New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Hvis vi også sælger Beijmo fra toppen af hierarkiet - så kører jeg direkte til Fredensvang og lægger en dej på køleren af CV's bil, som han kan køre hjem med efter midnat.
Du mener vi erstatter ham med Peter Dejn?

Jeg tror ikke der ryger flere startere, men håber også stadig på en tilgang mere som erstatning for Bach. Måske Camara hvis han bare er et kæmpe talent.

Var der ikke noget med, at vi hvert år skulle bygge ovenpå spillerbudgetterne? Vi er vist helt enestående i superligaen lige nu, hvor alle andre bygger på. Vi sparer. Virkelig mangel på rettidig omhu.

Jo og så kom der lige et Vejlby stadion i vejen, som suger penge ud af kassen. Vores indtægter uden transfersalg kan ikke bære de budgetter vi har. Så enten skal vi sælge eller også tære på egenkapitalen med den risiko, at der så ikke bliver råd til flere ubehagelig overraskelser.
En ansvarlig ledelse kan imo ikke gamble med klubbens økonomi, når fremtidens økonomi stadig er uafklaret og vi ser ind i et stort millionunderskud.

Jeg er klart på nummer 2. På kort sigt er vi svækket men på lang sigt bør vi være mere styrket, hvis ellers CV forvalter de penge fornuftigt. Jeg fastholder, vi står i den her situation, fordi vi ikke har solgt spillere for store beløb de sidste par vinduer.
Det måtte ikke fortsætte, for så står vi bare i nøjagtig samme situation til vinter og næste sommer.
Det forudsætter jo at man også er villig til at geninvestere i truppen. Indtil videre har vi vekslet et salg på 15 mio til to lejeaftaler. Jeg gider ikke flere penge i banken. Det får jeg som fan intet ud af. Jeg vil have kvalitet på banen. Nu.

Det forudsætter jo at man også er villig til at geninvestere i truppen. Indtil videre har vi vekslet et salg på 15 mio til to lejeaftaler. Jeg gider ikke flere penge i banken. Det får jeg som fan intet ud af. Jeg vil have kvalitet på banen. Nu.

Det er jeg helt enig i, som jeg nævnte i et andet indlæg. Jeg forventer alle pengene fra MEM gives til CV.

Jeg forstår ikke den kritik af, at klubben har en eller anden fordækt strategi med at gemme pengene eller ligefrem stikke af med dem som i Farum. Jeg troede, alle var med på, at strategien i GF er, at alle de penge vi tjener, de bliver brugt på at styrke fodboldholdet. Nogle gange er det strategisk klogere at investere dem i infrastruktur eller at prioritere midlerne over flere vinduer, fordi der er gode sportslige grunde til det - men der er ingen mennesker i AGF, der tager pengene, eller som har interesse i snyde os, der vil klubben og holdet det bedste.

Der er mange følelser i spil i de her dage. Men meget tyder altså på, at CV og JP har en ret klar plan med holdet, og at vi er på vej et sted hen, hvor vi får virkelig meget ud af de spillere vi har. Hvis vi hentede 3-4 store navne i de næste par timer, så er jeg ikke sikker på, at det ville være den klogeste måde at forvalte vores penge eller vores fremtid.

Jo og så kom der lige et Vejlby stadion i vejen, som suger penge ud af kassen. Vores indtægter uden transfersalg kan ikke bære de budgetter vi har. Så enten skal vi sælge eller også tære på egenkapitalen med den risiko, at der så ikke bliver råd til flere ubehagelig overraskelser.
En ansvarlig ledelse kan imo ikke gamble med klubbens økonomi, når fremtidens økonomi stadig er uafklaret og vi ser ind i et stort millionunderskud.
Var det så ikke en ide at klubben meldte det ud til os fans i stedet for bare at gemme sig? Vi kan jo kun gå ud fra det som klubben siger, og når man ikke har sagt andet, så må JNs ord jo stå til troende. Det er for slapt bare at gå i flyverskjul.

Farzam: 2 store hurdler endnu før MEM går igennem.

Gætter på den ene er, at AGF SELVKLART har krævet at vi skal få Solbakken på plads først - og 2: måske noget omkring beløbet/klausuler efter de 30 mio.
Lad os bare beholde ham, og geninvestere Anderson pengene i Solbakken

Hvis ingen af de to lejeaftaler bliver gjort permanente, så kan vi i øvrigt stå et virkelig dårligt sted næste år, når PM og Dalsgaard er blevet 37 og Hansen 41. Vi har brug for nogle byggesten til de næste års AGF.

Det er jeg helt enig i, som jeg nævnte i et andet indlæg. Jeg forventer alle pengene fra MEM gives til CV.

Men de skal jo bruges nu. Vi har i forvejen tjent små 20 mio i det her vindue, og vi har brugt 0. Hvorfor skulle netop disse penge blive brugt?

Håber ikke JP er blevet lovet en trup som ville blive forstærket, for det er den ikke blevet.

Hvis vi hentede 3-4 store navne i de næste par timer, så er jeg ikke sikker på, at det ville være den klogeste måde at forvalte vores penge eller vores fremtid.
Det tror jeg bestemt det ville. Sportsligt ville det nok gøre os til medaljekandidater og måske mesterskabskandidater. Jeg forstår ikke hvordan du vil kunne vende det negativt skulle vi hente 3-4 profiler.

Hvis ingen af de to lejeaftaler bliver gjort permanente, så kan vi i øvrigt stå et virkelig dårligt sted næste år, når PM og Dalsgaard er blevet 37 og Hansen 41. Vi har brug for nogle byggesten til de næste års AGF.
Hvad hvis de to aftaler var permanente, men ingen af spillerne var gode nok. Så står vi et endnu værre sted (Serra, Haugen og Badji f.eks)

Det tror jeg bestemt det ville. Sportsligt ville det nok gøre os til medaljekandidater og måske mesterskabskandidater. Jeg forstår ikke hvordan du vil kunne vende det negativt skulle vi hente 3-4 profiler.

Enig.

At vi ligger nr 3 nu, og så ville forstærke vores trup, for første gang i 2 år, kan da umuligt være negativt?

Silkeborg har nu solgt ud i flere år, og har vel aldrig haft flere penge. Hvor ligger de lige pt?

Latest posts

Back