Man begynder jo også at se de første brikker falde på plads. Som Utd. der henter en spiller i Brighton for 500+ mio. De penge bliver givetvis geninvesteret i spillere fra klubber i laget over AGF. Som så måske vender sig om og kigger på en Arnstad, Bech eller Emmery, som deres afløser.
Vi er så langt henne i vinduet, at det ikke gør den store forskel om tilgangene lander nu eller i de sidste timer.
Jeg tror, at der sker meget til sidst. Mon ikke der også ryger en af profilerne.
Enig. Det bliver interessant at følge sidste uge af vinduet. Jeg har aldrig været uenig i forudsætningen om at det sker sidst i vinduet. Det var mere om det KUN sker sidst i vinduet.
Dolberg mangler at falde på plads. Højer og Vestergaard er også uafklarede. Franculino & Osorio. Bech, Arnstad, Emmery. Det er fra længere nede i rangordnen, det sker i de største klubber først.
Som
@Mikkel_K er inde på, gør afklaringen af gruppespillene også noget.
Der er kamp torsdag, og så 6 points i spil søndag og onsdag. Det tager AGF ud i 18 mulige points, hvilket er mere end en fjerdedel af de mulige points i grundspillet. Pt er høsten 3 af 12 mulige. Når man 9 eller 7 points, er der formentlig ro på. Randers er pivringe, men vi skal tage den: står man med fx 4 points, begynder det at blive grimt.
Jeg så gerne nye spillere fredag, for at have muligheder søndag og onsdag, uanset hvor lidt de kan hjælpe - man må antage JP er bedre stillet med flere muligheder.
Spillet har set godt ud. Men AGF har fpet det points de har, fordi man ikke kan dække op, og fordi man ikke scorer nok. Clicheen om 'bedst mellem felterne' er utroligt trættende og har været brugt på, antager jeg, ca 80% af nedrykkere de seneste 20 år. Det er ikke et selskab man ønsker at være i. Det er et godt udgangspunkt, hvis man kan stramme op.
Det var et sidespor, der skal sige, at man har bragt sig i en position, hvor krise ikke er langt væk. Heldigvis kan man også se en vej frem.
Jeg er meget spændt på hvad der sker i vinduet. Med starten på ligaen har man ikke den buffer der tillader en sort oktober, hvor man får få points, fordi holdet spiller CoL.