New posts

1. Division 2025/2026

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 365
  • Views Views: Views 24K
1. Division 2025/2026
Jeg spillede før sæsonstarten på at AaB ville rykke ned, så jeg krydser alt hvad jeg kan 😁
Jeg har også et par rækker, hvor de rykker ned til odds 76. Bl.a. en hundredelap hvor det er parret med guld til Norges håndboldkvinder (er sket) og (desværre) at Villa slutter over Man U i PRL. Det sidste er pt. nok det mest usandsynlige, he he ...

Hvis det nogensinde har været realistisk, så er det håb nok helt slut ang. Tape til AGF.

Vi kommer nok til at se endnu flere udlændinge i SL med de priser på de bedste spillere selv fra 1. Division, desværre. Til gengæld kan jeg jo håbe på, klubberne begynder at bruge flere egne talenter, når spillere som ikke engang er "sikre" investeringer rask væk koster +20 mio.

Ifølge franske L’Equipe har Stade Reims indledt jagten på AC Horsens alsidige forsvarsspiller Christ Tapé, men økonomien i en mulig handel kan blive et stridspunkt.

Tidligere har klubber som Lens, Auxerre og Metz også ønsket at tilknytte den talentfulde ivorianer, men AC Horsens priskrav på op mod 22,5 millioner kroner, har indtil videre udsat en handel.

Vi kommer nok til at se endnu flere udlændinge i SL med de priser på de bedste spillere selv fra 1. Division, desværre. Til gengæld kan jeg jo håbe på, klubberne begynder at bruge flere egne talenter, når spillere som ikke engang er "sikre" investeringer rask væk koster +20 mio.
Det tror jeg også og der er også nogle eksempler på spillere der få sæsoner senere er blevet store salg, selvom det føles lidt som om det de seneste sæsoner oftere har været via Norge eller Sverige, men i det her tilfælde kan det også betyde noget at Horsens' økonomi er på Superliganiveau. De køber for større beløb end andre i førstedivision og sælger så også naturligt for lidt mere.

Latest posts

Back