New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025

Men også beholde JN når det skal være på bekostning af at suge flere og flere penge ud af fans på alle mulige obskure måder? Det er jeg ikke fan af. Det er ved at blive en lukket klub kun for dem der bare betaler uanset hvad det er klubben byder dem.
Hvis der kommer en ny direktør der skal løfte klubben til “næste niveau”, så er det vel lig med at øge de kommercielle indtægter yderligere ?

Her er der primært to veje for en direktør: Hæve de sponsorindtægter yderligere og klemme endnu flere penge ud af fans.

Jeg har virkelig svært ved at se en ny direktør gøre det billigere at være fan…

Jeg kan sagtens forestille mig spændinger på bestyrelsesplan og uenighed længere nede.

Spørgsmålene er mange og implikationerne store. Hvordan tackler man den indeværende periode med stadion, usikkerhed osv.
Hvad er lejen på det nye stadion
Hvor hårdt skal man prioritere hhv topplaceringer i år (3. og 4. Plads), vs spille med typer som LW og JJA.
Hvordan håndterer man evt udskiftning i holdets stamme gennem 5+ år.
Hvilken kultur ønsker man fastholdt /indført på holdet.

Når retningen er uklart bliver dagligdagen tung.

Strategi er i bedste fald 10-15%relevant og resten varm luft. Let at bagatellisere til dagligt, ... indtil den dag den ikke er klar.

Der er nok mulighed for at forhandle lidt med bonusser og klausuler, men fx 30 mio nu og 5-10 mio hvor halvdelen er rimelig sikkert sender da sikkert MEM til FCK. FCK kan sagtens betale, det giver formentlig også god mening at give lidt ekstra for en profil fra Superligaen fremfor en fra udlandet med lidt større usikkerhed, men det kan være de også spekulerer i at de helst ikke vil presse de interne priser op, da de nok regner med at skulle blive ved med at fiske andre holds profiler.

Jeg tror at han er solgt inden deadline i morgen

Altså 30 mio på bordet, så må de to klubber nærme sig hinanden. Jeg tror bare, at det er den sædvanlige ukritiske mediehistorie, hvor 20% af beløbet er bundet op på klausuler, men at man bare nævner det højest mulige beløb.

30 mio er en pæn slat og i mit hoved sammenligner jeg altid den slags med et scenarie, hvor han sprænger et korsbånd i en af de kommende kampe. Men vi skal op på 30 mio. plus diverse klausuler.

Her kunne vi nu godt have forsøgt at være med (og måske har vi forsøgt). Leje med købsoption. Lidt overrasket over af FCN lejer angriber. Der må være lidt grus i maskineriet i deres fødekæde.

Da FCK bød 25 mio. kr. og blev afvist hed det sig at FCK havde trukket sig. Samme ordlyd som nu.

Vi kender ikke deres smertegrænse, men det ville ikke være mærkeligt hvis FCK forhøjer deres bud når der 24 timer tilbage.
Det er I hvert fald set før og med "kun" 1 mio euro i difference er de tæt på hinanden.

Vi får se men imø lugter det af 50/50 med MEM.
Vi skal nok også betale en “overpris” på erstatningen. Som vi så skal trækkes med i afskrivninger de næste 4-5 år.

Kan kamille sige 5 mill Euro for Serra, MEM og AJ?

Det bliver spændende at se hvad der sker imorgen.
Jeg tror at PM bliver, der er i øvrigt nogle ret voldsomme optøjer i Indonesien lige, så det er nok meget fint.
Beijmo, jeg haaber han bliver, men med hans kontrakt udloeb in mente kunne der godt ske noget.
Bach tror jeg bliver udlejet evt. en option.
MEM tror jeg desværre ryger, hvis det er sandt at FCK byder 4mio€ og vi kræver 5€ så bliver de jo nok enige.

Mon ikke der kommer mindst èn spiller ind, specielt hvis vi sælger MEM.🤞

Latest posts

Back