New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 717K
Gyamfi udlejes til Egernsund. Må den karske, norske luft bekomme ham vel.
Jeg er vokset op i Sønderjylland, hvor Egernsund ligger. Jeg ved ikke hvilken række, deres bedste hold spiller i, men da jeg var knægt spillede vi nogle drabelige og tætte kampe med dem, og vi var IKKE ret gode, så jeg tvivler på, de er langt over Serie 3...
Egersunds (det er eger til en cykel, ikke det lille, nuttede klatredyr, der er glad for nødder: egern) ligger til gengæld i Norge...

Det har også fucket med mig flere gange, så nu hjælper jeg bare lige :)

Jeg er vokset op i Sønderjylland, hvor Egernsund ligger. Jeg ved ikke hvilken række, deres bedste hold spiller i, men da jeg var knægt spillede vi nogle drabelige og tætte kampe med dem, og vi var IKKE ret gode, så jeg tvivler på, de er langt over Serie 3...
Egersunds (det er eger til en cykel, ikke det lille, nuttede klatredyr, der er glad for nødder: egern) ligger til gengæld i Norge...

😂😂Er også opvokset i Sønderjylland, det udtales i øvrigt Echensoon i æ sproch.

Ti gengæld laver de nogle gode mursten 🤔

Tak, jeg er næsten sikker på, det var min stavekontrol der fuckede med mig he he … Måske nogen skal sende dit post til RG så han ikke får indstillet GPSen forkert og ender ved et kagebord i stedet for en fiskebuffet :-)

Tak, jeg er næsten sikker på, det var min stavekontrol der fuckede med mig he he … Måske nogen skal sende dit post til RG så han ikke får indstillet GPSen forkert og ender ved et kagebord i stedet for en fiskebuffet :-)
Det ville da være fint hvis B.93 og Egersund pressede hinanden op, så vi måske i det mindste kan få dækket lønomkostningerne på Gyamfi, og så må man håbe at han gør det så godt, så vi kan sælge ham bagefter.

Last edited:
Det er dog vanskeligt at bevare sagligheden når man bliver overfaldet for et harmløst ironisk indlæg, om at nu har vi fået den spiller som CV lovede os, så nu kan han holde fri - pludseligt bliver det tolket i alle mulige retninger og man bliver beskyldt for alt mulgt og ikke mindst så opfordres andre bruger til at ignorere mig. Det er voldsomt, og jeg er sgu bange for at det er kammet over herinde efter den der røde dislike emoji blev indført. Men enig det skal ikke være så skingert som det desværre er blevet herinde efterhånden.
Der er gentagelser og skyttegrave, men der er også en tendens til, at man som debattør bliver brandet. Og så kan man ikke levere en munter kommentar uden at folk bliver pikerede over det.

Jeg synes der er ærgerligt at @1986 vælger det indlæg - der er helt indenfor skiven - og begynder at brokke sig. Og jeg er lidt ærgerlig over forstandige debattører hellere vil være med på den skævert og gå efter en debattør der måske med rette kan få et 'stram op', men hvor man også har brug for selvjustits på den anden side.

Egernsund aka Ekif spiller i serie 3 i denne sæson😬

Du kan da starte med at overveje om det virkelig er så underholdende at trolle herinde.
Jeg forstår helt ærligt ikke polemikken. Det er indlæg der er relativt lette at afkode og jeg ser primært en engageret medfanger der kommunikerer noget anderledes end jeg selv gør.

Langt hen af vejen tror jeg det bliver et bedre sted, hvis folk accepterer når der bliver ventileret, når man er utilfreds med et eller andet osv.

Jeg arbejder også selv med det, men det er en anden type indlæg der trigger mig.

Hvad kan direktøren for De Danske Mestre til at opføre sig på den måde?

- Er der slagtilbud på Eva Trio gryder i Magasin?
- Har han glemt at slukke kaffemaskinen derhjemme?
- Skal han forbi Lars Fournais og have bevilling til at give flere skillinger til CV?
Meget sjovt.

Til generel reflektion. Kunne alle skrive det indlæg og få grin, eller er der nogen, hvor man ville reagere negativt?

Hvad nu, hvis det var CV (og et punkt om en sofa fx)?

Latest posts

Back