Talentarbejdet i AGF B BRORLORT Experienced member Today at 3:09 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #3,621 Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.
Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.
TLassen Well-known member Today at 3:23 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #3,622 BRORLORT said: Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag. Click to expand... Click to shrink... Hvis Serra er ude med en skade er der vel ikke så uendeligt langt til minutter for ham?
BRORLORT said: Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag. Click to expand... Click to shrink... Hvis Serra er ude med en skade er der vel ikke så uendeligt langt til minutter for ham?
Stig AKA Frank Heskjær Experienced member Today at 4:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #3,623 BRORLORT said: Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag. Click to expand... Click to shrink... Altså come on... Vi har 3 guldkampe tilbage i ligaen - og Serra er lige udgået med skade i sidste kamp.... Og Bogere er et projekt til MANGE års udvikling. Det er da helt klart fint, at A-holdet "beslaglægger ham" pt.
BRORLORT said: Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag. Click to expand... Click to shrink... Altså come on... Vi har 3 guldkampe tilbage i ligaen - og Serra er lige udgået med skade i sidste kamp.... Og Bogere er et projekt til MANGE års udvikling. Det er da helt klart fint, at A-holdet "beslaglægger ham" pt.
Martinstranger Today at 4:41 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #3,624 BRORLORT said: Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag. Click to expand... Click to shrink... JP overrasker og Bogere får 45 minutter Selvfølgelig skal han være med og klar til førsteholdet. Det er så meget vigtigere end ungdomsrækkerne, når man stadig kan række ud efter noget.
BRORLORT said: Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag. Click to expand... Click to shrink... JP overrasker og Bogere får 45 minutter Selvfølgelig skal han være med og klar til førsteholdet. Det er så meget vigtigere end ungdomsrækkerne, når man stadig kan række ud efter noget.