jeg håber, at JP relativt hurtigt når frem til at stole så meget på spillerne fra anden række, at han tør rotere på 1-2 pladser til kampene.
Ikke fordi nogle er dårlige, men bare for at dosere belastningen og have en større trup i kampform.
Jeg kan godt være bange for, at vi igen kommer til at tære for hårdt på de første 11.
Jeg ville elske at se (bare eksempler) Carstensen starte for Beijmo, Jørgensen for Bech, Serra for PM og Yakob for MEM. Ikke nødvendigvis alle i samme kamp.
jeg håber, at JP relativt hurtigt når frem til at stole så meget på spillerne fra anden række, at han tør rotere på 1-2 pladser til kampene.
Ikke fordi nogle er dårlige, men bare for at dosere belastningen og have en større trup i kampform.
Jeg kan godt være bange for, at vi igen kommer til at tære for hårdt på de første 11.
Jeg ville elske at se (bare eksempler) Carstensen starte for Beijmo, Jørgensen for Bech, Serra for PM og Yakob for MEM. Ikke nødvendigvis alle i samme kamp.
Jo der eksperimenteres på en anden måde, men det er ikke det, jeg er ude efter.
I går var det svært for den enkelte indskifter at vise meget, fordi de kom ind som en helt flok nye.
Jeg kunne godt tænke mig, at JP startede med én af bænk-spillerne på banen hver gang.
Jo der eksperimenteres på en anden måde, men det er ikke det, jeg er ude efter.
I går var det svært for den enkelte indskifter at vise meget, fordi de kom ind som en helt flok nye.
Jeg kunne godt tænke mig, at JP startede med én af bænk-spillerne på banen hver gang.
En udlejning kommer lidt an på hvordan JP ser på mulighederne for spilletid til Callø også ift om der om der evt skal ske noget andet i forsvaret inden vinduet lukker. Fast spilletid i en klub på Kolding-niveau må alligevel give en del.
Horsens bruger penge på et niveau hvor nogle Superligaklubber ikke kan være med, det vil være noget af en fadæse hvis de heller ikke rykker op i år.
En udlejning kommer lidt an på hvordan JP ser på mulighederne for spilletid til Callø også ift om der om der evt skal ske noget andet i forsvaret inden vinduet lukker. Fast spilletid i en klub på Kolding-niveau må alligevel give en del.
Horsens bruger penge på et niveau hvor nogle Superligaklubber ikke kan være med, det vil være noget af en fadæse hvis de heller ikke rykker op i år.
Jeg er lidt spændt på hvad Tipsbladet og Houmann osv når frem til i deres bud på spillerbudget. Tipsbladet ser måske kun på Superligaen, men når fx OB er færdig med at handle ind kan det også være der er lagt en del ekstra i budgettet der. Men Horsens er da nok mindst der oppe af i den bedre del af midterfeltet omkring en klub som Randers. Og hvis de rykker op skruer de vel endnu mere op for budgettet.
Spørgsmålet er om ikke det vil være mere givende for han udvikling at komme til en superligaklub som Fredericia eller OB hvor der også må være mulighed for en del spilletid. De skal jo selvfølgelig gide have en ung spiller på leje. Men ellers er en hel sæson i Kolding da et godt bud.
Spørgsmålet er om ikke det vil være mere givende for han udvikling at komme til en superligaklub som Fredericia eller OB hvor der også må være mulighed for en del spilletid. De skal jo selvfølgelig gide have en ung spiller på leje. Men ellers er en hel sæson i Kolding da et godt bud.
Hvis han kommer på hold der, ellers er det jo bedre han bliver. Jeg tror det er sjældent klubber med en økonomi midt i rækken lejer spillere fra andre Superligaklubber uden købsoption og vi har ikke spillere der er gode nok til at være profiler i en midterklub, men ikke gode nok til at være reserver hos os. Fredericia kunne sikkert godt leje en spiller på den måde for at lave en billig løsning, men han skal så kunne løfte deres niveau eller i hvert fald give dem noget de ikke ellers har fra bænken. FCK udlejede Thomas Jørgensen til Hvidovre eller ham angriberen til Vejle i denne sæson. Jo højere niveau Callø eventuelt udlejes til jo bedre selvfølgelig, så længe han spiller, men et tophold i førstedivision tror jeg også giver en del.
Det er naturligvis heller ikke sikkert vi lejer ham ud og det kan så være udtryk for, at vi regner med at han får den spilletid, der kombineret med træning på højere niveau, flytter ham mest.
Tror faktisk godt Paddy hiver hele familien (Som vidst skulle trives mega godt i Aarhus) med til Indonesien Men altså en giga hyre der kan sikre ham økonomisk resten af livet. Who knows?
Et skifte til Indonesien tror jeg sgu ikke der er nogen penge i for AGF, og han er trods alt stadig så vigtigt til, at vi ikke kan lade ham gå for ingenting. Det vil være et kæmpe sats, for vi har ikke rigtig en proven Superligaangriber. Så er det jo Bech der skal spille der og vi skal finde en ny 10'er. Eller bare go big og hente en dyr angriber der har bevist sig på et sammenligneligt niveau.
Det lyder jo 200% som en and, men Persik Bandung har åbenbart faktisk signet ex-AGFeren (med dommer-storebroren) Frans Dhia Putros denne sommer. Af alle klubber i Asien, så er der da i det mindste en vis AGF-connection at trække på:
Det er jo sådan en oplevelse for Paddy, som man ikke må stå i vejen for - han skylder ikke klubben noget.
Men det vil godt nok være en udfordring at finde en god erstatning med 1.5 uge tilbage af vinduet.
Her skulle man nok ikke kigge for meget på fremtidige potentialer, men mere på én, der uanset alder kan levere fra dag 1 og så i mindst et par sæsoner.
Det er jo sådan en oplevelse for Paddy, som man ikke må stå i vejen for - han skylder ikke klubben noget.
Men det vil godt nok være en udfordring at finde en god erstatning med 1.5 uge tilbage af vinduet.
Her skulle man nok ikke kigge for meget på fremtidige potentialer, men mere på én, der uanset alder kan levere fra dag 1 og så i mindst et par sæsoner.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.