rimeligt odds på at vi går videre over 2 kampe, og så er deres stadion heller ikke mere skræmmende, når man har spillet i Brøndby med deres rockerfans

Pointen er at Lech har præsenteret i Conference league, som du af en eller anden grund prøver at tale ned ved at kalde toto cuppen? Vi har ikke præsenteret i Europa i evigheder.

Lad os prøve rent faktisk at præsentere noget, før vi taler ned om andre holds præstationer.

Jeg forstår ikke dit behov for at nedgøre andre holds præstationer i Europa, når vi selv har na-da at prale af ?

De hold vi slog sidste år har bedre europæiske præstation end Poznan ?
FCM kunne vi ikke slå trods hele 6 forsøg.
FCK slog vi lidt heldigt ude, hvor de havde skiftet halvdelen af deres idealopstilling ud. Og så slog vi dem sikkert hjemme, hvor de var kæmpe krise.

Poznans hjemmebane er langt mere frygtindgydende end Brøndby Stadion. Jeg frygter at ex. Emmery bliver helt og aldeles kyst derned, og AJ bliver så stresset at han laver afgørende fejl.

Jeg forstår ikke dit behov for at nedgøre andre holds præstationer i Europa, når vi selv har na-da at prale af ?

De hold vi slog sidste år har bedre europæiske præstation end Poznan ?
FCM kunne vi ikke slå trods hele 6 forsøg.
FCK slog vi lidt heldigt ude, hvor de havde skiftet halvdelen af deres idealopstilling ud. Og så slog vi dem sikkert hjemme, hvor de var kæmpe krise.

Poznans hjemmebane er langt mere frygtindgydende end Brøndby Stadion. Jeg frygter at ex. Emmery bliver helt og aldeles kyst derned, og AJ bliver så stresset at han laver afgørende fejl.
Det er tydeligt at du frygter, det er der vist ingen tvivl om - jeg siger bare at det er et helt ordinært hold, ligesom Brøndby FCM eller FC København, de har endda en væsentligt mindre økonomi end de 3 klubber, så ro på det er en helt overkommelig modstander for et hold der sidst vi var i Europa, slog Club Brugge.

Det lyder som en vild hjemmebane

Vi må bare forsøge ar sætte os i en situation således de gode polakker skal lave rigtig mange mål for at gå videre.

Bpokmakerne er generelt en fin rette snor i forhold til styrkeforhold, men en ny sæson og jada jada.
vi har jo selv spillet under par i Europa et par gange så jeg tillader mig at være reslistisk optimist.
Vi spillede ikke mange kampe i sidste sæson uden at skabe en håndfuld chancer, kan vi fortsætte i den stil kan jeg godt se os være konkurence dygtige.
Men Randers stadion tæller ned
Frederiksen virker til at være en snu træner.
Som du selv nævner skal den Eueopæiske erfaring ligesom bygges op.
Jeg håber for de alle de medfans som tager til Polen at de rejser ned til en åben kamp.
Laver poznan 3 kasser i vores højreforsvara side så er der nok en transfertråd de brænder sammen herinde.

Jeg drømmer om Europa league, håber forventer conference league, det kunne være strategisk genialt sikre sidstnævnte så tidligt så muligt

Skrevet med Max jetlag, håber det giver mening

Latest posts

Back