Ovenstående er en del af det jeg forsøger at leverer til jer fremover.
Jeg skal "bare" lige have lavet så jeg via makro kan få excel skemaet til at lave et billede hvor logoerne er tydelige - denne er en "klip og klister" udgave
Selvom modstanderen ikke var superliganiveau i pokalen var det fedt at se en masse gode angreb - og afslutninger som sagtens kunne give mål i en superligakamp. Og virkelig fedt at se McCowatts scoring til 0-3, hvor de får udbytte af Emmerys baglinjetræk - håber de er ved at knække koden til hvordan hans evne til at komme fri på baglinjen omsættes til gode chancer.
Tingager ser ud til at mangle en del form for at kunne spille fra start. Derfor måske denne mod Horsens:
Selvom modstanderen ikke var superliganiveau i pokalen var det fedt at se en masse gode angreb - og afslutninger som sagtens kunne give mål i en superligakamp. Og virkelig fedt at se McCowatts scoring til 0-3, hvor de får udbytte af Emmerys baglinjetræk - håber de er ved at knække koden til hvordan hans evne til at komme fri på baglinjen omsættes til gode chancer.
Tingager ser ud til at mangle en del form for at kunne spille fra start. Derfor måske denne mod Horsens:
Ser ud til at nøgletal overskrifterne er der 2 gange.
Man kan ikke se hvor mange kampe nøgletallene/mål dækker over - gætter på det er sæsonens 8 ud fra pointudviklingen i bunden?
Det er en kamp der er forbudt for børn. Jeg kan sagtens se AGF tabe denne kamp fordi vi er så rystende usikre defensivt og nu har vi tilmed Kahl og Rössler skadet. Så hvem skal egentlig spille i det forsvar?? Og måske er Camara også ude??
Er man tvunget til at smide Tingager ind fra start hvis både Kahl, Camara og Rössler er ude med skade?
Ser ud til at nøgletal overskrifterne er der 2 gange.
Man kan ikke se hvor mange kampe nøgletallene/mål dækker over - gætter på det er sæsonens 8 ud fra pointudviklingen i bunden?
Som skrevet klippe klister
Den øverste skal ikke være der og ja det dækker de runder....
Må lige se om jeg kan få dem ind på en måde, men er pt i gang med en holdopstilling fra sidste kamp for modstanderen... men det der arbejde kommer i vejen
Det er en kamp der er forbudt for børn. Jeg kan sagtens se AGF tabe denne kamp fordi vi er så rystende usikre defensivt og nu har vi tilmed Kahl og Rössler skadet. Så hvem skal egentlig spille i det forsvar?? Og måske er Camara også ude??
Er man tvunget til at smide Tingager ind fra start hvis både Kahl, Camara og Rössler er ude med skade?
Gretarsson - Tingager - Callø (eller Mølgaard) ser vel ret godt ud. Tæt på det stærkeste vi overhovedet kan stille. Og vi har tre ugers pause efter kampen.
Gretarsson - Tingager - Callø (eller Mølgaard) ser vel ret godt ud. Tæt på det stærkeste vi overhovedet kan stille. Og vi har tre ugers pause efter kampen.
Det er klart at forsvaret ser utrolig meget bedre ud på papiret hvis man kan sætte Tingager ind i midten - men kan vi det på søndag? Det er jeg meget i tvivl om
Jeg synes det er alt for tidligt med ham fra start. Han er god at sætte ind, hvis vi skal forsvarer noget, eller vi mangler en at smide på toppen hvis vi jagter (gud forbyde det)
Ingen ved vel hvor klar Tingager præcis er. Men som jeg har forstået, har han trænet fuldt med i næsten to uger. Nu fik han så også en halv time i går, så det har vel givet en bedre indikation af, hvor han pt. står. Men hvis han ikke er plaget af noget, skal han da bare spille. Så rusten kan han vel heller ikke være.
Callø har nok ikke niveau til at spille VCB med skiftende makkere i forsvaret. I et forsvar med Tingager centralt og Gretarsson til venstre, kunne det godt komme til se bedre ud. Men det kan sagtens være, at Callø skal have en lille pause og prøves af som HCB i en træningskamp først.
Callø har nok ikke niveau til at spille VCB med skiftende makkere i forsvaret. I et forsvar med Tingager centralt og Gretarsson til venstre, kunne det godt komme til se bedre ud. Men det kan sagtens være, at Callø skal have en lille pause og prøves af som HCB i en træningskamp først.
Det er i hvert fald et signal, at Poulsen (jf Det Hvide Snit) foretrak at sætte Emmery på banen frem for Callø, da Rösler måtte udgå, selvom han egentlig havde håbet at kunne spare Emmery, Arnstad og Knudsen.
Det er i hvert fald et signal, at Poulsen (jf Det Hvide Snit) foretrak at sætte Emmery på banen frem for Callø, da Rösler måtte udgå, selvom han egentlig havde håbet at kunne spare Emmery, Arnstad og Knudsen.
Ja, men muligvis ikke et signal til Callø? Men mere et signal om at han ville kickstarte vores offensive spil på et tidspunkt, hvor kampen var trygt i vores hænder.
Hvis Rösler er ude, så kan vi i hvert fald godt skyde en hvid pil efter kontinuitet i forsvaret, da vi endnu engang må spille med en ny bagkæde. Jeg synes dog også, at Rösler viste sine mangler i går… der var en situation i første halvleg, hvor han var alt for passiv og blev ved med at bakke ind i feltet, så Skjold endte med at få en fin mulighed fra kanten af feltet.
Jeg har godt nok svært ved at se forsvaret for mig, hvis Tingager ikke er klar til at spille fra start. Er Callø bedre, når han får mere opbakning fra sin WB, som mod Benfica? Med andre ord vil spille bedre med Carstensen ved sin side end Emmery? Men hvor skal Andersen så spille hvis Kahl stadig er ude? Er han bedre end Callø på VCB?
Alt i alt er jeg godt nok bange for, at vi får svært for at dæmme op for Horsens gode offensive kort. De er langt bedre offensivt end defensivt. De er vist kommet bagud i 7/8 kampe indtil videre. Mit bud er 2-3 til os.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.