New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 394K
Status
Not open for further replies.
Jeg tænkte faktisk os, da jeg så en FCKere på Twitter tidligere i dag skrev Jørgensen måske var på vej væk. Ja, min forventninger til en stor profil er skruet godt op!.
Det var nu skrevet med et glimt i øjet - jeg tror ikke på, vi kan hente ham. Jeg er i øvrigt ikke sikker på, han ville passe ind og jeg er bekymret for mængden af skader... Men en stor spiller - især i AGF og superligasammenhænge - dét er han :)

Sådan helt seriøst så tror jeg slet ikke på NJ og heller ikke sikker på, jeg vil have ham i klubben hans skadeshistorik i mente. Aldersmæssigt passer han dog sammen med Lund og JH :p.
Stop stop stop.... skal vi nu have den ældste trup i ligaen:LOL: Bortset fra = jeg ville se det som et stort sats på at gå endegyldigt efter toppen:cool: Jeg tvivler og vil blive overrasket men det er jeg blevet før.

Som jeg husker det fik Duelund Corona, ikke bare en men 2 gange! Jeg er også voldsomt fan af at få Duelund til klubben, men det kræver en grundig “medical”, vi skal ikke have en Duelund der ikke kan sprinte fordi lungekapaciteten er ødelagt af corona. Til gengæld kan det selvfølgelig også netop være det der bekymrer de større klubber.

Jeg tror på at der kommer et stort navn i morgen, men det kunne også være Mikael Anderson. En dobbeltsigning med to gamle GF’ere der havde forvildet sig til heden, ville selvfølgelig være en fantastisk dag, så ville jagten på kantspillere være overstået i et hug, og man kan koncentrere sig om at finde en VB, bare inden den 1.10.

Har der ikke været stille omkring Mikael Andersson på det seneste? Rygterne var vel lidt intense (selvom jeg skrev at vandrørene var tætte ;)
Jo, men om FCM netop tænker at et salg af Onyeka er god timing ift at skifte både ham og Anderson ud, eller om de vil forsøge at holde på Anderson med løftet om, at NU får han chancen, det ved vi ikke...

Timingen ift deres Onyeka-salg kan jo nok gøre noget ift om og hvornår de slipper Anderson.
Men de kan selvfølgelig også være afklarede NU, og så står han sikkert i AGF snart, hvis afklaringen er at han ikke skal satses på. Hans stats ift scoringer og assists er hverken noget man kan gå ud fra FCMs computer taler godt for, og vel heller ikke noget der egentlig bør få os helt op i stolene.

Men jeg tror på han kan løfte sig i AGF, og indfri meget af det man ofte sidder og synes han burde kunne byde ind med.

Tiden arbejder imod en ny spiller bliver præsenteret idag desværre, men håbe det gør jeg 🤪
Altså ja hvis det skulle være med pressemøde og kæmpe fanfare. Men det bliver jo mere og mere almindeligt at klubber breaker tilføjelser til truppen kl 18 eller 16:30 frem for kl 10-13.

Jeg er helt stoppet med at tænke i de baner. Men det er klart at man nogle gange "vågner op" til at klubben annoncerer at der indkaldes til pressemøde. Men det hører jo sjældenhederne til. Og det er jo faktisk ikke normalt længere at man gør det. Og altså at købe en spiller til 5-7 mio kroner er ikke noget AGF er tvunget til at melde ud på fondsbørsen, da det ikke bør forventes at påvirke aktiekursen/årsresultatet voldsomt.

Det er noget andet hvis man sælger Bundu til 20-25 mio kr. Så skal man melde det ud i god tid. Der meldte AGF endda ud at man forhandlede/var ved at sælge til et beløb mellem 20-30 mio. Man ventede ikke engang til handlen var gennemført.

20-årig midterforsvarer. Hmm...der må da næsten være en købsklausul.

skaermbillede-2021-06-22-kl-105331.png

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back