New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Stiften tror ikke AGF forsøger at finde en keeper.
Som udgangspunkt tror de hellere ikke agf henter noget, kun hvis der er noget ekstraordinært godt
Stiften sagde vel kun, at de ikke kunne se os hente de der Power og Akoto typer. Derudover sagde de vel ikke rigtigt noget der kunne bruges til og konkludere noget som helst. De nævnte ikke engang det konkrete rygte omkring Beijmo eller det lidt mere tvivlsomme om Paddy.

Stiften sagde vel kun, at de ikke kunne se os hente de der Power og Akoto typer. Derudover sagde de vel ikke rigtigt noget der kunne bruges til og konkludere noget som helst. De nævnte ikke engang det konkrete rygte omkring Beijmo eller det lidt mere tvivlsomme om Paddy.

Som jeg hører det, siger de, at de ikke tror, vi henter nogen, medmindre der kommer et virkeligt godt tilbud, som gpr direkte i startopstillingen.

De tror ikke, vi henter en ny keeper.

Og de vurderer, at der stadig er rigeligt med 9ere i truppen, så de tror heller ikke på en ny her.

Jeg synes, det mest interessante er, at de fortæller, at Badji har været klar i flere uger. Der er bare ikke plads til ham i truppen. Det indikerer for mig en stærk tiltro til bænken og ikke mindst til Serra, som måske er ved at kæmpe sig tilbage.

Som jeg hører det, siger de, at de ikke tror, vi henter nogen, medmindre der kommer et virkeligt godt tilbud, som gpr direkte i startopstillingen.

Og de vurderer, at der stadig er rigeligt med 9ere i truppen, så de tror heller ikke på en ny her.

Jeg synes, det mest interessante er, at de fortæller, at Badji har været klar i flere uger. Der er bare ikke plads til ham i truppen. Det indikerer for mig en stærk tiltro til bænken og ikke mindst til Serra, som måske er ved at kæmpe sig tilbage.
Syntes egentligt meldingen er den samme som den hele tiden har været.

Hvis ikke man kan komme af med Wahlstedt giver det heller ikke mening og hente en ny keeper. Det samme oppe foran, hvis ikke man kan komme af med Badji eller Serra, så kommer der heller ikke noget ind.

Spørgsmålet er så hvad der ryger ud? For TROR der kommer til og ske noget på ud siden. eijmo ryger nok, og så åbner det måske op for noget gardering på venstre back/VCB. Ryger Paddy, så skal der selvsagt en ny en.
Komer der bud på Bech, så skal der selvfølgelig også reageres.

tror personligt, at der som minimum kommer en VWB ind til og konkurrer med Links....vi er for tynde i venstre side hvis Links bliver skadet (som han desværre har for vane og gøre fra tid til anden)

Det tyder som frygtet på at badji overhovedet ikke er god nok til superligaen og bliver endnu et dyrt fejlskud på en lang kontrakt som vi hænger på. Skuffende men det han har vist har heller ikke været specielt overbevisende.

Det tyder som frygtet på at badji overhovedet ikke er god nok til superligaen og bliver endnu et dyrt fejlskud på en lang kontrakt som vi hænger på. Skuffende men det han har vist har heller ikke været specielt overbevisende.

Det er ikke et godt tegn, men han har trods alt været skadet i 3-4 måneder. Man træner sig næppe i kampform på 2-3 ugers træning uden kampe.

Der kan godt være andre årsager i spil. Der er forskel på at være klar og sådan rigtigt klar.

Generelt synes jeg, at 9'er-positionen er et meget åbent spørgsmål.

Paddy skal måske til Indonesien.

Janni Serra har fået mere spilletid end ventet, men jeg er ikke så sikker på, at det er for alvor er fordi, at JP tænker, at Serra har en fremtid i AGF. Måske snarere årsagen er et manglende alternativ og hensynet til Paddys fysik. Badji er næsten umulig at vurdere. Jeg kan godt være i tvivl om han måske lidt for uortodoks til JP's smag i forhold til at kunne indgå i det flade opspil centralt, men hvad der er vurderingen på Fredensvang står uklart.

Stefan Tchamche er en spændende breddespiller til de offensive pladser, men han er næppe klar til at være starter.

Jeg hælder mere til, at man tager Serra langt mere seriøst som alternativ end forventet. Altså ikke nødvendigvis, at Serra er starter lige om lidt. Men at man betragter Serra som et reelt alternativ, som Badji skal kæmpe med ift. at være førstereserve.

Det er selvfølgelig også begrundet i, at Serra har fået spilletid de seneste tre kampe, og at jeg synes, han har set godt ud.

Janni Serra har fået mere spilletid end ventet, men jeg er ikke så sikker på, at det er for alvor er fordi, at JP tænker, at Serra har en fremtid i AGF. Måske snarere årsagen er et manglende alternativ og hensynet til Paddys fysik. Badji er næsten umulig at vurdere. Jeg kan godt være i tvivl om han måske lidt for uortodoks til JP's smag i forhold til at kunne indgå i det flade opspil centralt, men hvad der er vurderingen på Fredensvang står uklart.
Stefan Tchamche er en spændende breddespiller til de offensive pladser, men han er næppe klar til at være starter.

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at man iht. den udmeldte plan om at tilstræbe spilletid til yngre spillere, spiller Serra før Badji eller Tchamche, medmindre Serra er mærkbart bedre end dem.

Eller sagt på en anden måde. Jeg kan ikke forestille mig, at JP spiller Serra, hvis han ikke ser en eller anden form for lys i ham, når han kan spille væsentligt yngre spillere i stedet, og hans chef har været tydelig om, at det i sig selv er en del af JPs job.

Tchamche fik ikke spilletid mod FCM og Ob. Det gjorde Serra.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor JP skulle spille Serra over Tchamche i en kamp, hvor vi fører 5-1, hvis ikke man havde en tiltro til Serra. I hvert fald ikke, når man også skifter Serra ind mod FCM, hvor vi jagter.

Hvis det bare handler om at hvile PM, så kunne man ligeså godt indskifte yngre spillere.

Det betyder selvfølgelig ikke nødvendigvis,
at Serra tæsker mål ind lige om lidt. Men jeg tror ikke, Serra ville få et minuts spilletid, hvis han ikke leverede.

JP spillede Ementa en del. Han er nu også ret uortodoks. Jeg tror faktisk Badji på flere måder spiller 9’eren som JP bedst ser den. Altså en spiller der er god til aflæg, og besidder både lysten til at løbe i dybden og evnen til at presse over lidt længere afstande.

JP spillede Ementa en del. Han er nu også ret uortodoks. Jeg tror faktisk Badji på flere måder spiller 9’eren som JP bedst ser den. Altså en spiller der er god til aflæg, og besidder både lysten til at løbe i dybden og evnen til at presse over lidt længere afstande.

Ementa er også uortodoks. men har på sine gode dage rigtig god teknik. Til gengæld er Ementa overraskende dårlig på indlæg og i hovedspillet. Han er lidt mere en forvokset Davit Skhirtladze end en klassisk 9'er.

Edit: Men igen det er gisninger. Vi ved meget lidt om, hvordan JP synes om Badjis kompetencer.

Er vi ikke samme antal nummerisk som ved afslutnigen af sidste sæson? Hvem mangle jeg?

Men hvor får du 9 fra?
Ud:
Mikael Anderson
Mikkel Duelund
Michael Akoto
Fredrik Brandhof

Samt nogle der har været på udleje sidste sæsson alligevel (altså ikke var væk sidste forår

Ind:
Rasmus Carstensen
Sebastian Jørgensen
Janni Serra
+ Ung i Tchambhe
Jeg tog bare fra Transfermarkt, og der kan du tilføje Power, Haugen, Sauer, Halsgaard og Gyamfi.

9eren er helt sikkert den der er mest interessant fra et transferperspetiv. Det ville ikke gøre noget at skubbe en ud af truppen på 9eren og øge bredden på f.eks. 6eren, hvor der kun er 3 spillere lige nu, fordi Arnstad skal spille 10er.

Badji og Serra er desværre ikke så varme, men kunne de lave et godt lejemål til Stefen T kunne der godt blive plads i truppen, numerisk, til en 6er mere og en bedre balance.

Ryger Paddy er de nød til at hente en klar ny første angriber, der kan de ikke stole på resten af angriberne

Jeg hælder mere til, at man tager Serra langt mere seriøst som alternativ end forventet. Altså ikke nødvendigvis, at Serra er starter lige om lidt. Men at man betragter Serra som et reelt alternativ, som Badji skal kæmpe med ift. at være førstereserve.

Det er selvfølgelig også begrundet i, at Serra har fået spilletid de seneste tre kampe, og at jeg synes, han har set godt ud.
Jeg tror stadig mest på, at man giver Serra så meget spilletid som muligt for at gøre ham salgbar efter det dårlige lejemål i Tyskland.

Latest posts

Back