New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 398
  • Views Views: Views 23K
Last edited:
Du var ikke i Brugge kan jeg se ;-)

Mit bud er, at der bliver udsolgt, og det endda ret hurtigt
Du kan ikke sammenligne Brugge med det her, alene byen og sikkerhedsmæssige årsager, gør at færre tager afsted end i Brugge.
Derudover var Brugge en engangsoplevelse, fordi det var den første europæiske udebanetur siden Dila Gori i 2012, og man vidste, at det sandsynligvis ville blive den eneste i den sæson.
Det er heller ikke lige børnefamilierne jeg tænker på at tage en tur til Poznan, og jeg vil stadig mene vi bør kunne mønstre minimum 1000 mand afsted. Har lovet 9-årige en away kamp, så han bliver skuffet den her gang :)
Håber da, du har ret, men i så fald vil vi præstere markant bedre, end Brøndby plejer at gøre, når de spiller i Polen.
I juli 2019 var de omkring 400 i Gdansk, som er en langt mere tilgængelig by end Poznań.
I august 2024 var de 809 i Warszawa.
Det kan selvfølgelig også være, at vi ikke prioriterer på samme måde Brøndby og FCK som er vant til at spille europæiske kvalkampe.

Attachments

• GVC8ZwYWUAAFik_.webp
    GVC8ZwYWUAAFik_.webp
    335.7 KB · Views: 17
  • maxresdefault.webp
    maxresdefault.webp
    148.2 KB · Views: 16
Jeg kendte ikke til vores træners spændende mellemnavne. UEFA har i øvrigt fjernet Rasmus Carstensen fra vores trup allerede. Men den er godt nok stor. På papiret.

1781697311995.webp

Århus er en legetøjslufthavn, og Gdansk er heller ikke et sted, hvor man laver en Tom Hanks. Jeg har fløjet turen flere gange, og det er aldeles smertefrit. Desuden kan jeg klart anbefale de polske tog.

Det kan ikke gå galt. Tro mig.
Jeg flyver ikke særligt meget - vel 1-2 gange om året - og kun inden for Europa. De sidste 15 år er jeg vel blevet 4-12 timer forsinket ca. 25% af gangene. Der er selvfølgelig meget varians i det, men jeg foretrækker efterhånden også socialt hygge på Autobahn og currywürst over at sidde 6 timer i gaten på et fly fordi en medpassagerer har fået en dårlig fornemmelse...

Og ja, det er faktisk sket - var fremme kl. 6 om morgenen i stedet for 22 aftenen før. Lidt surt når man skal på en 4 dages skiferie...

Last edited:
Der kommer ikke i nærheden af at være udsolgt i awayafsnittet. Jeg køber en hat og æder den, hvis det sker. 500 er flot.

Du kan med fordel allerede ændre profilnavn med det samme. Må jeg anbefale dig Joakim von And?

Edit: Jeg mener selvfølgelig Andy Anderbilt

Jeg flyver ikke særligt meget - vel 1-2 gange om året - og kun inden for Europa. De sidste 15 år er jeg vel blevet 4-12 timer forsinket ca. 25% af gangene. Der er selvfølgelig meget varians i det, men jeg foretrækker efterhånden også socialt hygge på Autobahn og currywürst over at sidde 6 timer i gaten på et fly fordi en medpassagerer har fået en dårlig fornemmelse...

Og ja, det er faktisk sket - var fremme kl. 6 om morgenen i stedet for 22 aftenen før. Lidt surt når man skal på en 4 dages skiferie...

Wow - det er sgu crazy, at du har været så uheldig. Jeg var rejsereporter i 00erne og har været i over 40 lande. Det er kun lykkedes mig at misse tre fly i hele mit liv - det ene var fordi, at sikkerhedsvagterne i Las Vegas brugte halvanden time på at skille mit kameragrej ad, så jeg ikke nåede flyet til Austin.

Jeg flyver stadigvæk mindst én gang og oftest to om ugen og har højst været en time forsinket de seneste par hundrede afgange. Så jeg løber risikoen. Og bestiller en billet. Nu. Fra Riga til Warszawa den 27. juli.

Jeg tror godt at du kan skrue forventningerne op. Det bliver over 1000 mand, og nok også en del flere, som tager turen til Polen.
Håber jeg tager fejl, det vil virkelig være en magtdemostration i forhold til de andre danske klubbers fanbaser 👏
Der er selvfølgelig også en kæmpe hype om klubben i øjeblikket, og det gør nok også noget ekstra at det er Champions League kvalifikation.
Jeg havde heller ikke tænkt på folk har over en måned til at planlægge det, i forhold til hvis man først vidste det ugen før som der var chance for.
Mit bud var nok også lidt konservativt, men jeg vil stadig bliver overasket hvis vi er mere end 1.000 afsted.

Er det sen kamp som altid?
Nej det er det ikke. I anden og tredje kvalifikationsrunde, er det ikke UEFA kamptider, men hjemmeholdet der fastsætter det.
De danske hold plejer at spille omkring kl 19:00 på hjemmebane, så forventer det bliver det samme i år.
De polske hold plejer at spille omkring 20:30, samme tid som Lech Poznan spillede begge deres kvalkampe på sidste år.

Latest posts

Back