New posts

Tråden om engelsk fodbold

• Thread starter Thread starter swharders
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 288
  • Views Views: Views 20K
Tråden om engelsk fodbold
Hjælp til League one!

Jeg skal til London 2-5 oktober og tænkte, jeg skal se en fodboldkamp. MEN der er desværre landskamppause for både PL og Championship den weekend - og England spiller ude mod Kroatien. Øv.

Redningen kan blive en kamp i League One som spiller med fuldt program, men jeg kender intet til hverken ligaen eller holdene. Er der nogen herinde der har erfaring med den liga og evt. kan komme med et forslag?
Det skal være i London.

Når jeg skimmer ned over ligaen, så er Luton Town og AFC Wimbledon vist de eneste London-hold i League One.
De spiller begge hjemme i den periode.

Normalt vil jeg af fodboldnostalgiske grunde have valgt AFC Wimbledon, men Luton Town har ikke lang tid tilbage på det legendariske Kenilworth Road,
hvor Lars Elstrup har slået sine holder og udefansene nærmest må gå igennem villahaver, for at nå ind til udesektionen.
Det stadion vil jeg klart vælge at besøge.

Hvis du spørger mig, så er det dit held, at du slipper for en eller anden turistet Premier League kamp og kommer ind at se ægte fodbold i England.

Vi havde ikke lige en "tråd om italiensk fodbold", så tillader mig at spørge herinde.

Jeg tænker at tage ned og se en kamp i udine slut oktober, alle kampene er sat til standard tidspunkt og dato for alle kampe indtil videre, nogle som har erfaring med hvornår kampene bliver endeligt fastlagt?
Både Italien og Spanien er meget, meget tilbagelænede med den slags. Jeg synes det er sådan noget med en lille måned forinden, eller noget i den dur.

Vi havde ikke lige en "tråd om italiensk fodbold", så tillader mig at spørge herinde.

Jeg tænker at tage ned og se en kamp i udine slut oktober, alle kampene er sat til standard tidspunkt og dato for alle kampe indtil videre, nogle som har erfaring med hvornår kampene bliver endeligt fastlagt?
Fodbold i Italien er fedt, Udinese er dog så lille et hold at de bliver kastet lidt rundt i programmet. Hvorimod Inter, Napoli, Juventus og Milan er lidt lettere at forudsige.

Spiller de mod et tophold (ovenstående plus Atlanta og Como), så er det nok søndag eftermiddag.

Undersøg hvornår de, f.eks de sidste 2 år har spillet hjemme. Hvor stor afvigelse der er.

Men det indebærer en vis risiko

Latest posts

Back