New posts

Bus til ̶e̶v̶t̶.̶ ̶ finale

• Thread starter Thread starter Hamborg
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 55
  • Views Views: Views 11K
Kæmpe tak til Hamborg og Heino for at have arrangeret og gennemført busturen ! Dejligt at møde et par af jer andre og stemningen var tiptop i en bus fyldt med AGF-fans i alle aldre.

Jeg er ekstremt forbandet over nederlaget og vil være det i lang tid. Men to højdepunkter gjorde mig alligevel stolt af min AGF-lidelse i går:
Dels den vilde Malaga-fremførelse.
Og dels da vi hentede den unge konfirmand på en villavej i Valby, som ikke anede at han skulle i Parken. Dét var at gøre noget godt for ens medfans - og stod i skarp kontrast til pyrotosserne, som mest er fans af sig selv.

Også stort tak herfra - Det blev da en hæderlig stemning vi fik skabt på vejen, stærkt hjulpet på vej af en engageret Martin 😄 Hold kæft det blev sjovt.. Turen omkring Valby blev da virkelig et af højdepunkterne - tænk sig at blive hentet fra sin konfirmation af en busfuld AGF-fans der råber ens navn!
Stemningen på stadion var elektrisk og tifoen fænomenal.. Ærgerligt at nederlaget gjorde turen ekstra lang på hjemvejen..

Håber I alle kom godt hjem :)

Kære Heino og alle andre deltagere i bussen.
Det er mig der takker. Det var helt fantastisk at blive hentet i Valby. Oliver blev blæst fuldstændig omkuld. Det her var en dag han aldrig glemmer.
Han gik rundt i Fælledparken i en zombie-agtig lykkerus og kunne slet ikke forstå hvad der var sket. Glade fans der sang hans navn på vejen og så toppet med en fenerbache i bussen. Det var konge. Hans 4 klassekammerater, der deltog i festen, forstår nu bedre hans hans tætte forhold til AGF.
Oliver har haft den bedste konfirmation han kunne ønske sig. At vi ikke tog pokalen, der vireklig kunne have toppet dagen, var ærgerligt, men sådan er det jo at være AGFer.
Af hjertet tak til alle.
Olivers far.
Har sendt Heino en lille video taget af en af gæsterne. Jeg har ikke skabt begreb om hvordan man lægger den slags op

Kære Heino og alle andre deltagere i bussen.
Det er mig der takker. Det var helt fantastisk at blive hentet i Valby. Oliver blev blæst fuldstændig omkuld. Det her var en dag han aldrig glemmer.
Han gik rundt i Fælledparken i en zombie-agtig lykkerus og kunne slet ikke forstå hvad der var sket. Glade fans der sang hans navn på vejen og så toppet med en fenerbache i bussen. Det var konge. Hans 4 klassekammerater, der deltog i festen, forstår nu bedre hans hans tætte forhold til AGF.
Oliver har haft den bedste konfirmation han kunne ønske sig. At vi ikke tog pokalen, der vireklig kunne have toppet dagen, var ærgerligt, men sådan er det jo at være AGFer.
Af hjertet tak til alle.
Olivers far.
Har sendt Heino en lille video taget af en af gæsterne. Jeg har ikke skabt begreb om hvordan man lægger den slags op
Det var altså også fuldstændig episk at være med til at give ham den oplevelse 😁 Jeg kommer ikke til at glemme det, så kan lige forestille mig hvordan det kommer til at være et minde for knægten 😁

Jeg har fået et par klip fra en i bussen, de er for store til at blive lagt op her så jeg har lavet det som et YouTube klip, man kan kun se det hvis man har linket og det er her:

Den der video hjælper gevaldigt på humøret 😀
Sønnike ved også godt hvad han ønsker sig til sin konfirmation (som passende er om 8 år…)

Når du falder af hesten så tør dig af og spring op igen. Det har i nu mange år været mit mantra i livet med AGF. Jeg må også erkende at de fald slår hårdere i dag end de gjorde for 20 år siden. Jeg har stadig ondt dybt ind i sjælen.

Som pædagog er jeg super stolt af at have været med til at give en gut som Oliver den oplevelse vi gav ham. Det er det jeg vil kunne leve højt på. Og jeg tror på at vi fortæller andre om den Hviee kærlighed gemmen historier som denne.

Men av min arm, hvor vil jeg altså gerne snart vinde noget, andet end medaljer.

Edit.
Også fra mig skal der gå en kæmpe tak til alle der tog med på vores bustur. Vi har nu lukket alt omkring turen og det hele er gået til ug og slange.
Tak til @Udbamse @Stone Cold @Akrobaten @Paw_Nielsen og søn, og alle de andre vi havde med for at give mig et minde for levet, selvom skårne endnu fylder mest.

Latest posts

Back