New posts

Annoncer på AGF-Forum.dk

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 29
  • Views Views: Views 3K
Annoncer på AGF-Forum.dk
Jeg har lyttet til stemmerne og valgt ikke at indføre reklamer for gæster (endnu).

Til gengæld har jeg oprettet et donationsområde, som flere har ytret velvillighed til at ville benytte.

Se mere på Donationer.
Hvor meget lyder udgifter på? Altså kan vi ikke få en indikation? Evt. gøre det helt åbent med nedtæller. Nogle gange kan man hjælpe, andre gange ikke. Og hvis man ved at 20kr rækker langt, så kan de være man donerer det, mens hvis man tror at der skal 200kr til per mand, så tænker man ikke at en 20'er nytter noget alligevel? Og det er vel også en årlig udgift = noget vi kontinuerligt kan støtte op om.

Hvor meget lyder udgifter på? Altså kan vi ikke få en indikation? Evt. gøre det helt åbent med nedtæller. Nogle gange kan man hjælpe, andre gange ikke. Og hvis man ved at 20kr rækker langt, så kan de være man donerer det, mens hvis man tror at der skal 200kr til per mand, så tænker man ikke at en 20'er nytter noget alligevel? Og det er vel også en årlig udgift = noget vi kontinuerligt kan støtte op om.
Der er et mål på donationssiden under “Donations”. Det er omregnet ca. det licensen koster 😊

Udover det beløb på siden, er der også kommet ca. 300,- på MobilePay 👏

Der er et mål på donationssiden under “Donations”. Det er omregnet ca. det licensen koster 😊

Udover det beløb på siden, er der også kommet ca. 300,- på MobilePay 👏
Perfekt. Jeg må lige vente med at donere til en anden måned. Betaler selv noget videreuddannelse, som pt dræner nærmest alt. Jeg synes helt sikkert ikke du skal dække disse udgifter alene.

Bortset fra at mobile pay indbetalinger ikke fremgår. Men det er da super, at vi nærmer os målet.
Nej, den tillader ikke at jeg indtaster nogle beløb manuelt for at få den højere op.

Til gengæld har MobilePay-donationer fået deres egen side som tak :) https://www.agf-forum.dk/donate/donationer-via-mobilepay/

Og jeg kan fortælle, at målet er nået! :) Tusind tak til alle der har doneret! Skulle I få lyst til fortsat at støtte løbende til serverudgifter (licensen til softwaren er betalt for 1 år, en forlængelse koster $55), så skal jeg ikke sige nej tak :)

Back