New posts

Gæt opstillingen Ajax Amsterdam - AGF, træningskamp 12/7-2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 208
  • Views Views: Views 10K
Gæt opstillingen Ajax Amsterdam - AGF, træningskamp 12/7-2025
Så er det tid til at gætte opstillingen i den sidste træningskamp, inden det går løs i Superligaen. Modstanderen er Ajax Amsterdam, og kampen spilles i Hattem, som ligger lidt uden for Zwolle. Kampen starter kl. 15, og der kan gættes frem til kl. 14:30.
Bemærk, at jeg har sat Rasmus Carstensen på som forsvarsspiller. I skrivende stund er han ikke at finde på trup-siden på agf.dk.

Link til spørgeskemaet: https://docs.google.com/forms/d/e/1...ewform?usp=sharing&ouid=111341095517926199534

Jeg har en afventende forventning. Det hele er så usikkert. Men hvad kan man få ud af kampen?

Startopstillingen mod Haderslev, og dermed JPs foretrukne 11 - men uden reelle hints om Arnstad og Badji. Links er nok førstevalg om han starter mod Ajax eller ej.

Vi ved ikke hvor stærkt det mandskab Ajax stiller er, men det er helt usandsynligt de har forberedt sig på AGF eller kender til holdet i det hele taget. Derfor bliver kampen intetsigende i sig selv igen. Men det vil være bekymrende hvis man møder blød mellemvare og igen ikke kan skabe chancer.

Ajax er en modstander af en helt anden kaliber end de hold vi har mødt tidligere, ikke bare i denne opstart, men i det hele taget, det er heller ikke deres første træningskamp, så de er klar på en helt anden måde end Hamborg eller Luton var, det minder vel om kampen mod Club Brügge. Så det bliver interessant at se hvor holdet står imod så stærk en modstander. Jeg tvivler dog på at Jakob Poulsen stadigvæk er ubesejret som AGF træner efter kl 17 i dag.

Eller give betalende kunder den service at kunne bruge det man betaler for lige meget hvor i verden man er..
Jeg er temmelig sikker på, at AJAX producere kampen.

Derfor deres regler.

De tager 25 Euro for at se kampen live.

De tager nok en del mere end 59,- kr for at vise denne kamp til deres fans.

Jeg er sikker på AGF gerne ville have vist kampen til alle på +

Jeg tror helt bestemt det er Ajax der bestemmer det
Helt fair. Der blev bare sagt til sidste træningskamp, at den kunne streames via AGF+, og der blev ikke nævnt noget om blokering. Jeg har heller ikke modtaget noget via mail om evt. blokering.

Det var i sin tid også Luton, der producerede kampen, som så blev sendt på AGF+. Der var i øvrigt en fremragende engelsk kommentator :)

Helt fair. Der blev bare sagt til sidste træningskamp, at den kunne streames via AGF+, og der blev ikke nævnt noget om blokering. Jeg har heller ikke modtaget noget via mail om evt. blokering.

Det var i sin tid også Luton, der producerede kampen, som så blev sendt på AGF+. Der var i øvrigt en fremragende engelsk kommentator :)
Ajax tager 25 Euro for at se denne kamp. Det tror jeg heller Luton gjorde (tilsvarende i GBP).

Jeg tror Ajax presser alt det ud af deres pre-season de kan

Latest posts

Back