Siger du min sammenligning med Verona og Leicester er forkert?! Fuldkommen korrekt, tak!
AGF har i sæsonerne under Uwe vist mesterskabsklasse i perioder og har nu for 4. Sæson i træk kvalificeret sig til slutspillet. Og mindst lige så vigtigt, så er det nok overperformance ift budgetter, men ikke vild af slagsen og bestemt med mulughed for at gentage bedriften igen de kommende 5-10 år.
Set isoleret med 40 år siden seneste mesterskab og som seriøst undertippede før sæsonen holder mit billede stadig, som du også er inde på. AGF er bare et bedre sted.