New posts

1. Division 2025/2026

  • Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 491
  • Views Views: Views 33K
1. Division 2025/2026
Fremad vinder 3-0 og bør være sikker ellers skal rigtig meget gå galt. Vigtigt hvis vi gerne vil udleje nogle spillere og Fremad er interesseret.
Jeg så virkelig gerne et formelt samarbejde ala dét FCM og Fredericia har. Tænker, som nævnt tidligere, at Hamza, Camara og måske Tchamche ville have rigtig godt af et år hos Fremad.
 
Jeg så virkelig gerne et formelt samarbejde ala dét FCM og Fredericia har. Tænker, som nævnt tidligere, at Hamza, Camara og måske Tchamche ville have rigtig godt af et år hos Fremad.
Nu er de også helt officielt 1. Divisionsklub igen i næste sæson:
Så der det er muligt at fortsætte det gode samarbejde omkring udleje.
 
Håber lidt på Ac Horsens i dag så vi kan få dem op og nogle endnu flere fede away kampe næste sæson.

Har det helt modsat. Jeg håber inderligt ejernes casino strategi slår fejl - så det forhåbentlig kan afskrække andre for at prøve - og jo længere tid Horsens skal være i 1. Division desto større er sandsynligheden for, de trækker sig.
Derudover er Horsens sammen med Randers en ligegyldig klub.

Jeg synes, det er godt for Superligaen vi i de senere år har set klubber vi ellers aldrig ser fremfor det altid er de samme klubber som tager turen op og ned.

Hepper på Hillerød men Hvidovre var også en fint bekendtskab sidst de var oppe.
 
Har det helt modsat. Jeg håber inderligt ejernes casino strategi slår fejl - så det forhåbentlig kan afskrække andre for at prøve - og jo længere tid Horsens skal være i 1. Division desto større er sandsynligheden for, de trækker sig.
Derudover er Horsens sammen med Randers en ligegyldig klub.

Jeg synes, det er godt for Superligaen vi i de senere år har set klubber vi ellers aldrig ser fremfor det altid er de samme klubber som tager turen op og ned.

Hepper på Hillerød men Hvidovre var også en fint bekendtskab sidst de var oppe.
Enig, jeg hepper dog på Esbjerg. Jeg arbejder i Horsens, så det ville fryde mig lidt. Men der er godt nok mange som er AGF fans i Horsens og det er ikke medløber fans.
 
Ja helst så jeg EfB rykke op, men det skib er hvis ved at sejle.
Mja, jeg synes stadig det lugter lidt godt af fisk i Esbjerg...i næste runde hvis ACH taber til Lyngby, EfB vinder over Hvidovre og Hillerød ikke vinder i Kolding så er EfB på anden pladsen inden sidste runde. Kræver at Hvidovre vinder i dag over ACH og Hvidovre fører 1-0 i Horsens efter 82 min.
 
Mja, jeg synes stadig det lugter lidt godt af fisk i Esbjerg...i næste runde hvis ACH taber til Lyngby, EfB vinder over Hvidovre og Hillerød ikke vinder i Kolding så er EfB på anden pladsen inden sidste runde. Kræver at Hvidovre vinder i dag over ACH og Hvidovre fører 1-0 i Horsens efter 82 min.
Esbjerg er 2 point fra 2. Pladsen med 6 point at spille om, så det er da for tidligt at begynde at spille holdet sammen til den kommende sæson, i hvert fald. Men Horsens møder de to hold der intet har at spille for, Kolding og Lyngby, så mon ikke de snupper den sidste billet?
 
Esbjerg er 2 point fra 2. Pladsen med 6 point at spille om, så det er da for tidligt at begynde at spille holdet sammen til den kommende sæson, i hvert fald. Men Horsens møder de to hold der intet har at spille for, Kolding og Lyngby, så mon ikke de snupper den sidste billet?
Jo - nu hvor ACH vs Hvidovre endte 1-1 ! Tror ikke Lyngby bliver så nemme at vinde over, tror godt Lyngby kan vinde den kamp.
 
Det er ikke helt nemt at vide hvor godt Lyngbys og Horsens niveau vil være, hvis Horsens følger med op, men Lyngby kunne godt være en relativt stærk oprykker og Horsens har vist et budget til midten og vil sikkert også handle ind til Superligaen, så det kan blive hård kamp i bunden. Vi skal så heller ikke falde helt sammen oven på en stor udskiftning, men hvis man tillader sig at antage at vi ikke kommer i nogen fare - vi skal selvfølgelig gerne i top-6 - kan det godt blive en sæson hvor en af nedrykkerne bliver et af de mere etablerede hold. Randers og Silkeborg skal måske ikke føle sig for sikre på at de hiver den hjem i et scenarie der ligner denne sæson.
 
Fremad er foran med 3-0 mod AaB og overhaler dermed AaB i tabellen.

Der mangler så meget mentalitet og lederskab på det AaB hold, så man næsten ikke fatter det. Et problem der har eksisteret i årevis men lad endelig AaB fortsætte ned ad den vej og undervurdere hvor meget vindertyper betyder.
Endte 5-0 😂👍
 

Latest posts

Back
Top