New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 133K
Den store underholdningstråd
Min 18-årige københavnersmarte snothvalp af en nevø, som er opvokset på Frederiksberg, har i dag langt om længe erklæret sin kærlighed til De Hvi'e.

Han har alle dage været fan af Real Madrid, hvilket han har fra sin far, og han har gennem sin omgangskreds lært af følge FCK, selv om jeg de seneste ti år har gjort mit bedste for at få ham at holde med den rigtige kongeklub.

Denne vidunderlige udvikling viser to ting:

- De fleste FCK-tilhængere er medgangsfans

- Min familie er til at redde!

Nu bliver det en god jul, og han skal sgu have en AGF-gave! 🤩
Der er lidt “en sten kan ikke flyve, morlille kan ikke flyve, ergo er morlille en sten” over din logik 😅

Last edited:

Endnu en flot "afsløring" af den internationale fodboldkorrespondent. En værdig udfordrer til historien om pølsemix i kantinen hos AC Horsens. 👏🏻👏🏻👏🏻

Jeg ser frem til den næste artikel, som efter sigende vil afsløre, at Daðason er steget hele to numre i støvlestørrelse, siden han skrev under med FCK. 🤯😱

Endnu en flot "afsløring" af den internationale fodboldkorrespondent. En værdig udfordrer til historien om pølsemix i kantinen hos AC Horsens. 👏🏻👏🏻👏🏻

Jeg ser frem til den næste artikel, som efter sigende vil afsløre, at Daðason er steget hele to numre i støvlestørrelse, siden han skrev under med FCK. 🤯😱

"Det kan Tipsbladet afsløre"🤭🤭 Hold helt op det er sjovt:ROFLMAO:

Men hvordan skal vi dog tage de medier seriøst om et et par år - det bliver bare værre og værre.

Ps: @Rastapopoulos skal vi i gang?
1765987936335.webp

Paven har nu et AGF halstørklæde :LOL:
Sjov historie og så i en Fynsk avis 😁

Lidt overrasket over han er ved at færdiggøre sit teologistudie - er han ikke 55 år. Men kan selvfølgelig være han trænger til at sadle om:unsure:

Latest posts

Back