New posts

Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 329
  • Views Views: Views 11K
Added to Calendar: 25-07-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    68
  • Poll closed .
Det er bare et mønster med hans SJE i tiden. Han virker til at være dygtigt til at ændre i pauserne. Det er jo lykkedes, AGF er blevet rådvilde.
Det er han da utvivlsomt, Brøndby står nok lidt bedre på banen, men det var en fejl at JH og så dårlig opdækning der fører til målet og derudover ligner det mere lidt sløs fra vores side. Jeg ville ikke kalde AGF's spil rådvildt, men der mangler lige det sidste i for mange situationer.

Det er han da utvivlsomt, Brøndby står nok lidt bedre på banen, men det var en fejl at JH og så dårlig opdækning der fører til målet og derudover ligner det mere lidt sløs fra vores side. Jeg ville ikke kalde AGF's spil rådvildt, men der mangler lige det sidste i for mange situationer.

Ja det sidste er jeg enig i forhold til første halvleg. Efter pausen har vi intet produceret fremad af banen.

Nørgaard vinder den her kamp for BIF. Vi taber fordi vi mangler offensivt output igen igen, og fordi vi har tendens til at lave store fejl der altid bliver straffet, lex kampen i tirsdags.

Latest posts

Back