New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 390K
Status
Not open for further replies.
Det er vel ikke synderligt overraskende. Men det er vel dejligt at Fck ser vores vej, når de henter spillere😜 De gør jo alt for at hente dem der har været profiler hos os

Vildt at smide 26 mio efter en målmand mere, når man tænker på dem de har i forvejen. Det siger måske også lidt om FCK’s økonomiske muskler selvom de var ramt hårdt sidste år.

Jeg er til gengæld glad for vi ikke bruger 26 mio på ham - syntes stadig han havde en del mangler i sit spil og især i feltet. Men det kan Tingager, Hausner og TK passende vise😎

Jeg er faktisk lidt ligeglad. Jeg trækker lidt på skuldrene. En lejesoldat der rykker videre. Name of the game. Sådan er det når ens daværende sportschef er billetchef i lejekarrussellen.
Det generer mig heller ikke så meget ift FCK som sådan, men ift AGF er det lidt sjovere hvis man ser ham slå igennem på højere niveau efter han har løftet sig her og der kan også være værdi i at han så er tidligere AGF’er og ikke også noget andet i Danmark. Det generer mig at der er så voldsomt stort en afstand økonomisk, men det arbejdes der jo også på. Men det tager naturligvis tid at mindske den afstand.

Haji Wright vil væk fra Sønderjyske, og er ikke med på træningslejren.

Skal vi smide 1 mio dollars til de amerikanske ejere såfremt det kan få ham til Aarhus?
Fødekæden SøE-AGF-FCK er jo ret tydelig. Spørgsmålet er om de 30 mio som Haysen tidligere sagde han skulle koste nu hedder 7-8 eller om de vil have mere?
Jeg er ikke tilhænger af at hente spillere der opfører sig på den måde. Det er jo bare lige indtil han har moderat succes her og der udenlandske klubber der viser interesse. Så skal vi til at bøvle med sådan en idiot. Han er heller ikke specielt god og jeg ville ikke betale mere end 5 mio kr for ham

Jeg er ikke tilhænger af at hente spillere der opfører sig på den måde. Det er jo bare lige indtil han har moderat succes her og der udenlandske klubber der viser interesse. Så skal vi til at bøvle med sådan en idiot. Han er heller ikke specielt god og jeg ville ikke betale mere end 5 mio kr for ham
Jeg er meget enig. Og hans attitude da han ikke synes han fik nok at arbejde med oppe foran passer jo ikke helt til vores spillestil, hvor PM ofte må kæmpe i 90 minutter uden at blive serviceret helt vildt... Hvordan ville Haji Wright have reageret på det forår vi lige har spillet hvor PM ikke fik noget at arbejde med?

Det sagt, så er han jo også typen man helst ikke så tage til AaB, ikke sandt?

Jeg mener ikke der er noget i vejen med taktikken, det er kvaliteten på kanterne der skal løftes.
Jeg vil nu sige det godt kan være begge dele. Og altså vi skal vel også huske på, at vi i 19/20 med Bundu/Ankersen/Jon jo stod 20 meter længere tilbage på banen, og erobrede boldene noget længere tilbage, men faktisk scorede en del flere mål på omstillinger der.

Det var helt sikkert OGSÅ pga. kvaliteten af Bundu, og farten.
Men det at vi i så mange kampe i foråret gik døde, og ikke kunne skabe chancer til sidst, og inkasserede sene udligninger gør, at jeg sætter lidt spørgsmål ved, hvorvidt det er klogt at sætte offensiven til at jagte SÅ MEGET når modstanderen har bolden, frem for at have nogle perioder hvor vi afventer lidt mere, så der er ressourcer til at eksplodere momentvis.

Jeg synes for ofte vi manglede eksplosiviteten i foråret.

Jeg mener ikke der er noget i vejen med taktikken, det er kvaliteten på kanterne der skal løftes.

Træneren er vel nødt til at lægge taktik efter de spillere, han har til rådighed. Alt andet vil da være et selvmål af dimensioner.

At vores kanter så kunne være bedre anfægter jeg ikke. Men det ville da være tåbeligt ikke at spille på vores spilleres styrker i stedet for svagheder.

Skal man holde vejret pt??
FCK har lige solgt en højreback.
Så mon ikke den hedder Diks om 3-2-1?

Orker ærligt talt snart ikke det vindue her mere. Der er ingen rygter, bare negative spekulationer, selv hos mig nu… Koncentrerer mig om EM, men ved jo også at første Superligakamp starter 4 dage efter EM….

Vi lader til at sigte på at have truppen på plads den 1/9 og til jul. Puha man testes ift tålmod i disse dage.

Men tiden er også en anden på den led, at AGF kan hente en spiller fra det ene øjeblik til det andet uden rygter. Så man må bare tage det som det kommer.

Jeg synes i øvrigt at EM viser hvor vigtigt det er at have hurtige backs der kan komme med frem. Spillere som Mæhle, Spenizzola, Dumfries giver en kæmpe fordel for deres hold og er så svære at dække op. Det er ihvertfald vand på min mølle i forhold til at få mere fart ind i AGF hold. Når vi kommer til at starte med Lund og Munken på backsene, så bliver der ihvertfald ikke meget fart eller fare på færde. Det er vigtigt at vi får to nye backs og minimum én ny fløj.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

D
Replies
756
Views
51K
Back