New posts

Kamptråd Træningskamp: AGF - Motherwell FC, søndag d. 05.07. kl 14.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 188
  • Views Views: Views 9K
Added to Calendar: 05-07-26

Fair. Jeg ser ligheder mellem Grønkjær, Yussuf Poulsen og Tobias Bech. Ikke teknikken, der har bragt dem langt.

Når jeg taler om potentiale, handler det om, at jeg endnu ikke har set nogen være i stand til at stoppe Emmery. Det samme gjorde sig gældende for Grønkjær, som jo så også fyrede nogle vilde CL-indsatser af.

Det kan Emmery passende gøre i dette efterår.

Den Grønkjær, der kom hjem, var en mere komplet spiller og fremragende for Superligaen.
En stor lighed er, at de begge er rigtige dygtige til at drible ned i bagrum, knap så meget i mellemrum.

Fremragende spillere. Emmery er en rigtig Morten Olsen spiller

vi taler trods alt en landsholdsspiller med 80 A-landskampe, mens Emmery fortsat er u19-landsholdsspiller. Der skal mere til før vi kan snakke om et Grønkjærsk potentiale
Det skal du så ikke bestemme. Diskussioner om “potentiale” giver netop kun mening, når det er noget fremtidigt, man forholder sig til. Jeg forbeholder mig ret til at mene, at FE som gennembrudspiller i små områder har potentiale til at blive bedre end fx Grønkjær. 🤓

Som flere er inde på, så kan Emmery godt ende med at blive ham, alle snakker om. Allerede til jul, kan vi forvente nervøse tryk på F5 og krydsede finger om ingen nyheder om salg.
AGF har 12 betydende kampe, inden transfervinduet lukker. Folk er blevet solgt på mindre end dét, og med mesterskabsspillet i frisk erindring så kan der hurtigt danne sig nervøsitet i F5-fingeren længe inden jul.

Har lige genset hans (FE) raids hvor han tæmmer bolden, lopper den over en modspiller og derefter laver tunnel på en anden i samme aktion.
Desuden den anden tunnel han laver indenfor 10 min med to modspillere imod sig han kommer forbi.
Kæft der er krummer i den knægt!
Han ryger enten i det eller næste vindue hvis han fortsætter de takter.

Jeg tror vitterligt at Olsen ville give ham en cadeau og samtidig mene, at det var frapperende, som de skotter gik til ham. Men sådan er automatismerne i fodbold nok. For det er jo typerende at en spiller lige skal give igen, når han er blevet tørret.

Latest posts

Back