New posts

Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 361
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 02-09-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00
Har Bech altid stået på angriberlisten når de laver de der opslag? Jeg håber for alt i verden ikke at det betyder, at Bech nu skal til at spille 9'er efter at McCowatt er hentet.
Ja det har han. Han er listet som sådan på holdet på hjemmesiden også. Mener også han var det hele sidste sæson (hvis ikke siden han blev hentet)

Ja det har han. Han er listet som sådan på holdet på hjemmesiden også. Mener også han var det hele sidste sæson (hvis ikke siden han blev hentet)
Well, Emmery og TK står også begge listet som angribere på hjemmesiden, så det skal man vist ikke tage som en facitliste :)
Men ja, jeg husker heller ikke Bech listet som andet end angriber, hverken på hjemmesiden eller i trupopgørelser.

Jeg kan ikke lade være med at tænke at Tchamche er et statement om Poulsen vil have en angriber - det virker i min verden meget underligt han skal starte, det kunne måske give mening mod SIF, men ikke i aften.

Jeg er godt nok pessimistisk mht i aften.
Giver det mere mening mod SIF?

JP har spillet Tchamche ud mod de sværeste modstandere. Han vil have fysik og fart i front.

Det er ren taktik i min bog.

Det er godt nok vildt at starte med Tchamche, den havde jeg aldrig gættet. Håber han brænder banen af i aften.
Ellers mere eller mindre som forventet, havde håbet på Jørgensen i stedet for Andersson, men sådan er det. Andersson må meget gerne bruge aftens fornuftigt. Han har noget at bevise, især efter Callum er hentet til

Nå men 4-0 holder stadig, Tchamche x2, Emmery og Camara med de sidste to.
God kamp og KSDH!

eg kan ikke lade være med at tænke at Tchamche er et statement om Poulsen vil have en angriber - det virker i min verden meget underligt han skal starte, det kunne måske give mening mod SIF, men ikke i aften.

Det tror jeg simpelthen ikke på, det vil være hamrende uprofessionelt. Jeg er helt overbevist om, CV er helt klar over, hvad JP ønsker.

Tchamche er sikkert udtaget for at matche FCM i luftspillet.

Det tror jeg simpelthen ikke på, det vil være hamrende uprofessionelt. Jeg er helt overbevist om, CV er helt klar over, hvad JP ønsker.

Tchamche er sikkert udtaget for at matche FCM i luftspillet.

Det ville også være en så grov offenlig demonstration af utilfredshed, at man som hans chef måtte overveje både hans loyalitet og hans fremtid ...

Latest posts

Back