Champions League 2026/27 A Ahyepz Active member Today at 10:37 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #661 Bliver Champions League hymnen spillet i kvalifikationen? eller er det bare mig som drømmer?
Udbamse Experienced member Today at 10:39 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #662 Ahyepz said: Bliver Champions League hymnen spillet i kvalifikationen? eller er det bare som drømmer? Click to expand... Click to shrink... Først i Playoff-runden, er jeg 95% sikker på
Ahyepz said: Bliver Champions League hymnen spillet i kvalifikationen? eller er det bare som drømmer? Click to expand... Click to shrink... Først i Playoff-runden, er jeg 95% sikker på
Christian M Experienced member Today at 3:06 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #663 Udbamse said: Først i Playoff-runden, er jeg 95% sikker på Click to expand... Click to shrink... Yes det er også først der, der er regler for bandereklamer og TV rettigheder.
Udbamse said: Først i Playoff-runden, er jeg 95% sikker på Click to expand... Click to shrink... Yes det er også først der, der er regler for bandereklamer og TV rettigheder.
S Strudsen85 Experienced member 28 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #664 Godt nok skidt tidspunkt at Callø bliver skadet på.. Så må det blive AJ eller Jønsson der spiller der
Godt nok skidt tidspunkt at Callø bliver skadet på.. Så må det blive AJ eller Jønsson der spiller der
T-Knogle Experienced member 18 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #665 Strudsen85 said: Godt nok skidt tidspunkt at Callø bliver skadet på.. Så må det blive AJ eller Jønsson der spiller der Click to expand... Click to shrink... Han er sgu da ikke skadet
Strudsen85 said: Godt nok skidt tidspunkt at Callø bliver skadet på.. Så må det blive AJ eller Jønsson der spiller der Click to expand... Click to shrink... Han er sgu da ikke skadet