Det her er en god pointe. Borgere har spillet masser af fodboldkampe. Det kan sagtens tænkes, at han lærer mere af det, han mangler, ved at deltage i taktiske træninger med førsteholdet end ved at spille U19 kampe.
Jeg tænker også næsten, at det, at han ikke spiller for U19, må betyde, at han er relativt tæt på spilletid og ikke bare en last resort. Han er givetvis stadig tredjevalg, men det lugter af, at man rent faktisk overvejer at bringe ham.