Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Det er den største risiko vi har i truppen og jeg tror også vi er ved at være der hvor vi vil bruge nogle penge på adressere det. Det kan virkelig gøre en forskel for en sæson. Jeg ser også MJ som en indikation på det hvor man samtidig tilføjer noget fart. Jeg synes også det er en MJ der som udgangspunkt er ideel - god alder, med et fint niveau og kan bruges på flere måder. Det med niveauet er så et spørgsmål, vi må se om vi når at få et bedre indtryk af det, men ideen virker god. Hvis det kun kan gøres for fem millioner i overgangssum kan det sagtens give mening med en billigere løsning (selvom Egho jo ikke er gratis selvom han ikke skal købes fri) og så kan man måske i stedet købe den helt rigtige fløjspiller. Det kan trods alt også være for meget at håbe at man kan finde en ung super fløj der også lige kan dække af i angrebet. Det lyder voldsomt dyrt.Og du har helt ret i at det handler om prioriteringer. Men vi kan godt blive enige om, at hvis PM gik i stykker, så var sæsonen "i stykker"? Så at have en Egho eller anden som er lidt alsidig, det kan være en god ting. Og forsøget med MJ ser jeg et i den retning. Og altså når man er villig til at hente en spiller som vil koste 5 millioner at købe fri, så gætter jeg på at man også kan "prioritere" de økonomiske forhold omkring Egho.