Det viste sig at være FC Midtjylland ejer Anders Holch Poulsens grissebasse, der blev skudt i Brabrand i går. Det var hans ungarske uldgris, der havde fået nok af det der FC Midtjylland helvede på Constantinsborg, og taget flugten til vands over Brabrandsøen. Det kan man jo godt forstå - stakkels dyr.
Neees er ved at varme hårtørreren op på bænken - gad vide hvordan det var i omklædningen, i bussen, i flyet, på træningsbanen
(edit: det er den nederste video )
Neees er ved at varme hårtørreren op på bænken - gad vide hvordan det var i omklædningen, i bussen, i flyet, på træningsbanen
(edit: det er den nederste video )
Fedt kontonavn “Spurs_behind_the_enemy” - De forstår nok ikke hvad han siger: “VI GIR FUCKIN 2-3 MÅL VÆK HVER GANG VI SPILLER!” Men videoen slutter da lige med et “he’s angry”
Det er et rigtigt godt tidspunkt at møde FCK lige nu, hvor alle ser ud til at være “Unhinged”, alle omkring Neestrup sidder bare stille og prøver at ignorere ham, det ser overhovedet ikke sundt ud på den bænk.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.