New posts

Kamptråd Superliga 23/24: Runde 19: AGF - FCM, søndag d. 25.02. kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 398
  • Views Views: Views 18K

hvordan ender kampen?

• Total voters
    78
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga 23/24: Runde 19: AGF - FCM, søndag d. 25.02. kl 18.00
Tja jeg køber aldrig go to kaffe, jeg køber en pose når den koster 22,- (BKI ekstra) Jeg går aldrig til festivaler men napper ind i mellem en dobbelt koncert til 325,- Sidst jeg var i biografen var det for at se Vinterbørn, det var D. 14/10 1982. Dagen efter blev min yngste søn født og jeg har ikke taget nogen chancer siden. Jeg vil gå langt for at beholde mit sæsonkort men der er bestemt grænser for hvad jeg har lyst til at ofre.
Det er - muligvis - ikke helt det du mener, men altså du gik i biografen og så Vinterbørn og dagen efter fik du pludselig et Vinterbarn, så siden har du ikke taget nogen chancer med det. Skulle du få lyst er det i hvert fald vigtigt at du blandt aktuelle biograffilm køber billet til "Bedre Tider" frem for "Paranoia" :)

Jeg synes virkelig, at du er ude i “pærer og bananer”.

Jeg følger AGF tæt. Jeg lider ingen nød økonomisk. Jeg bruger også penge på at følge AGF tæt. Jeg var i Brügge. Jeg har et TV-abonnement for at kunne se alle kampe og følge AGF - tæt. Jeg bor ikke i Aarhus, men kører også et pr gange årligt for at se kampe, når det passer.

Synes jeg, at det er dyrt at betale 250 kr. for at sidde på en god plads og se en fodboldkamp i en middelmådig liga i det store spekter.

Ja. Det synes jeg. Jeg synes også det ville være smukt, at alle mennesker havde råd til at komme på stadion for at følge AGF - tæt. Måske ville stadion så ovenikøbet været fyldt. Eller - måske tæt på ;)
Jeg har faktisk lidt af samme profil som dig...men jeg er vildt uenig med Jer i, der mener fodbold i Århus er DYRT - jo, 250kr er da i den pebrede ende, men mener du kan sidde på B eller D til ca den halve pris. Det koster også premium pris i MUsikhuset at sidde på de bedste pladser....og læs så lige mit første indlæg igen: Jeg sammenligner med diverse priser/ture i oplevelsesindustrien og her finder jeg altså ikke 120-150 kr som en dyr pris. Nå, tilbage til selve fodbolden...jeg håber virkelig vi kan drage fordel af FCM også er ramt på personalesiden.

Årh, ved du hvad...jeg ved ikke HVOR mange gange jeg hører dit og dat om hvad folk synes er dyrt " og det har de ikke råd til " for så at se hvad de går og køber...jeg synes rent ud sagt det er klynk. Kun klynk og ikke andet. Det handler for 98% af befolkningen udelukkende om prioriteringer...og så er jeg iøvrigt ikke sikker på du har ret i den med fastelavnsbollerne. Skulle ikke undre mig om der er nogen imellem der brokker sig over fodboldpriser og samtidig sidder med en dyr fastelavnsbolle, eller andet sammenligneligt...

Du kan kalde det klynk lige så meget du vil men der er nogle som har en økonomi hvor der er en smertegrænse for at gå til fodbold. Det kan squ godt være nogle prioritere forkert men eftersom du ikke de mennesker som har en +200 kr. smertegrænse, vil det være passende og nu er jeg ligefrem - for at blive i ånden -holde din kæft omkring folks økonomi.

Det pisser mig usigelig af at alt for mange har travlt med at blande sig i folks økonomiske prioriteringer uden at have nogen som helst forudsætning for vide det.

Så vælg nogle andre pladser på stadion end de dyreste 😅
Det kunne man. Men så skal man sidde i regnvejr eller komme halvanden time før kampstart for at få en plads på øvre på de unummererede. En af grundende til at jeg har valgt et sæsonkort er at jeg så ikke kommer i en situation hvor jeg skal tage stilling. Men nu blev der en plads ledig ved vores sæsonpladser da en af de andre flyttede sin plads til familieafsnittet for denne kamp. Så jeg købte hans sæde til min knægt på 10 år. 200kr. Det er altså alt for mange penge.

Jeg ville ikke betale 250kr for en voksenbillet hvis ikke jeg havde sæsonkort. Dertil er AGF’s produkt alt for ringe. Både spillet på banen og stadion. Med det nuværende stadion og elendige fodbold burde en voksenbillet Max koste 175kr. JN sammenligner ofte med biografen men hvor koster en biografbillet 250kr for en voksen og 200 for et barn. Altså en standardfilm. Ikke en helaftensfilm i imax.

I forhold til det der tilbydes så er AGF’s priser alt for høje med mindre man vil have en lorteplads på familieafsnittet.

Nå men kigger man på tabellen så er det altså en kamp vi gerne skal vinde, hvis vi vil noget med ligaen. Det vil så til gengæld også se rigtig godt ud.

Du kan kalde det klynk lige så meget du vil men der er nogle som har en økonomi hvor der er en smertegrænse for at gå til fodbold. Det kan squ godt være nogle prioritere forkert men eftersom du ikke de mennesker som har en +200 kr. smertegrænse, vil det være passende og nu er jeg ligefrem - for at blive i ånden -holde din kæft omkring folks økonomi.

Det pisser mig usigelig af at alt for mange har travlt med at blande sig i folks økonomiske prioriteringer uden at have nogen som helst forudsætning for vide det.

Nu stopper du! Jeg har påræcis lige så god ret til at ytre mig, som dig....og jeg er aldeles uenig. Har lyst til at fortsætte, for jeg giver ikke 5 øre for dit pladder. Men dette er et fodboldforum, så vælger at stoppe...

Så vælg nogle andre pladser på stadion end de dyreste 😅
C er da om noget pøbelens tribune skulle jeg mene. Men siger du ligefrem, at der er forskel på priserne alt efter tribune?
Stop nu med det fis med at det er dyrt at gå til fodbold!
Når folk har råd til to-go-mælk med et skvat kaffe til 40-45kr…festivaler en-masse til flere tusinde kr og hvor fadøllet koster 50-75kr….biografture, hvor der selvfølgelig skal tilkøbes dyrt popcorn og cola…nej, stop nu…..fodbold er billigt at komme ud at se!
Jeg gør intet af det ovennævnte, ganske enkelt af samme årsag som jeg nu "klynker" over prisen på fodbold. Det er perverst dyrt. Af samme årsag køber jeg også kun kød på tilbud nu. Værdien er der ganske enkelt ikke længere.

At gå i biografen er meget anderledes end at følge et sportshold, så jeg anerkender ikke sammenligningen, må jeg nok sige.

P.S. Fadøl koster også 70 kroner på stadion, og jeg gider slet ikke discountoplevelsen; jeg skal have en pølle og en fad. Derfor tager jeg også kun på stadion til udvalgte kampe.

Det er sgu lidt rørende at 35,1% herinde mener at det bliver til en sejr over FCM og jeg kan godt blive glad i låget over den form for optimisme i betragtning af den fuldt ud amputerede offensiv vil marcherer ind i foråret med.

Jeg sidder bare som et stort spørgsmålstegn over de mysterier der hedder: Hvor skal målene komme fra? Hvordan skal vi løfte os fra det lort vi så sidste uge?

Jeg ville ikke betale 250kr for en voksenbillet hvis ikke jeg havde sæsonkort. Dertil er AGF’s produkt alt for ringe. Både spillet på banen og stadion. Med det nuværende stadion og elendige fodbold burde en voksenbillet Max koste 175kr. JN sammenligner ofte med biografen men hvor koster en biografbillet 250kr for en voksen og 200 for et barn. Altså en standardfilm. Ikke en helaftensfilm i imax.

Vi har købt de “dyre” billetter denne gang og prioriteret at sidde midt for men forhåbentlig tæt på banen🥳

Vurderingen var at prisen var for høj men det formentlig bliver den ene gang her i foråret - til de andre kampe, kalenderen tillader, bliver det famile/stemningsafsnit som sædvanligt.

Det er sgu lidt rørende at 35,1% herinde mener at det bliver til en sejr over FCM og jeg kan godt blive glad i låget over den form for optimisme i betragtning af den fuldt ud amputerede offensiv vil marcherer ind i foråret med.

Jeg sidder bare som et stort spørgsmålstegn over de mysterier der hedder: Hvor skal målene komme fra? Hvordan skal vi løfte os fra det lort vi så sidste uge?
Har lige stemt og er næst til at tro på det ellers bliver det nogle meget lange timer i regnen.
TingAIR fixer den🛬🥅

Det er - muligvis - ikke helt det du mener, men altså du gik i biografen og så Vinterbørn og dagen efter fik du pludselig et Vinterbarn, så siden har du ikke taget nogen chancer med det. Skulle du få lyst er det i hvert fald vigtigt at du blandt aktuelle biograffilm køber billet til "Bedre Tider" frem for "Paranoia" :)
Godt han ikke har nået at se noget af Lars Von Trier - vælg selv 😱

Sidst jeg var ved bageren havde jeg oplevelsen af at udviklingen i prisen på fastelavnsboller ikke haltede specielt meget efter udviklingen i prisen på fodboldbilletter. :(

For mange steders vedkommende følger kvaliteten dog ofte prisen synes jeg.
I hvert fald i Aarhus.
Om 250 kroner følger kvaliteten af aftenens kamp må vi tage i tråden senere.
Vejle - AGF tror jeg ikke mange på bagkant ville have betalt mange kroner for 🙄

C er da om noget pøbelens tribune skulle jeg mene. Men siger du ligefrem, at der er forskel på priserne alt efter tribune?

Jeg gør intet af det ovennævnte, ganske enkelt af samme årsag som jeg nu "klynker" over prisen på fodbold. Det er perverst dyrt. Af samme årsag køber jeg også kun kød på tilbud nu. Værdien er der ganske enkelt ikke længere.

At gå i biografen er meget anderledes end at følge et sportshold, så jeg anerkender ikke sammenligningen, må jeg nok sige.

P.S. Fadøl koster også 70 kroner på stadion, og jeg gider slet ikke discountoplevelsen; jeg skal have en pølle og en fad. Derfor tager jeg også kun på stadion til udvalgte kampe.

C er nu de riges tribune, da A er lukket. Og ja. Der er kæmpe forskel på priserne alt efter, hvor du sidder.

C er nu de riges tribune, da A er lukket. Og ja. Der er kæmpe forskel på priserne alt efter, hvor du sidder.
curb your enthusiasm GIF by HBO

Mon FCM er blevet trætte af GFs sene udmelding om trup. Bold.dk melder i dag kl. godt 10, at Olsson er syg og ikke udtaget til kampen. Kl. 17 melder bold.dk ham i livescore med i startopstillingen 🤣.

Back