New posts

Bus til ̶e̶v̶t̶.̶ ̶ finale

• Thread starter Thread starter Hamborg
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 55
  • Views Views: Views 5K
Bus til ̶e̶v̶t̶.̶ ̶ finale

Hamborg

Well-known member
Hejsa.
Vi er en gruppe 40+ der overvejer at leje en bus til en evt. finale da vi nok er blevet for "satte" til fanklub turene. Vi har så set at det NÆSTEN koster det samme at leje en 50 personers bus som en 26 personers. Derfor er spørgsmålet: Er der nogle, gerne familier med børn, der mangler transport og er klar på en hygge tur med glade mennesker?? Vi har to chauffører klar og har en FORELØBIG pris på 200 - 250 kr pr sæde. Lad mig høre hvis det har interesse.

Hejsa.
Vi er en gruppe 40+ der overvejer at leje en bus til en evt. finale da vi nok er blevet for "satte" til fanklub turene. Vi har så set at det NÆSTEN koster det samme at leje en 50 personers bus som en 26 personers. Derfor er spørgsmålet: Er der nogle, gerne familier med børn, der mangler transport og er klar på en hygge tur med glade mennesker?? Vi har to chauffører klar og har en FORELØBIG pris på 200 - 250 kr pr sæde. Lad mig høre hvis det har interesse.
Det er fandeme en god idé, og jeg var hoppet på med knægten, hvis ikke det var fordi vi allerede er på Lolland i sommerhus i de dage. Godt initiativ.

Det er ikke smart, at arrangere bustur til en finale, vi ikke har kvalificeret os til.
Min yngste, absolut inkarneret og dedikeret AGF-fan, født og opvokset i Valby, skal ved en utilgivelig fejl fra min side planmæssigt konfirmeres 9. maj.
Mange omkring mig spørger til hvornår de hører nærmere om selve festen. Svaret er: Jeg melder noget ud fredag.
Jeg har simpelthen ikke turde flytte konfirmationsdagen af frygt for at blive ramt af boomerangen.
Han og jeg tager til Århus torsdag og ser kampen. Fredag må vi så sammen finde ud af hvordan hans konfirmationsfest skal fejres.
Det bliver enten på Østerbro eller i Valby.
Det er først torsdag aften vi er klogere på det. Ikke et sekund før

Det er ikke smart, at arrangere bustur til en finale, vi ikke har kvalificeret os til.
Min yngste, absolut inkarneret og dedikeret AGF-fan, født og opvokset i Valby, skal ved en utilgivelig fejl fra min side planmæssigt konfirmeres 9. maj.
Mange omkring mig spørger til hvornår de hører nærmere om selve festen. Svaret er: Jeg melder noget ud fredag.
Jeg har simpelthen ikke turde flytte konfirmationsdagen af frygt for at blive ramt af boomerangen.
Han og jeg tager til Århus torsdag og ser kampen. Fredag må vi så sammen finde ud af hvordan hans konfirmationsfest skal fejres.
Det bliver enten på Østerbro eller i Valby.
Det er først torsdag aften vi er klogere på det. Ikke et sekund før
Problemet er at hvis vi venter til Fredag er det nærmest umuligt at leje nogen bus. Som det ser ud nu er det muligt at leje såfremt det bliver aktuelt. Vi lagde bare mærke til at prisen nærmest var den samme med de to bus størrelser og så ville vi da lige høre om der var nogen der kunne bruge de ekstra sæder.

Jeg snakkede med en Silkeborgfan, de havde allerede fangrupper der havde booket busser ved selskaber der normalt bruges af AGF-fans.
Så ja, der bliver nok rift om dem, hvis sol og måne står rigtigt på torsdag.

DSB kan dog også komme i spil. De har vist før lavet specialtog fra det jyske til pokalfinale i Parken.
Det var ikke muligt i 2016 grundet sporarbejde.

Jeg ville ikke jinxe noget før kampen, så derfor intet svar fra mig før nu.
Fedt initiativ. Hvis der kan blive opsamling i Vejle/Fredericia så er vi tre fra Holstebro, der gerne vil med.

Lad mig lige komme med en update:
Vi er i gang med at booke en 50 personers bus og i skrivende stund er der booket 25 pladser til den lille drengeklub ( 45+) og dem vi sidder med på stadion. Med de tre fra Holstebro er der godt 20 pladser tilbage. Den nøjagtige pris bliver oplyst når vi kender den nøjagtige pris. Der er ingen der skal tjene noget på turen så prisen er Prisen på bus, bro og diesel divideret med antallet af pladser.

Lad mig lige komme med en update:
Vi er i gang med at booke en 50 personers bus og i skrivende stund er der booket 25 pladser til den lille drengeklub ( 45+) og dem vi sidder med på stadion. Med de tre fra Holstebro er der godt 20 pladser tilbage. Den nøjagtige pris bliver oplyst når vi kender den nøjagtige pris. Der er ingen der skal tjene noget på turen så prisen er Prisen på bus, bro og diesel divideret med antallet af pladser.
Hej Hamborg.. Har lige ændret lidt i min besked..
Vi er en gruppe på 9 der godt kunne være interesserede, hvis vi kunne samles op ved DTC ved Vejle.. 6 personer fra Vejle og 3 fra Århus :)

Last edited:
Min yngste og jeg var til kampen i går. Det var fedt.
Han skal som tidligere skrevet konfirmeres i Valby samme dag som pokalfinalen - “Houston, we Got a problem”.
Jeg køber gerne 2 billetter til bussen hvis i kan samle ham og hans storebror op i Valby kl 13 når kirkehandlingen er overstået (hvis det passer tidsmæssigt).
Bedre gave kan jeg nok ikke give ham.
Det bliver så mit lod at underholde gæsterne til festen😩

Hey Hamborg - jeg har en knægt på 21, som ikke gider ungdomskulturen heller. Vi vil gerne have to sæder i bussen, hvis det er OK?
Og så har jeg en makker, som jeg lige skal høre, hvad han har af planer om tur derover...han er blot ikke på GF forum, men derfor skal han jo have buddet alligevel? :)

Næsten relateret:

Hvordan er det med parkering i og eller omkring parken?
Jeg satser hårdt på at vi kommer en gruppe fra Ebeltoft, og jeg må ærlig indrømme, at tanke om offentlig transport ikke tiltaler mig. (Ebeltoft til Aarhus Rutebil station tager 70 min)
Så min ide var at sejle til Øen, men da jeg aldrig har haft bil med på udebanetur i Parken, håbede jeg der var nogle som havde lidt mere erfaring. :-)

Parker i nærheden af et metrostop på ringlinjen/m3 og tag metroen til parken. Det tager max 15 min.

For at blive konkret så er der fri parkering i helligdagene i fuglekvarteret v. Nørrebro st. Hvis du smider Glentevej i GPS'en kommer du derind.

Hejsa.
Vi er to der gerne vil med fra Aarhus C (far og søn). Er der plads og hvordan kan vi evt. aftale nærmere?

Back