New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 492K
Transfervindue Sommer 2026
Selvfølgelig kan vi konkurrere om et 19 årligt talent fra Haderslev med Brøndby. Nørgaard effekten kan vi ganske givet ikke, men både på det økonomiske og sportslige kan vi da. Som sagtvhar jeg svært ved at tro, at Hyseni forventer mere i løn end vi giver Anderson. Det er skidt arbejde hvis CV er blevet taget på sengen her. Jeg vælger dog at tro, at han har prøvet for det var en oplagt transfer.
Ja - men Brøndby har trods alt et væsentligt større budget end os, de har en større fanbase og er generelt bare en større klub end os.. Brøndby er vel den 2./3. Mest attraktive klub i Danmark.. Vi er nummer fire efter min mening

Godt køb af BIF, håber CV i det mindste har prøvet ellers forstår jeg det ikke med mindre igen økonomien før spillersalg er presset. Dårlig salg af Sønderjyske i det her marked med mindre der er en stor videresalgsklausul.
Kan det tænkes Hyseni har fået et max beløb ind i sin kontrakt!? Så kan det jo være han selv scorer 1 mio euro i sign on fee?

Altså Hyseni er umiddelbart dobbelt så dyr og Anderson væsentligt mere fleksibel ifht positionerne.
Kostede Anderson kun 10 mio kr? Jeg vil stadig hellere have Hyseni til 20 mio end Anderson til 10 mio. Hyseni har et meget højere potentielt niveau og en langt større potentiel gevinst og deres nuværende niveau er nogenlunde ens.

Ja - men Brøndby har trods alt et væsentligt større budget end os, de har en større fanbase og er generelt bare en større klub end os.. Brøndby er vel den 2./3. Mest attraktive klub i Danmark.. Vi er nummer fire efter min mening
Alt det bør vi stadig kunne hamle op med. Det er en 19 årig knægt fra Haderslev. Økonomisk burde det ikke være et problem. Jeg tænker dog Nørgaard har en del at sige.

Alt det bør vi stadig kunne hamle op med. Det er en 19 årig knægt fra Haderslev. Økonomisk burde det ikke være et problem. Jeg tænker dog Nørgaard har en del at sige.
Jeg tror 9 ud af 10 ville vælge Brøndby over AGF hvis økonomien var identisk..

Tror ikke at det er eller var realistisk med Hyseni eller Ejdum for den sags skyld

Han er desværre meget tryghedssøgende ifølge Azad Corlu i Mediano, så han har brug for at skifte til en klub med en træner som han kender rigtigt godt. Hvis vi skulle have haft fingre i ham, så skulle vi nok have valgt Nørgaard i stedet for JP (men det bytte ville jeg nu alligevel ikke gøre)

Det undrer mig der ikke har været nyt om Højer og Vestergaard, og jeg har ikke styr på niveauet på Nielsen af dem.

Schviachenko var angiveligt tæt på Lyngby, så han er nok ikke interessant for AGF.

Jeg er spændt på at se hvordan man vægter fx Camara og hvad man gør med gardering til Tingagers position. Vestergaard er en sløv fætter, målt på fart, men jeg tror sagtens han kan tryne store, fysiske angribere og dirigere sin backlinje.

Han er desværre meget tryghedssøgende ifølge Azad Corlu i Mediano, så han har brug for at skifte til en klub med en træner som han kender rigtigt godt. Hvis vi skulle have haft fingre i ham, så skulle vi nok have valgt Nørgaard i stedet for JP (men det bytte ville jeg nu alligevel ikke gøre)

Hvis han er det, burde han vel ikke flytte til Vestegnen 🤪

Uagtet om vi har forsøgt eller ej, så har vi jo en Tommi som klubben tror på som vel er lidt samme spillertype? Så er det jo en afvejning om hvad der giver mest mening økonomisk.

Det undrer mig der ikke har været nyt om Højer og Vestergaard, og jeg har ikke styr på niveauet på Nielsen af dem.

Schviachenko var angiveligt tæt på Lyngby, så han er nok ikke interessant for AGF.

Jeg er spændt på at se hvordan man vægter fx Camara og hvad man gør med gardering til Tingagers position. Vestergaard er en sløv fætter, målt på fart, men jeg tror sagtens han kan tryne store, fysiske angribere og dirigere sin backlinje.
Hvorfor i alverdn undrer det dig - det er jo rent tankespind som ikke har rod i nogen form for dokumentation?

Hvis han er det, burde han vel ikke flytte til Vestegnen 🤪

Uagtet om vi har forsøgt eller ej, så har vi jo en Tommi som klubben tror på som vel er lidt samme spillertype? Så er det jo en afvejning om hvad der giver mest mening økonomisk.
Jeg tror umiddelbart slet ikke det var en mulighed at hente Hyseni, men jeg tror også at CV heldigvis er rimelig kold overfor om en spiller er et godt tilbud hvis det ikke er den rette type og position. Selvfølgelig kan man forestille sig noget man bare må indrette sig lidt efter, men 20 mio vil trods alt være noget nær et rekordkøb og vi mangler en angriber og forsvarer og spiller slet ikke med en venstre wing. Skulle han konkurrere med Emmery eller Links eller omskoles til 10’er? Måske bedre at gå efter den spiller der naturligt udfylder et hul i truppen selvom der er en anden der lyder tillokkende.

Det lyder som en lav pris også for en klub som SJF, men der kan have været en klausul eller de har foretrukket lidt flere videresalgsprocenter frem for nogle millioner mere nu og her.

Kostede Anderson kun 10 mio kr? Jeg vil stadig hellere have Hyseni til 20 mio end Anderson til 10 mio. Hyseni har et meget højere potentielt niveau og en langt større potentiel gevinst og deres nuværende niveau er nogenlunde ensens.
Stiften har nævnt en pris under hvad vi solgte ham for. Hyseni kan sikkert hurtigt nærme sig de 25 mio.kr. med klausuler.

Jeg ville da også hellere have Hyseni til 20 mio end Anderson til 10 mio, men det gør ikke din 1:1 sammenligning bedre. Vi har slet ikke viden nok om processen til at kritisere CV for et manglende køb af Hyseni.

Hvorfor i alverdn undrer det dig - det er jo rent tankespind som ikke har rod i nogen form for dokumentation?
Du refererer formentlig til koblingen mellem spillerne og AGF, som jeg også antyder. Men helt generelt burde der vel være rygter om dem, om det så er Østrig, Venezuela, OB eller Hvidovre.

Dertil mener jeg der mangler spillere i AGFs forsvar. Det er bestemt muligt CV er uenig, men så burde fx Camara vel have været bragt i spil?

Kostede Anderson kun 10 mio kr? Jeg vil stadig hellere have Hyseni til 20 mio end Anderson til 10 mio. Hyseni har et meget højere potentielt niveau og en langt større potentiel gevinst og deres nuværende niveau er nogenlunde ens.
Ja. Tror Anderson var 10-11 millioner

Hyseni lyder billig, men med til historien hører også, at han indtil nytår kæmpede gevaldigted spilletiden, da Ingason og Agger var foran i køen, og til dels det samme med Lyng og Cherrif.

Han kom meget tit ind med 10-20 minutter igen

Jeg tror 9 ud af 10 ville vælge Brøndby over AGF hvis økonomien var identisk..

Tror ikke at det er eller var realistisk med Hyseni eller Ejdum for den sags skyld
Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvor stor interessen har været i Hyseni.

Jeg har svært ved at se ham spille andet end højre 10’er. Og der synes jeg egenrtlig vi er ret godt besat med Arnstad, Anderson og Kristjannson.

Jeg synes faktisk Kristjannson er så tilpas spændende, at jeg godt kan forstå hvis man ikke vi bruge mange penge på Hyseni

Ja. Tror Anderson var 10-11 millioner

Hyseni lyder billig, men med til historien hører også, at han indtil nytår kæmpede gevaldigted spilletiden, da Ingason og Agger var foran i køen, og til dels det samme med Lyng og Cherrif.

Han kom meget tit ind med 10-20 minutter igen
Han gik ud efter lidt over en time i kampen mod FCM i søndags med en så alvorlig krampe, at han lagde sig ned midt på banen, så FCM fik bolden og kunne spille lige forbi ham og score til 3-2. Det så ikke alt for imponerende ud. Til gengæld havde han lavet 2 assists inden.

Latest posts

Back