New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Hvis man ville bruge dette som en mellemsæson ville man rydde op i de spillere som ikke er langtidsholdbare så man kan indspille næste generation til året efter.

Tjo, men jeg håber, da også, at Paddy bliver "udsluset" som starter i denne sæon.

Derudover ved vi da ikke om det var AGF, som var stopklodsen for et skifte til Indonesien. Endeligt er det en billig løsning at beholde Paddy fremfor at lægge 15-20 mio. kr. for et "usikkert" alternativ. Der kan naturligvis mangle perspektiv, men hvis kassen i forvejen er halvtom, er det en måde at få råd til andre positioner.

Vi kender ikke AGF's målsætning, men som andre har været inde på, har CV været relativt defensiv i udmeldingerne. Det passer godt med "mellemsæson" i min bog.

Ja, som Tobias Bach, Gyamfi og Anker. Vi har ikke haft så meget held med det endnu. Måske vi skal scoute bedre?

Selvfølgelig er der fejlskud. Hvis nu Badji ender som et flop, skal det stoppe os fra at kigge i Belgien? Skal vi altid hente i 3. Bundesligaen nu når Tingager og Bech har været en succes?
Jeg tror mere, vi har haltet gevaldigt på scouting i Danmark men der var også engang for ikke forfærdelig mange år siden, hvor den erklærede scouting målstætning var Østjylland.

Last edited:
Tja - jeg tænker mere, at Callø nu har haft syv runder, hvor han kunne have spillet for Kolding.

Men større er problemet ikke, hvis han bider sig hurtigt fast.
Hvis han i øvrigt havde holdt sin plads i Kolding ligner det en fejlvurdering at hive ham hjem. Men nogen gange er man også bare nødt til at få en faktisk vurdering når der kommer en ny træner ind.

Jeg ønskede mig faktisk bare en god spiller mere til midtbanen før MEM røg og noget konkurrence til Links. Jeg synes vi er en spiller for lidt på midten. Jeg ville ikke hente 3-4 profiler men blot en enkelt tilføjelse. Og det bør der være plads til for vi har brugt 0kr i transfers og har solgt for over 20. Jeg er fuldt ud bevidst om at vi ikke kan hente en angriber når vi stadig hænger på især Serra.
Meget enig 👍

Tjo, men jeg håber, da også, at Paddy bliver "udsluset" som starter i denne sæon.

Derudover ved vi da ikke om det var AGF, som var stopklodsen for et skifte til Indonesien. Endeligt er det en billig løsning at beholde Paddy fremfor at lægge 15-20 mio. kr. for et "usikkert" alternativ. Der kan naturligvis mangle perspektiv, men hvis kassen i forvejen er halvtom, er det en måde at få råd til andre positioner.

Vi kender ikke AGF's målsætning, men som andre har været inde på, har CV været relativt defensiv i udmeldingerne. Det passer godt med "mellemsæson" i min bog.
Alternativerne sidder på bænken allerede dvs. man vil kunne spare PMs løn samt sikre en lille transfer hvis man ville gå efter en mellemsæson.

Det er ikke meget input CV har fået ud af to transfervinduer. To lejespillere og 0-1 indkøb plus at han har tømt væsentlige dele af toppen og gjort truppen super smal. Han skuffer mig big time.
Lige nu, her halvanden time før vinduet lukker, er jeg også skuffet. Mest over hvordan vinduet er forvaltet. Jeg ved intet om hvilken opgave, CV har fået af klubben i dette vindue.
Kanske han har fået besked på at slanke truppen ekstremt, og så må vi se, hvad det kan bære indtil vinter.
Januarvinduet er typisk lidt dyrere, men hvis man køber i Norge eller Sverige, er det mellem sæsoner, så dét kan der jo være en plan i...

Men her og nu er jeg også skuffet.

Alternativerne sidder på bænken allerede dvs. man vil kunne spare PMs løn samt sikre en lille transfer hvis man ville gå efter en mellemsæson.

Men Paddys løn fylder ikke ret meget i det store billede - og du skal sammenholde det med, at vi har ladet mange gå uden at hente ret meget ind. Jeg synes ikke, at Paddys fortsatte tilstedeværelse er nok til at ændre tendensen.

Jeg har stadig ikke hørt andet officielt fra klubben end at vi skal bygge på det sportslige budget og geninvestere i truppen når der sælges. Alt andet er gætværk. Derfor savner jeg en ordentlig udmelding fra klubben omkring de sportslige ambitioner.

Og de spændende unge spillere du nævner er jo ikke gratis. Eller det kommer selvfølgelig an på hvilket niveau man forventer. Er det en ung spiller fra divisionerne eller nogle med lidt mere færdigheder til at gøre sig gældende på førsteholdet. Er du tilfreds med flere Bach og Anker typer eller vil du have et niveau højere når du vil have spændende unge spillere
CV har da sagt gentagne gange i interviews denne sommer, at det blev lidt smalhals nu her på grund af stadion, og at vi gerne vil give flere spilleminutter til vores unge spillere.

Jeg har stadig ikke hørt andet officielt fra klubben end at vi skal bygge på det sportslige budget og geninvestere i truppen når der sælges. Alt andet er gætværk. Derfor savner jeg en ordentlig udmelding fra klubben omkring de sportslige ambitioner.

Nej, det er netop ikke gætværk at vi står overfor et stort millionunderskud, det er meldt officielt ud. Det er også blevet meldt ud, vinduet ville blive stille. Det vælger du at ignorere og kun at forholder dig til nogle udtalelser fra en tid, hvor den økonomiske situation så anderledes ud.

Og de spændende unge spillere du nævner er jo ikke gratis.

Det kommer jo an på hvor vi henter fra. Nu har vi angiveligt budt på en spiller, som spillede i 1. Division sidste efterår.

Latest posts

D
Replies
933
Views
87K
Back