Ja alt tyder på MEM ud og Solbakken ind. Et forventet salg og en tilgang med den ventede profil.
Spørgsmålet er nu hvad er der ellers sker.
Faktisk vil jeg sige jeg først studsede over, at Solbakken jo er spillende 6'er - kun med 8 mål/8 assists i 250 kampe (Mads emil ca. 25 af hver som 8'er)
Så tænker man opgradering af NP? Nogle kampe med NP for sikring - andre med Solbakken ved siden af Yakob.
Har ikke set ham smadre igennem på tacklinger overhovedet, men til gengæld typen der lige når at tage et træk til siden for at undgå modstanderen - og fine pasninger -og løb med bold også faktisk lidt som Arnstad. Skud som Yakob!
Han er ikke den samme pres-force som MEM ham der.
Men han ser meget spændende ud.
Hvis både han og Yakob kommer i gear - kan vi spille med de to sammen som vekslende 6'ere - der tilsammen har nok defensiv power måske.
Og der vil være kampe vi har behov for NP - som sikkert vil starte inde med en af dem foran sig til de er i kampform.
De ene har ikke spillet kampe denne sæson endnu, og den anden har været ude med skade i over 1,5 år.
Bevæger sig hurtigere end Yakob med bolden synes jeg - mere som Arnstad, bare ikke lavt tyngdepunkt med skulderen nede som ham. Han er 1,82 så mere som Yakob. Har ikke set hans luftdueller - så det er nok ikke godt.
Jeg synes det lugter af systemskifte til en art 433