New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Nej ved det ikke - men det vil jeg tro han gør.

Elvis Torach og Ssengoba Hamuza Bliver også 18 år i februar, så mon ikke en af de to kommer med, hvis ikke begge
Man har allerede Ime og nu - sandsynligvis - to fra Mali. Jeg tror ikke man henter yderligere 3 til U19 truppen fra Afrika.

Det bliver nok lige voldsomt nok, specielt med de positive vinde der trods alt er om U19 pt

Man har allerede Ime og nu - sandsynligvis - to fra Mali. Jeg tror ikke man henter yderligere 3 til U19 truppen fra Afrika.

Det bliver nok lige voldsomt nok, specielt med de positive vinde der trods alt er om U19 pt
Ja måske - men mon ikke man tager nogle op fra El Cambio.

Hvis jeg ikke husker forkert, vil Ugandas træner gerne have James med i A truppen allerede, så talentet må da være stort.

Ja måske - men mon ikke man tager nogle op fra El Cambio.

Hvis jeg ikke husker forkert, vil Ugandas træner gerne have James med i A truppen allerede, så talentet må da være stort.
Jeg tænker måske han kommer. Men kan ikke se der kommer 6 afrikanere i alt. Alle med kun 1 år på U19. Så stjæler de for alvor spilletid fra nogle af de gode 17-18 årige vi har.

Op til Danmark og udleje til f.eks Aarhus Fremad kunne jeg bedre se.

Jeg tænker måske han kommer. Men kan ikke se der kommer 6 afrikanere i alt. Alle med kun 1 år på U19. Så stjæler de for alvor spilletid fra nogle af de gode 17-18 årige vi har.

Op til Danmark og udleje til f.eks Aarhus Fremad kunne jeg bedre se.
Ja lad os se. Men det er klart, at hvis man vurdere James ikke kan gøre en forskel, så kommer han ikke op.

Men jeg tror samtidigt at der er noget strategisk i at tage nogle op, for at vise at de kan.

Jeg har i princippet ikke et problem med at have 6 afrikanere i u19 truppen hvis de er gode nok.

Dog tror jeg ikke alle tre fra EC kommer. Der kommer nok to, hvis de kommer til februar

Ja lad os se. Men det er klart, at hvis man vurdere James ikke kan gøre en forskel, så kommer han ikke op.

Men jeg tror samtidigt at der er noget strategisk i at tage nogle op, for at vise at de kan.

Jeg har i princippet ikke et problem med at have 6 afrikanere i u19 truppen hvis de er gode nok.

Dog tror jeg ikke alle tre fra EC kommer. Der kommer nok to, hvis de kommer til februar
Rent strategisk kan man ødelægge rigtig meget, hvis man tager en spiller op der ikke har niveau og man sender en talentfuld dansker ud.

Rent strategisk kan man ødelægge rigtig meget, hvis man tager en spiller op der ikke har niveau og man sender en talentfuld dansker ud.
Men de mest talentfulde danske U19 spillere, skal måske ud og spille seniorfodbold på leje i 2. eller 1. Division, så der bliver plads til at se El Cambio spillerne an?

Jeg ser det ikke som enten eller, det er muligt at udvikle både de danske og de afrikanske spillere. Så hvis det er planen at hente 2 spillere op fra El Cambio, så er den plan allerede på plads nu, og den indeholder også en løsning på hvordan der bliver luft på U19 holdet.

Men de mest talentfulde danske U19 spillere, skal måske ud og spille seniorfodbold på leje i 2. eller 1. Division, så der bliver plads til at se El Cambio spillerne an?

Jeg ser det ikke som enten eller, det er muligt at udvikle både de danske og de afrikanske spillere. Så hvis det er planen at hente 2 spillere op fra El Cambio, så er den plan allerede på plads nu, og den indeholder også en løsning på hvordan der bliver luft på U19 holdet.
Jeg ser det heller ikke som enten eller, og beklager hvis jeg har udtrykt det sådan.

Jeg synes vi skal have den bedst mulige trup på U18, således der er størst mulighed for at bringe 2-3 spillere op at træne på Superligaaen.

Man skal ikke have prioritering fordi man kommer fra Harlev eller Uganda.

Man skal ikke have en trup med to fribilletter fordi man vil sende et strategisk signal. Så hellere vente.

De spillere fra El Cambio må selvfølgelig ikke være helt væk ift de andre spillere, men man skal nok være lidt villig til at tage dem ind hvis de har nogle spidskompetencer på højt niveau selvom andet halter. Det kan de andre på U19 sikkert også lære noget af og så tror jeg det vil gavne samarbejdet med El Cambio på længere sigt hvis man hurtigst muligt begynder at få en bedre ide om hvad de kan og hvad de skal forbedre nede i Uganda og hvordan man bedst integreret dem osv.

Jeg tror der kommer to eller tre op fra El Cambio så hurtigt som muligt. Vi må høre hvad klubben siger om dem fra Mali, men det kan jo også være en mulighed der er opstået og som man ikke syntes man kunne sige nej til selvom der også kommer nogle fra Uganda om et halvt års tid.

Jeg ser det heller ikke som enten eller, og beklager hvis jeg har udtrykt det sådan.

Jeg synes vi skal have den bedst mulige trup på U18, således der er størst mulighed for at bringe 2-3 spillere op at træne på Superligaaen.

Man skal ikke have prioritering fordi man kommer fra Harlev eller Uganda.

Man skal ikke have en trup med to fribilletter fordi man vil sende et strategisk signal. Så hellere vente.
Forstår hvad du mener. Men med ungdomsdebatten in mente kan jeg ikke lade være med at smågrine lidt. Hvis man mener noget med det akademi skal de se se der er en vej til AGF og så må man tvinge spilletid igennem, så de bliver gode.

Forstår hvad du mener. Men med ungdomsdebatten in mente kan jeg ikke lade være med at smågrine lidt. Hvis man mener noget med det akademi skal se se der er en vej til AGF og så må man tvinge spilletid igennem, så de bliver gode.
Som jeg skrev.

Kan man se en fremtidig superligaspiller i en 18 årig spiller, skal han da på U19 holdet.

Det kan være på den fysiske pakke, og måske teknik. Mere end den normale taktisk danske tilgang.

Det er helt fint med mig.

Men vi taler 1 år på U19, og måske kompensation for to af drengene til yderlige et år.

Det skal kunne retfærdiggøres overfor ham der ikke får plads i truppen til U19, og ikke mindst dem der mister en holdkammerat. De kan sagtens forstå det med f.eks Ime, det er jeg overbevist om, men er niveauet for lavt, så kan de ikke.

Når der er en et tilvalg, er der også et fravalg. Det var blot det jeg opponerede imod. Jeg er ikke fortaler for resultatfodbold på U19, men fortaler for at udvikle 1-2 Superligaspiller.

Tipsbladet har en artikel om afløsere for Froholdt. Mads Enggård er et af deres bud, og de fremstiller det, som at han er røget i unåde i Molde.

Det kunne måske være en mulighed:

Tipsbladet har en artikel om afløsere for Froholdt. Mads Enggård er et af deres bud, og de fremstiller det, som at han er røget i unåde i Molde.

Det kunne måske være en mulighed:

Synes vi har behov for at bruge de 20 millioner et andet sted en centralt på banen lige pt

Latest posts

D
Replies
933
Views
87K
Back