New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
HVIS der er hold I det, og det sker....så er det 100p fordi, at Paddy vil have et sidste eventyr (og fuldt fortjent i så fald). Derudover er jeg ret sikker på, at der står en klar i kulissen...nægter og tro på, at man giver ham skiftet uden og være sikker på og lande en erstatning
I min Football Manager inficerede hjerne, har jeg mest lyst til at smide Tchamche ind som fast starter. Men det er nok at gøre ham en bjørnetjeneste.

I min Football Manager inficerede hjerne, har jeg mest lyst til at smide Tchamche ind som fast starter. Men det er nok at gøre ham en bjørnetjeneste.

Tchamche har virkeligt ikke set god ud i de sidste indhop - det er alt for tidligt at sætte al tillid på ham.
Han skal have mere og mere tid, men vi kan sagtens finde en well proven angriber lidt oppe i alderen, der kan trække læsset et par sæsoner ligesom PM var tiltænkt.

Jeg tror vi ser en overgangs-spiller til det "vi vil" på nogle positioner.

Ligesom Andreas Hansen på mål ikke ville være en del af "vi skal have yngre og salgsbare spillere".

Nogle steder skal der hentes til et akut behov, som skal hjælpe os over de næste 2-3 år - og så skal pengene findes i den periode - til det man virkelig gerne vil.
Der er ligesom ikke penge til bare at købe folk på 19-21 med knaldhøj kvalitet her og nu. Det har vi været omkring. Men nogle pladser skal vi jo nok jagte det - ligesom vi gjorde med Arnstad - hvilket kan vise sig at blive en rigtig god forretning, hvis han kan holde det niveau fra de første 5 kampe - og endda ligge på.

Så selvom man kunne sige at en spiller som Uhre ikke ville give meget perspektiv ift at lade PM tage afsted, så giver det jo bare nogle flere år at løbe på. Ligesom Hansen vs Hansen vs Wahlstedt.

Hvis Paddy får et tilbud på et eventyr, som han gerne vil prøve inden karrieren slutter, så skylder AGF ham at være endog meget samarbejdsvillige. Han har været den måske bedste anfører i historien. Han har scoret bunkevis af mål for os. Han har uafladeligt været en fremragende ambassadør for klubben og været en del af en stadig sundere kultur i truppen og klubben (sådan ser det ud udefra, i det mindste).
Hvis han banker på CV's dør og beder om løbepas til et eksotisk eventyr i Indonesien, så kan vi ikke gøre andet, end at sige god tur.

Har fra en kilde tæt på klubben, at både Mortensen og klubben er åbne for skiftet, og at der er en dialog i gang. Mortensen vil dog gerne have et par dage til at tænke tingene igennem.

Tænker der er helt forståeligt, især med hensyn til familien. Så “rygtet” virker troværdigt nok. Nu må vi se hvad der sker

Vildt nok.

Forståeligt hvis Paddy men alligevel lidt en bombe i betragtning af hans status.

Hvis Paddy får et tilbud på et eventyr, som han gerne vil prøve inden karrieren slutter, så skylder AGF ham at være endog meget samarbejdsvillige. Han har været den måske bedste anfører i historien. Han har scoret bunkevis af mål for os. Han har uafladeligt været en fremragende ambassadør for klubben og været en del af en stadig sundere kultur i truppen og klubben (sådan ser det ud udefra, i det mindste).
Hvis han banker på CV's dør og beder om løbepas til et eksotisk eventyr i Indonesien, så kan vi ikke gøre andet, end at sige god tur.
100% Enig

1000% enig..

Dog håber jeg inderligt at han scorer mod Vejle og bliver den meste scorende AGF’er all time.. ❤️

Har fra en kilde tæt på klubben, at både Mortensen og klubben er åbne for skiftet, og at der er en dialog i gang. Mortensen vil dog gerne have et par dage til at tænke tingene igennem.

Tænker der er helt forståeligt, især med hensyn til familien. Så “rygtet” virker troværdigt nok. Nu må vi se hvad der sker

Beklager men jeg er altså mere end skeptisk når en bruger med 2 indlæg kommer med et rygte.
Den berygtede Stoke - som er personen jeg har anmeldt til Twitter for stalkning - har gjort, jeg altid er skeptisk når profiler uden historik, kommer med rygter.

Har du ret, får du en stor undskyldning.

1000% enig..

Dog håber jeg inderligt at han scorer mod Vejle og bliver den meste scorende AGF’er all time.. ❤️
Ditto!!
Og så vil jeg understrege, at jeg helt egoistisk og helhjertet håber, at Paddy beslutter sig for at blive i AGF.
Jeg bliver decideret nervøs og angst, ved tanken om en AGF trup uden Paddy...den dag kommer jo, men det behøver bare ikke være lige i dette vindue.

Beklager men jeg er altså mere end skeptisk når en bruger med 2 indlæg kommer med et rygte.
Den berygtede Stoke - som er personen jeg har anmeldt til Twitter for stalkning - har gjort, jeg altid er skeptisk når profiler uden historik, kommer med rygter.

Har du ret, får du en stor undskyldning.
Kan jeg godt forstå din skepsis. Skriver ikke meget herinde men læser alt, men tænkt dette var info værd at fortælle.

Nu startet jeg ikke lige rygtet herinde, men fik det bekræftet af en person som er pænt troværdig ift. klubben.

Jeg ville alligevel blive overrasket over hvis lønnen i den indonesiske liga kan blive god nok for at Paddy vil rykke hele familien med børn derover...

Og altså, han er jo lidt et andet sted end typer som Ilsø og Skoubo som rykkede til Thailand og Indien i den alder. De var jo håbløse længe inden de pakkede rygsækken.

Jeg ville alligevel blive overrasket over hvis lønnen i den indonesiske liga kan blive god nok for at Paddy vil rykke hele familien med børn derover...

Og altså, han er jo lidt et andet sted end typer som Ilsø og Skoubo som rykkede til Thailand og Indien i den alder. De var jo håbløse længe inden de pakkede rygsækken.

Men lønnen han har fået i AGF i over 6 år er. Og har han levet nogenlunde fornuftigt (har han da vist) så skal lønnen dernede vel bare dække det det ville koste for ham at bo der med familien. Så meget koster et hus i Indonesien jo ikke at leje i 1 år fx.

Jeg kender ikke til lønniveauet, men fodbolden er i fremgang i Indonesien og andre har tjent rigtig godt i Thailand (Michael Falkesgaard)..

Det er ikke Saudi Arabien, men en kombination er fin økonomi og oplevelser.

Men lad os nu se om det sker.

Jeg synes det er påfaldende at der stort set ingen rygter er omkring AGF og så kommer der et man i hvert fald ikke lige havde ventet. Jeg forholder mig skeptisk til det. Man kan vel godt forestille sig at Paddy skulle have lyst til lige at tage et par år et sted for eventyrets skyld, men det skulle nok være fordi man har fortalt ham at der kommer en anden og skubber ham ud på bænken, eller i hvert fald at det lakker så meget mod enden at han bliver interesseret i en kontrakt på et par år et andet sted. Lige nu spiller han dog fast og scorer mål og han er jo normalt ikke bange for en udfordring, så det vil alligevel overraske mig hvis han rejser fordi der er en konkurrent på vej.

Jeg synes det er påfaldende at der stort set ingen rygter er omkring AGF og så kommer der et man i hvert fald ikke lige havde ventet. Jeg forholder mig skeptisk til det. Man kan vel godt forestille sig at Paddy skulle have lyst til lige at tage et par år et sted for eventyrets skyld, men det skulle nok være fordi man har fortalt ham at der kommer en anden og skubber ham ud på bænken, eller i hvert fald at det lakker så meget mod enden at han bliver interesseret i en kontrakt på et par år et andet sted. Lige nu spiller han dog fast og scorer mål og han er jo normalt ikke bange for en udfordring, så det vil alligevel overraske mig hvis han rejser fordi der er en konkurrent på vej.

Det skulle vel primært være for oplevelsen.

Tvivler på at situationen i AGF direkte har betydning. I hvert fald ikke ret stor betydning.

Latest posts

Back