New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Enig. Men tror ikke der kommer nogen ind før der er røget nogen ud. Så indtil der sker noget på den front, ser vi næppe en ny angriber.
Jeg er enig i den numeriske betragtning, men rækkefølgen er jeg ikke så stringent omkring. Hvis der er kvalitet ruller de på det og dealer med det der er tilovers bagefter.

Enig. Men tror ikke der kommer nogen ind før der er røget nogen ud. Så indtil der sker noget på den front, ser vi næppe en ny angriber.

Tror også, at vi har hentet det, vi gerne vil.

Jeg har også lukket vinduet for AGF’s vedkommende med mindre der kommer et uventet exit.

Jeg er enig i den numeriske betragtning, men rækkefølgen er jeg ikke så stringent omkring. Hvis der er kvalitet ruller de på det og dealer med det der er tilovers bagefter.

Hvis Links eller Kahl skades - så er vi fucked.

AJ kan til nød dække for Kahl, men ikke med nok kvalitet (han kan knap nok få spilletid i hans bedste side)

Last edited:
Der er andre parter i det her.

Molde købte Enggård for over 20 mio.
Hvis AGF ville have Enggård med købsoption, mens Vejle accepterede et lejemål uden, og kun kigger på overlevelse denne sæson, så forstår jeg da godt Molde ikke ville leje ud til AGF, såfremt deres mål var at få spilleren igang, men ikke ønskede at sælge - og AGF måske kun ville give 10 mio i en evt option - eller sådan noget.
Den ordning ville selvfølgelig være helt uinteressant for os. Jeg tror heller ikke vi ville acceptere den ordning omkring Thomas Jørgensen hvor FCK har en tilbagekøbsklausul.

For Vejle er der spørgsmålstegn ved en del spillere, så det kan blive lidt fugl eller fisk, men der er efterhånden hentet så mange på papiret gode forstærkninger at det da sikkert er nogle der holder. Spørgsmålet er så om bredden også er der. De behøver dog naturligvis heller ikke bare at stryge i top-6, hvis det er en strategi der kan etablere dem mere sikkert i top-6 (edit: i Superligaen) er det jo også et fint udgangspunkt for måske også at få et par yngre talenter bragt frem til salg. Spørgsmålet er nok også om de nye ejere i Vejle ikke har lagt en del i budgettet og det skal så også give sig udslag i holdet og på banen.

Jeg forventer stadig der sker noget i AGF, men det er påfaldende at der nærmest ikke er et eneste rygte

Så er der røg omkring Beijmo igen
Han er godt nok kommet stærkt igen i denne sæson💪 Helt forvandlet i forhold til store dele af sidste sæson.

Håber hellere CV får forlænget med ham - medmindre man mener Carstensen er så tæt på og købsprisen så god, at man er nødt til at takke ja. Ved det ikke men tænker ikke umiddelbart Go ahead eagles er nogen der betaler gode transfers.

Han er godt nok kommet stærkt igen i denne sæson💪 Helt forvandlet i forhold til store dele af sidste sæson.

Håber hellere CV får forlænget med ham - medmindre man mener Carstensen er så tæt på og købsprisen så god, at man er nødt til at takke ja. Ved det ikke men tænker ikke umiddelbart Go ahead eagles er nogen der betaler gode transfers.
De har haft nogle god salg på det sidste. De vandt pokalen sidste år og skal spille i Europa.

Så mon ikke de har et rimelig budget

Jeg har altid kunne lide Arnstad, og set lyset i ham - MEN:
Jeg synes Arnstad blev brugt forkert i lang tid af Uwe.
Og "fejlkøb" kan også være et spørgsmål om, at man har købt "den forkerte hvis man vil spille sådan der" fx.

Det var ikke Uwe der skulle have ham - men JP :D
Det er salget af Andersson som gør at Arnstad spiller hvor han gør. Jeg synes stadigvæk Andersson er en bedre spiller end Arnstad pga hans fart. Men Arnstad er god til at spille i små rum. Det er tydeligt.

Jeg synes det er så håbløst når kommentatorer, fans og andet siger at han(arnstad) var købt ind for at erstatte np.

Det er så tydeligt at det ikke var tilfældet.

Man køber ikke et ungt talent som dribler godt og generelt er rigtig god med bolden, men ikke er så stor fysisk, og oven i købet giver ham spiller nummeret 10, med tanke om at han skal ind og spille 6'er.

Han endte om med at spille på np's plads, fordi det var der, hvor der blev plads til ham uden at flytte rundt på tingene

Skal man give kritikerne noget kredit, så har det været meget potentiale, men minimal potens fra Arnstad i sidste sæson. Vi må også se, hvor længe det bliver ved i denne.

Man må dog også sige, at det er rigtig rigtig godt for tiden. Forsætter han det nuværende niveau i resten af efteråret, spiller han ikke i AGF efter vinterpausen. Arnstad har alderen til at give stiv diller hos de pengestærke klubber.

Skal man give kritikerne noget kredit, så har det været meget potentiale, men minimal potens fra Arnstad i sidste sæson. Vi må også se, hvor længe det bliver ved i denne.

Man må dog også sige, at det er rigtig godt for tiden. Forsætter han det nuværende niveau i resten af efteråret, spiller han ikke i AGF efter vinterpausen. Arnstad har alderen til at give stiv diller hos de pengestærke klubber.
Og han virker til at få mere selvtillid. Ham Fitten arp så jeg ikke meget til i denne kamp

Latest posts

Back