Sad lige og ville skrive det samme. BIFs start 11’er er bestemt ikke skræmmende. Ham Younis har noget fart, så det bliver klart at de komme til at gøre meget for at prøve at true os i bagrummet. Deres bedste spiller på banen er vel nærmest Ejdum?
Min frygt:
Forsvaret har revner - Paddy score
MA spiller uden output igen og er “fyld” spiller
Arnstads kvaliteter ikke kommer til sin ret på 6/8eren.
At Bech ikke slår til på 9ern.
Min optimisme siger mig:
Emmery bliver et problem for dem og han laver sin signatur fra kanten og rammer Bech i hovedet til mål.
Andersen får os til at glemme Beijmo.
Vi får at se en trods reaktion fra kampen mod Poznan.
Sad lige og ville skrive det samme. BIFs start 11’er er bestemt ikke skræmmende. Ham Younis har noget fart, så det bliver klart at de komme til at gøre meget for at prøve at true os i bagrummet. Deres bedste spiller på banen er vel nærmest Ejdum
Ja Younis er vel eneste som kan noget på egen hånd. Frøkjær er ikke min kop te. Han veksler enormt i niveau. Bundgaard på kanten er også en nul bon IMO. Nu skal man self passe på inden kampstart og vi har ikke set super skarpe ud i de træningskampe og gældende kampe jeg har set. Men spiller for spiller er der ikke en eneste BIF spiller jeg vil have i vores start 11...
Jeg synes det er helt fint at PM vil juble hvis han scorer, hvorfor skulle han ikke det, han behøver jo ikke løbe ud og håne fansene, men undlod han ikke at juble dengang vi vandt i Brøndby og forhindrede dem i at blive mestre? Det er måske ikke helt konsistent.
Camara er udtaget til dagens kamp, og var også med i tirsdags - er det ikke snart på tide at give ham en seniorkosntrakt og rykke ham permanent i førsteholdstruppen?
JP sagde at det var fordi han endelig var kommet i form og man derfor ville passe lidt på ham. Det er ikke sikkert det er hele sandheden, jeg kan godt forstå hvis han ikke vil stå der og sige at han som den eneste er blevet straffet for nederlaget til Poznan.
JP sagde at det var fordi han endelig var kommet i form og man derfor ville passe lidt på ham. Det er ikke sikkert det er hele sandheden, jeg kan godt forstå hvis han ikke vil stå der og sige at han som den eneste er blevet straffet for nederlaget til Poznan.
Jeg tager snart en pakke antihistamin, når man skal se på de der pædagogiske samtaler dommere og spillere i mellem - stik dem nogle kort, så retter de hurtigt ind efter 2-4 runder.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.