Talentarbejdet i AGF
Snurre Snup
Active member
Marcus Ginnerup (?rgang 01) er ikke en, jeg tror p?. Han er en okay dribler og har en fin m?ln?se, men han mangler for meget teknisk efter min vurdering, mens han heller ikke er udpr?get hurtig (dog heller ikke langsom). Jeg synes, han mangler spidskompetencer. Han er ikke p? kontrakt, s? han skal komme fra baghjul, hvis han skal blive aktuel i Superligaen.
Mostafa Marouff (?rgang 00) har ikke v?ret i AGF s? l?nge, s? ham har jeg ikke fulgt s? l?nge. Han er rimelig hurtig, en okay dribler og ret m?lfarlig. Han har l?ftet sit niveau her i for?ret, synes jeg, men umiddelbart er det ikke en, jeg tror s? meget p? (han er heller ikke p? kontrakt). Da han ikke har spillet p? liga-niveau s? l?nge er der en mulighed for, han udvikler sig senere, men der er andre spiller ep? hans position, jeg tror mere p? (Magnus Kaastrup og Kasper Lunding).
Sjov id? med en powerranking med fortl?bende revidering!
Jeg har ikke medtaget de spillere, der allerede er en del af f?rsteholdet, da du/I jo selv kan vurdere dem, n?r de spiller i Superligaen. Det er klart, at en s?dan powerranking vil bero p? en subjektiv vurdering, mens der pludselig kan poppe en spiller op af n?rmest ingenting p? baggrund af kvantespring p? det fysiske og/eller mentale plan...eller som f?lge af tilf?ldigheder. Magnus Anbo er et godt eksempel p? det, da han stort set ikke spillede p? ungdomsholdene, men pludselig blev aktuel, da han blev omskolet fra kant til back.
Min (og ikke Elkj?rs) procentuelle powerranking blandt talenterne ser aktuelt s?ledes ud (jeg har delt spillerne op i grupper, da en vurdering af hver enkelt spiller ift. de andre nok vil v?re beh?ftet med s? stor usikkerhed, at det ikke er s? brugbart):
Ca. 75% sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
Mikkel M?ller Lassen (?rgang 01), h?jreback/central forsvar
Emil Agerb?k (?rgang 02), central forsvar
Ca. 50% sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
Jacob Trenskow (?rgang 00), offensiv midt.
Albert Gr?nb?k Erlykke (?rgang 01), central/offensiv midt
Daniel Gadegaard Andersen (?rgang 01), m?lmand
Frederik Ihler (?rgang 03), angriber
Daniel Jakobsen (?rgang 03), central forsvarsspiller
Ca. 25 % sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
S?ren Gustav Bugge (?rgang 00), central midt, men har ogs? spillet central forsvar.
Mads Bager (?rgang 01), central midt
Jacob Reus (?rgang 02), central midt
Jonas Yderholm (?rgang 02), venstre kant
Faysal Halimi (?rgang 03), defensiv midt
Mostafa Marouff (?rgang 00), h?re/venstre kant
Marcus Ginnerup (?rgang 01), h?jre/venstre kant
Mostafa Marouff (?rgang 00) har ikke v?ret i AGF s? l?nge, s? ham har jeg ikke fulgt s? l?nge. Han er rimelig hurtig, en okay dribler og ret m?lfarlig. Han har l?ftet sit niveau her i for?ret, synes jeg, men umiddelbart er det ikke en, jeg tror s? meget p? (han er heller ikke p? kontrakt). Da han ikke har spillet p? liga-niveau s? l?nge er der en mulighed for, han udvikler sig senere, men der er andre spiller ep? hans position, jeg tror mere p? (Magnus Kaastrup og Kasper Lunding).
Sjov id? med en powerranking med fortl?bende revidering!
Jeg har ikke medtaget de spillere, der allerede er en del af f?rsteholdet, da du/I jo selv kan vurdere dem, n?r de spiller i Superligaen. Det er klart, at en s?dan powerranking vil bero p? en subjektiv vurdering, mens der pludselig kan poppe en spiller op af n?rmest ingenting p? baggrund af kvantespring p? det fysiske og/eller mentale plan...eller som f?lge af tilf?ldigheder. Magnus Anbo er et godt eksempel p? det, da han stort set ikke spillede p? ungdomsholdene, men pludselig blev aktuel, da han blev omskolet fra kant til back.
Min (og ikke Elkj?rs) procentuelle powerranking blandt talenterne ser aktuelt s?ledes ud (jeg har delt spillerne op i grupper, da en vurdering af hver enkelt spiller ift. de andre nok vil v?re beh?ftet med s? stor usikkerhed, at det ikke er s? brugbart):
Ca. 75% sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
Mikkel M?ller Lassen (?rgang 01), h?jreback/central forsvar
Emil Agerb?k (?rgang 02), central forsvar
Ca. 50% sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
Jacob Trenskow (?rgang 00), offensiv midt.
Albert Gr?nb?k Erlykke (?rgang 01), central/offensiv midt
Daniel Gadegaard Andersen (?rgang 01), m?lmand
Frederik Ihler (?rgang 03), angriber
Daniel Jakobsen (?rgang 03), central forsvarsspiller
Ca. 25 % sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
S?ren Gustav Bugge (?rgang 00), central midt, men har ogs? spillet central forsvar.
Mads Bager (?rgang 01), central midt
Jacob Reus (?rgang 02), central midt
Jonas Yderholm (?rgang 02), venstre kant
Faysal Halimi (?rgang 03), defensiv midt
Mostafa Marouff (?rgang 00), h?re/venstre kant
Marcus Ginnerup (?rgang 01), h?jre/venstre kant