New posts

Talentarbejdet i AGF

  • Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 339K
Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.

Altså come on... Vi har 3 guldkampe tilbage i ligaen - og Serra er lige udgået med skade i sidste kamp....

Og Bogere er et projekt til MANGE års udvikling. Det er da helt klart fint, at A-holdet "beslaglægger ham" pt.
 
Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.

JP overrasker og Bogere får 45 minutter 😜

Selvfølgelig skal han være med og klar til førsteholdet. Det er så meget vigtigere end ungdomsrækkerne, når man stadig kan række ud efter noget.
 
Hvis Serra er ude med en skade er der vel ikke så uendeligt langt til minutter for ham?
Stiften regner bestemt med at Serra er klar.
Jeg håber Bogere får minutter, men hvis han sidder på bænken hele kampen for 3-4 kamp i streg og går glip af udvikling på U19 , så er det simpelthen for skørt.
Han burde da godt kunne spille 70 minutter på U19 og så komme ind med 20 minutter igen for første holdet?
 
Stiften regner bestemt med at Serra er klar.
Jeg håber Bogere får minutter, men hvis han sidder på bænken hele kampen for 3-4 kamp i streg og går glip af udvikling på U19 , så er det simpelthen for skørt.
Han burde da godt kunne spille 70 minutter på U19 og så komme ind med 20 minutter igen for første holdet?
Kan det evt handle om at vi risikerer at han bliver skadet hos u19?
Der var lidt rygter om ar Serra muligvis var tvivlsom, hvis dette ikke er rigtigt så synes jeg også det kunne give mening med minutter på u19
 
Spørgsmålet er vel også om Bogere rent faktisk får mere ud af en dag med U19-holdet, inklusiv en kamp, end en dag med A-holdet hvor han kan få bedre kendskab til de spillere og den spillestil han skal præsentere i nu, selvom det måske bliver et kort indhop. Det handler jo også om at man vurderer at hans niveau på nogle områder er til A-holdet, selvom han måske også mangler en del på andre områder.
 
Spørgsmålet er vel også om Bogere rent faktisk får mere ud af en dag med U19-holdet, inklusiv en kamp, end en dag med A-holdet hvor han kan få bedre kendskab til de spillere og den spillestil han skal præsentere i nu, selvom det måske bliver et kort indhop. Det handler jo også om at man vurderer at hans niveau på nogle områder er til A-holdet, selvom han måske også mangler en del på andre områder.

Det her er en god pointe. Borgere har spillet masser af fodboldkampe. Det kan sagtens tænkes, at han lærer mere af det, han mangler, ved at deltage i taktiske træninger med førsteholdet end ved at spille U19 kampe.

Jeg tænker også næsten, at det, at han ikke spiller for U19, må betyde, at han er relativt tæt på spilletid og ikke bare en last resort. Han er givetvis stadig tredjevalg, men det lugter af, at man rent faktisk overvejer at bringe ham.
 
Det her er en god pointe. Borgere har spillet masser af fodboldkampe. Det kan sagtens tænkes, at han lærer mere af det, han mangler, ved at deltage i taktiske træninger med førsteholdet end ved at spille U19 kampe.

Jeg tænker også næsten, at det, at han ikke spiller for U19, må betyde, at han er relativt tæt på spilletid og ikke bare en last resort. Han er givetvis stadig tredjevalg, men det lugter af, at man rent faktisk overvejer at bringe ham.
Gode pointer - det er muligt 🙏
 
Ellers er jeg enig. Hvis han bare fylder op på bænken og ikke har en stejl læringskurve ved prioriteringen, burde han i stedet spille U19.
Det kan være man kan se at potentialet allerede nu er til at gøre sig gældende fra starten af næste sæson, og deraf har brug for at få fyldt en masse taktisk skoling på, for individuelt samt scoringsmæssigt virker han langt fremme 🙏
 
Det her er en god pointe. Borgere har spillet masser af fodboldkampe. Det kan sagtens tænkes, at han lærer mere af det, han mangler, ved at deltage i taktiske træninger med førsteholdet end ved at spille U19 kampe.

Jeg tænker også næsten, at det, at han ikke spiller for U19, må betyde, at han er relativt tæt på spilletid og ikke bare en last resort. Han er givetvis stadig tredjevalg, men det lugter af, at man rent faktisk overvejer at bringe ham.
Det er en mulighed. Men ser man på f.eks FCN så havde en 4-5 spillere med i Herning der havde spillet U19 om fredagen.

Jeg tror man lærer mest ved at spille. Men det er klart, at hvis der er markant forskel udtrykket på de to hold, så kan en træning også være god.

Hvis man er i tvivl om Serra er det helt naturligt ikke at spille ham
 

Latest posts

Back
Top