New posts

Kamptråd Superligaen 1. runde: AGF - Brøndby, lørdag d. 25. juli kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 306
  • Views Views: Views 10K
Added to Calendar: 25-07-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    68
  • Poll closed .
BIFs start 11 er virkelig ikke skræmmende. Den skal vi simpelthen køre over.

Især Villadsen - Emmery må være et åbent sår.

KSDH

Sad lige og ville skrive det samme. BIFs start 11’er er bestemt ikke skræmmende. Ham Younis har noget fart, så det bliver klart at de komme til at gøre meget for at prøve at true os i bagrummet. Deres bedste spiller på banen er vel nærmest Ejdum?

Min frygt:
Forsvaret har revner - Paddy score
MA spiller uden output igen og er “fyld” spiller
Arnstads kvaliteter ikke kommer til sin ret på 6/8eren.
At Bech ikke slår til på 9ern.

Min optimisme siger mig:
Emmery bliver et problem for dem og han laver sin signatur fra kanten og rammer Bech i hovedet til mål.
Andersen får os til at glemme Beijmo.
Vi får at se en trods reaktion fra kampen mod Poznan.

Sad lige og ville skrive det samme. BIFs start 11’er er bestemt ikke skræmmende. Ham Younis har noget fart, så det bliver klart at de komme til at gøre meget for at prøve at true os i bagrummet. Deres bedste spiller på banen er vel nærmest Ejdum
Ja Younis er vel eneste som kan noget på egen hånd. Frøkjær er ikke min kop te. Han veksler enormt i niveau. Bundgaard på kanten er også en nul bon IMO. Nu skal man self passe på inden kampstart og vi har ikke set super skarpe ud i de træningskampe og gældende kampe jeg har set. Men spiller for spiller er der ikke en eneste BIF spiller jeg vil have i vores start 11...

Jeg synes det er helt fint at PM vil juble hvis han scorer, hvorfor skulle han ikke det, han behøver jo ikke løbe ud og håne fansene, men undlod han ikke at juble dengang vi vandt i Brøndby og forhindrede dem i at blive mestre? Det er måske ikke helt konsistent.
Det var en lidt anden situation. Synes han gjorde det rigtige den gang. Det var en speciel kamp og begivenhed.

Det er fair nok, men mange chancer har han altså ikke fået :)
Jeg forstår pointen. Men han har fået chancen til hver træning. Og når han så kommer på holdet i en vigtig kamp, ryger han ud igen.

Hvis ikke AGF havde en masse de skulle opnå, kunne man også sagtens give ham 5 kampe i streg.

Måske er det i øvrigt bare et hvil, så han er klar onsdag?

Jeg forstår pointen. Men han har fået chancen til hver træning. Og når han så kommer på holdet i en vigtig kamp, ryger han ud igen.

Hvis ikke AGF havde en masse de skulle opnå, kunne man også sagtens give ham 5 kampe i streg.

Måske er det i øvrigt bare et hvil, så han er klar onsdag?
JP sagde at det var fordi han endelig var kommet i form og man derfor ville passe lidt på ham. Det er ikke sikkert det er hele sandheden, jeg kan godt forstå hvis han ikke vil stå der og sige at han som den eneste er blevet straffet for nederlaget til Poznan.

JP sagde at det var fordi han endelig var kommet i form og man derfor ville passe lidt på ham. Det er ikke sikkert det er hele sandheden, jeg kan godt forstå hvis han ikke vil stå der og sige at han som den eneste er blevet straffet for nederlaget til Poznan.
@T-Knogle præcis som du forudsagde, selvom du mødte en del modvind og skulle finde et link der understøttede det

Latest posts

Back