New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 610K
Transfervindue Sommer 2026
Det finder vi nok aldrig ud af, jeg tvivler på CV henter en spiller og siger, at man hentede ham fordi Brorsson glippede.

Nej det gør vi ikke - men måske vi får nogle indikationer alt efter hvem der hentes. Hvis der fx hentes en CB de næste par dage med et bedre cv, så er det måske derfor.

Men stadig gisninger

Jeg mener nu at forklaringen om Kevin Yakobs, Luka Calløs og Frederik Tingagers skader er reel nok, selvom Tingagers nok kom som en konsekvens af alt for mange kampe på alt for kort tid. Men man kendte Polles situation og Solbakkens og man vidste at Abbew og Serra er lavet af porcelæn og at Mølgaard er meget langt fra kampform. Man viste også at Badji og Gyamfi ikke er en del af kamptruppen, og at Beijmo, Paddy og Dalsgaard skulle erstattes.

Så når man ser på det udefra så har man indtryk af en strategi, hvor Conference League var godt nok, og Champions League da kunne være dejligt, men det var ikke noget man ville prøve at opnå. Hvis dette ikke var strategien, så har den sportslige ledelse fejlet, for det havde været ualmindeligt nemt at komme i CL i år, endda på trods af dårlig lodtrækning.
Den tydelige melding om, "at vi skal komme styrket ud af vinduet" begynder bare at klinge hult. Ellers skal der virkelig til at ske noget. Og det ser jeg endnu ingen tegn på.

Den tydelige melding om, "at vi skal komme styrket ud af vinduet" begynder bare at klinge hult. Ellers skal der virkelig til at ske noget. Og det ser jeg endnu ingen tegn på.

Jeg synes egentlig ikke vi er super langt fra. Jeg synes Røsler gør det fint ud for Beijmo. Så mangler vi en for Dalsgaard og en for Mortensen.

Lander vi der er det typer som Callø, Anderson og Jønsson der har styrket os.

Men det er klart et problem, hvis vejen dertil betyder at vi er uden Tingager i længere tid og, flere at spillerne begynder at miste tro på egne evner. Azad Corlu nævner specifikt at han kan se nogle optræder uden den fornødne selvtillid.

Meh, der var intet ved Brorson der sagde at han ville blive en profil. Jeg er mest irriteret over, at det potentielt kan betyde der går endnu længere tid. Men omvendt kan det også betyde, at CV er kommet videre med sit førstevalg og Brorson kun var backup. Anyways, endnu en dag er gået og presset vokser på CV mht. svingdøren.
Det må håbe, altså brorson ikke var førstevalget 😃

Meh, der var intet ved Brorson der sagde at han ville blive en profil. Jeg er mest irriteret over, at det potentielt kan betyde der går endnu længere tid. Men omvendt kan det også betyde, at CV er kommet videre med sit førstevalg og Brorson kun var backup. Anyways, endnu en dag er gået og presset vokser på CV mht. svingdøren.
Hvis CV gik målrettet efter Brorson, så er den eneste logiske forklaring jeg kan komme frem til, at CV har overværet Brorson og Rösler spille sammen i et 3-mands forsvar i Mjällby for flere sæsoner siden, og set noget han kunne lide. For det er vanskeligt at se på hans seneste meritter i de seneste sæsoner, at han skulle være en klar forstærkning.

Det kan jo også gf har vurderet at han ikke er væsentligt bedre en dem man har.. Eller man går efter en større profil.
Der er mange scenarier. Jeg tror dog, at hvis man er så langt fremme så man begynder at hører om det, så er scouting processen så langt fremme, at man ikke pludselig vurdere interne kandidater som værende bedre

• Like
Reactions: FGA
Det kan jo også gf har vurderet at han ikke er væsentligt bedre en dem man har.. Eller man går efter en større profil.
Eller en spiller der kan dække mere end den centrale position. Jeg tror ikke på at Rakow kan tilbyde en bedre pakke end AGF, så skulle det være fordi Brorson i virkeligheden ikke kan fordrage at spille ved siden af Colin Rösler 🤣

• Like
Reactions: FGA

Hvad er definitionen på "komme styrket ud af vinduet"? Er det før vi havde afgange i form af Dalsgaard, Pm og Beijmo eller er det efter vinduet startede og de var væk 🙃

Presset stiger men der skal helst også nogen ud. Vi har 28 spillere i truppen på hjemmesiden og har endnu ikke rykket hverken Camara, Storch eller Hamza op. Det er selvfølgelig ikke sikkert de skal rykkes op.

Ud af dem er 8 registreret som angribere men vi vil nok kalde mindst 3 af dem for wingbacks eller midtbane. Til gengæld må de 5 resterende være for mange, hvis man henter en ny 1 angriber ind.

1786948782047.webp

Hvad er definitionen på "komme styrket ud af vinduet"? Er det før vi havde afgange i form af Dalsgaard, Pm og Beijmo eller er det efter vinduet startede og de var væk 🙃

Presset stiger men der skal helst også nogen ud. Vi har 28 spillere i truppen på hjemmesiden og har endnu ikke rykket hverken Camara, Storch eller Hamza op. Det er selvfølgelig ikke sikkert de skal rykkes op.

Ud af dem er 8 registreret som angribere men vi vil nok kalde mindst 3 af dem for wingbacks eller midtbane. Til gengæld må de 5 resterende være for mange, hvis man henter en ny 1 angriber ind.

View attachment 7849
TK, Emmery og Bech, er ikke angribere. Badji, Gyamfi og Serra skal videre, så er der to talenter tilbage - hvor Tchamche nok ville have godt af en sæson i Aarhus Fremad. Så det er lidt tyndt oppe foran, selvom 8 angribere ser imponerende ud.

View attachment 7849
Der skal helt sikkert spillere ud på leje og nogle helt ud på bedste vis.
Men at stille spørgsmål ved, hvornår man definerer et styrket vindue, er tæt på at være værre end kreativ bogføring 😂. Det er selvfølgelig fra den foregående sæsons hold til det nye, efter at vinduet er lukket 2. september ved midnatstid 😉.

Latest posts

Back