New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Han får måske svært ved at komme til udlandet efter to fejlslagne forsøg. Det kigges der naturligvis meget på.

Hos FCK skal have spille den venstre 6’er som Delaney sidder ret hårdt på. Dog med det forbehold at Delaney ikke spiller alle kampe.

Dertil kan han måske komme derfra med 6-8’millilner mere netto over en 5 årig periode
Pengene er selvfølgelig et argument. Men rimeligt sikker på han starter alle Champions League kampe på bænken. Hvis han overhovedet er med der. I hvert fald når FCK er færdige med at handle.

Som jeg ser det er ham udelukkende hentet for at aflaste Delaney frem til næste sommer når han har brug for pauser.

Pengene er selvfølgelig et argument. Men rimeligt sikker på han starter alle Champions League kampe på bænken. Hvis han overhovedet er med der. I hvert fald når FCK er færdige med at handle.

Som jeg ser det er ham udelukkende hentet for at aflaste Delaney frem til næste sommer når han har brug for pauser.
Jeg vil gerne vædde en stadion platte på, at Delaney ikke er starter i alle CL kampe

Delaney har vel ikke startet over halvdelen af kampene i Europa på banen (eller været med) i denne og sidste sæson. Så der bør umiddelbart være rigtig gode muligheder, hvis det er ham som skal afløses.

Jeg forstår virkelig ikke hvordan man i en situation hvor vi har 3 midtbanespillere i truppen tænker at det vil give mening at skifte til et system hvor alle tre skal bruges 100 % af tiden?
God pointe.
I mit hoved talte jeg Arnstad med som midtbanespiller til 4-3-3 (og Links op som venstre wing) hvorved vi har 4.
Som stadig er tyndt numerisk.
Jeg må hellere lade være med at kloge mig på talformationer. I juni var næsten alle herinde enige om, at vores system med wingbacks var ubrugeligt offensivt. Det er gået meget godt siden da :-)

Delaney har vel ikke startet over halvdelen af kampene i Europa på banen (eller været med) i denne og sidste sæson. Så der bør umiddelbart være rigtig gode muligheder, hvis det er ham som skal afløses.
Ja. Og det ville da for alvor også være et wake-up call til AGF, hvis vores absolut bedste spiller ikke er i nærheden af at starte for FCK.

Farzam er uden for diskussion en dygtig transfer journalist men det klæder ham ikke med de stikpiller og han generel bliver enorm butthurtt når han bliver kritiseret eller andre medier er lidt hurtigere end han er.
Blev der ikke skrevet tidligere i dag at han var faldet i søvn og slet ikke refereret omkring MEM selvom han er Fck ekspert :unsure:

Det er bare et stort coverup - CV trækker tiden og ender med at sige nej. Det er kun for at svække Fck.

Derfor henter han samtidig Solbakken, en stærk backup til links og en ny super angriber som supplement. Det er all-in på mesterskabet mens Fck står og savner MEM på banen:ROFLMAO:

Blev der ikke skrevet tidligere i dag at han var faldet i søvn og slet ikke refereret omkring MEM selvom han er Fck ekspert :unsure:

Det er bare et stort coverup - CV trækker tiden og ender med at sige nej. Det er kun for at svække Fck.

Derfor henter han samtidig Solbakken, en stærk backup til links og en ny super angriber som supplement. Det er all-in på mesterskabet mens Fck står og savner MEM på banen:ROFLMAO:
Mads Emil gider jo heller ikke til FCK…

Altså hvis vi ender med Solbakken som supplement til den centrale midtbane, så dør jeg af grin. Seriøst.
Det vil være mesterligt trollet: vi siger at vi altså først skal have landet en erstatning. Så er Solbakken på og så var der i øvrigt liiige noget vedrørende MEM... :)

Vi skal alligevel ikke handle med dem i fremtiden så skidt med det hehe.

Nu må vi se, Solbakken er heller ikke annonceret og det kunne jo også have noget med det at gøre. Det falder formentlig på plads.

Latest posts

Back