New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Nu gider jeg ikke blive haglet ned igen, ovenpå hvor rigtig min kilde i klubben var sidst, men de meldinger jeg får nu, er at Mortensen planlægger at tage ned til Persib for at se på klubben, faciliteterne og området umiddelbart efter Fredericia-kampen. Så ifølge min kilde har GF ikke sagt definerende nej.

Det giver dog ikke GF lang tid til at arbejde på en erstatning, men måske har de allerede noget linet op. Det har jeg så ikke nogen information om.
Sorry...lyder logistisk noget usandsynligt!!! PM kan i aller tidlist køre fra Vejlby søndag kl 16.30....flyve til Thailand, se på herlighederne; og tage stilling...desuden er tidsforskellen heller ikke i favør tidsmæssigt...så, sorry...tror ikke på historien! Men under PM oplevelsen og at stoppe på toppen hos os!!

Lukker vinduet også der i Indonesien? Det er jo dét der er afgørende mht Patrick Mortensen
Sorry...lyder logistisk noget usandsynligt!!! PM kan i aller tidlist køre fra Vejlby søndag kl 16.30....flyve til Thailand, se på herlighederne; og tage stilling...desuden er tidsforskellen heller ikke i favør tidsmæssigt...så, sorry...tror ikke på historien! Men under PM oplevelsen og at stoppe på toppen hos os!!
Vinduet in Indonesien lukker først den 12.09 - Så der er masser af tid for dem.

Nu gider jeg ikke blive haglet ned igen, ovenpå hvor rigtig min kilde i klubben var sidst, men de meldinger jeg får nu, er at Mortensen planlægger at tage ned til Persib for at se på klubben, faciliteterne og området umiddelbart efter Fredericia-kampen. Så ifølge min kilde har GF ikke sagt definerende nej.

Det giver dog ikke GF lang tid til at arbejde på en erstatning, men måske har de allerede noget linet op. Det har jeg så ikke nogen information om.
Det lyder mere som et eventuelt skifte til vinter, med mindre AGF har en top-top angriber i hus allerede. Ellers er det en helt håbløs tidsplan, som ikke kan lade sig gøre.

Vinduet in Indonesien lukker først den 12.09 - Så der er masser af tid for dem.
Men meget mindre tid for AGF hvis han først rejser efter Fredericia kampen. Men skulle alt for oven være sandt, så kan jeg ikke forestille mig andet end at 1) CV allerede har en fuldgod erstatning på sin liste som han er meget komfortabelt med at kunne overbevise på kort varsel at skulle skifte til os.
2) Persib og AGF allerede nu har aftalt en en transfersum som er tilfredstillende for os, ellers er det skide omsonst at sende PM halvvejs rundt om jordkloden, hvis ikke klubberne kan blive enig.

Og hvis vi skal sælge vores mest scorende spiller, så skal den transfer være det værd med tanke om at vi måske risikerer ikke at kunne få en fuldgod erstatning.

Arh, selvfølgelig....men som andre så skriver skal GF jo ha en afklaring ift dispositioner inde vort vindue lukker ( jeg kunne nu godt se vi IKKE erstatter PM og ser tiden an og så først gør noget til vinter...)
Medmindre de stoler på nogle af dem vi har. Eller mindre (måske mere faktisk) sandsynligt tror en transferfri spiller er til rådighed

Det giver ingen mening for nogens vedkommende. Alle bliver ekstremt presset. Hvis det er Patricks plan først at beslutte noget mandag aften, så bør agf sige nej.

Arh, selvfølgelig....men som andre så skriver skal GF jo ha en afklaring ift dispositioner inde vort vindue lukker ( jeg kunne nu godt se vi IKKE erstatter PM og ser tiden an og så først gør noget til vinter...)
I så fald vil jeg have en anden sportschef. Det ville være en eklatant falliterklæring og dumhed i højeste potens 😀

Men meget mindre tid for AGF hvis han først rejser efter Fredericia kampen. Men skulle alt for oven være sandt, så kan jeg ikke forestille mig andet end at 1) CV allerede har en fuldgod erstatning på sin liste som han er meget komfortabelt med at kunne overbevise på kort varsel at skulle skifte til os.
Jeg tænker den del er klappet helt af og man har en aftale med en spiller på plads. Han er lovet PM skifter og han bliver signet på de aftalte vilkår når det sker.

Men lad os nu se - det virker stadig lidt langt ude, at PM skiftet til Indonesion men de har vel mange penge derude og lave skatter. Han kan vel have sendt familien i forvejen for at se på forholdene som måske vil være de vigtigste i den forbindelse (altså forholdene udenfor banen). Der kan Putros vise rundt.

Nu gider jeg ikke blive haglet ned igen

Ingen haglede dig ned men vi har en historik herinde med brugere. som tror. de er ITK (in the know) men bare ønsker opmærksomhed eller troller. Derfor vil alle nye brugere uden en historik herinde blive mødt med en sund skepsis.

Jeg tænker den del er klappet helt af og man har en aftale med en spiller på plads. Han er lovet PM skifter og han bliver signet på de aftalte vilkår når det sker.

Men lad os nu se - det virker stadig lidt langt ude, at PM skiftet til Indonesion men de har vel mange penge derude og lave skatter. Han kan vel have sendt familien i forvejen for at se på forholdene som måske vil være de vigtigste i den forbindelse (altså forholdene udenfor banen). Der kan Putros vise rundt.
Hvis det bare er for et år, så er det jo ikke engang sikkert at familien behøver flytte permanent med. Selvom det selvfølgelig er rarest at have dem med. Det kommer nok også an på konens arbjedssituation.

I så fald vil jeg have en anden sportschef. Det ville være en eklatant falliterklæring og dumhed i højeste potens

Eller også har vi en sportschef, som tænker, vi er nød til at give de angribere, som vi betaler en ganske høj løn til en ordentlig chance. Jeg er helt med på, du har dømt Serra og Badji ude, det har jeg personligt ikke.
Er Badsjis skade til gengæld af den mere alvorlige slagt, er det en anden situation.

Badji, Serra og Bech kan jeg sagtens se, skal have en fair chance. Vi kan ikke blive ved med at bruge mange penge på 9ere, som vi kasserer bare fordi, de ikke leverer fra dag 1.
Det er svært at shine i solen, når samtlige 9ere de sidste 5-6 år har stået i skyggen af PM.

Last edited:
Eller også har vi en sportschef, som tænker, vi er nød til at give de angribere, som vi betaler en ganske høj løn til en ordentlig chance. Jeg er helt med på, du har dømt Serra og Badji ude, det har jeg personligt ikke.
Er Badsjis skade til gengæld af den mere alvorlige slagt, er det en anden situation.

Badji, Serra og Bech kan jeg sagtens se, skal have en fair chance. Vi kan ikke blive ved med at bruge mange penge på 9ere, som vi kasserer bare fordi, de ikke leverer fra dag 1.
Det er svært at shine i solen, når samtlige 9ere de sidste 5-6 år har stået i skyggen af PM.
Du har en engels tålmodighed. Hverken Serra eller Badji har præsteret noget som helst brugbart i flere år. Når vi i den grad har scoutet helst håbløst i årevis, skal vi da modsat se at få rettet op på sådan en elendighed i en fart i stedet for bare at give op. At CV åbenbart tænker at han kan køre helt uden nye kontrakter i et helt år, gør det kun værre. Det er alt andet end rettidig omhu. Det er defensiv neddrosling af ambitioner for endnu færre penge.

P.s. Alle eksterne observatører er ret enige om, at GF har en stærk start 11 plus minus 1-2 spillere. Derefter har vi ikke meget at komme med.

Latest posts

Back