New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Måske lidt provokerende, og så beklager jeg meget, men i ramme alvor forventer i tilgange, af bare nogenlunde karakter?

I min optik er succeskriteriet resten af vinduet, at IKKE miste flere nøglespillere. Jeg vil blive meget meget overrasket, hvis der kommer noget spændende, udover en eller anden svensker på leje fra X klub. Så i den kontekst er transfervinduet mere eller mindre lukket for AGF.
Dét er vel lukket for dig, og vel ikke for dem der tror der kommer noget.

Altså det er mig som afsender, så ja naturligvis er det min holdning :D.. Ligesom det du skriver er din, det ligger vel ret indforstået på et debatforum ;).

Igen JEG bliver meget overrasket, hvis vi trækker en kanin op af hatten. Vi har SÅ meget leftover fra tidligere vinduer, at vi ikke rigtig kan tillade os at lave endnu et fejlslagent vindue.

Tager vi de sidste 3 vinduer er det vel groft sagt kun Arnstad der viser lidt krummer.

Altså det er mig som afsender, så ja naturligvis er det min holdning :D.. Ligesom det du skriver er din, det ligger vel ret indforstået på et debatforum ;).

Igen JEG bliver meget overrasket, hvis vi trækker en kanin op af hatten. Vi har SÅ meget leftover fra tidligere vinduer, at vi ikke rigtig kan tillade os at lave endnu et fejlslagent vindue.

Tager vi de sidste 3 vinduer er det vel groft sagt kun Arnstad der viser lidt krummer.

Vel derfor vi skal hente en?

Tonen i opslaget virkede ikke som om, at du klart mente en modsat holdning end din var forkert.

Last edited:
Var han kommet fra vores egen ungdomsafdeling havde der næppe været så meget kritik af ham. Han kan dybest set ikke "gøre for" at AGF har købt ham lidt dyrt. Samme pointe gælder Gyamfi.
Jeg ved ikke helt hvad du vil sige med ovenstående - at det er tåbeligt når fx jeg henviser til Jensen-Abbew og Gyamfi som dårlige køb af SIB?

Er det ikke netop en væsentlig pointe ift især Jensen-Abbew, at han blev hentet for at spille, kom på holdet næsten fra dag ét og nu af flere omgange er blevet bænket igen. Det er ikke en Callø, der venter på chancen for at vise hvad han kan. Det er et dyrt indkøb hvor klubben i flere omgange har set hvad han kan, og sagt 'ja tak, hvis du lige vil sætte dig derover'.

Hvilket formål tjener det at have ham på bænken? Talentspilletiden kommer nok Callø til gavn og man vil hellere omplacere Beijmo end benytte Jensen-Abbew.

Hvilket formål tjener det at have Gyamfi rendende i klubben? Hvis han havde været et af klubbens egne talenter havde man næppe opdaget den manglende plan med ham. Men fordi han blev hentet dyrt og var profileret, stod det klart. Omvendt, hvis et internt talent var mødt med samme forventninger og ikke kunne få det til at fungere, ville man også spekulere i alt muligt om indstilling osv.

Jeg ved ikke helt hvad du vil sige med ovenstående - at det er tåbeligt når fx jeg henviser til Jensen-Abbew og Gyamfi som dårlige køb af SIB?

Er det ikke netop en væsentlig pointe ift især Jensen-Abbew, at han blev hentet for at spille, kom på holdet næsten fra dag ét og nu af flere omgange er blevet bænket igen. Det er ikke en Callø, der venter på chancen for at vise hvad han kan. Det er et dyrt indkøb hvor klubben i flere omgange har set hvad han kan, og sagt 'ja tak, hvis du lige vil sætte dig derover'.

Hvilket formål tjener det at have ham på bænken? Talentspilletiden kommer nok Callø til gavn og man vil hellere omplacere Beijmo end benytte Jensen-Abbew.

Hvilket formål tjener det at have Gyamfi rendende i klubben? Hvis han havde været et af klubbens egne talenter havde man næppe opdaget den manglende plan med ham. Men fordi han blev hentet dyrt og var profileret, stod det klart. Omvendt, hvis et internt talent var mødt med samme forventninger og ikke kunne få det til at fungere, ville man også spekulere i alt muligt om indstilling osv.
Vi spiller med 3 mand i forsvaret. Vi har Dalsgaard, Tingager og Kahl som de startende (Beijmo spillede sidst af forskellige taktiske årsag, bl.a grundet Vejles opstilling). Derefter hedder reserverne Jensen-Abbew og Callø. Det synes jeg ikke er for meget. Mølgaard kan, omend jeg ikke er sikker på han er stærk nok på bolden, vise sig at være et brugbart alternativt senere på sæsonen

Haugen vibes..

Ikke flere angribere som har sovset rundt på lavere niveau
Hvor vil du så hente fra?

Patrick Mortensen kom fra Sarpsborg. I de senere år er flere angribere skifte fra Eliteserien og fået pænt med succes rundt omkring, bl.a. Boniface, Fofana, Moumbagna, m.fl.

Mon ikke han bliver handlet for et beløb hvor vi ikke rigtig kan være med

Hvor vil du så hente fra?

Patrick Mortensen kom fra Sarpsborg. I de senere år er flere angribere skifte fra Eliteserien og fået pænt med succes rundt omkring, bl.a. Boniface, Fofana, Moumbagna, m.fl.

Mon ikke han bliver handlet for et beløb hvor vi ikke rigtig kan være med
Fx Gustaf Nilsson og Andri Johnsson..

Tjek hans klubber, det er jo nærmest lavere niveau end Haugen

Latest posts

D
Replies
933
Views
87K
Back