New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 321K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg tror, det trækker op til, at Bech bliver vores nye 9er. Han er en proven målscorer, som det er svært og dyrt at matche, og nu testes han angiveligt også på positionen.

Kombineret med den tiltro, man angiveligt har til Sebastian Jørgensen, synes jeg, det lyder fornuftigt. Så kan vi købe ind til 10er positionen, hvor mulighederne forekommer at være bedre.

Det forudsætter dog selvfølgelig, at man ikke sælger Bech, og at han rent faktisk fungerer som ene 9er. Forsøget er spændende i hvert fald.

Det lugter af, at JJ er ny AGF spiller fra starten af juli. Hvis man skal tro forlydender om hans niveau, tegner det yderst fornuftigt.

Casper Højer er vel indtil videre ren fanskabt spekulation. Men det virker åbentlyst, at vi mangler en spiller (mere), der kan dække venstre cb og venstre wb.

Og så skal vi naturligvis have lukket Carstensen.

Jeg tror fortsat, at vi for mange danske spillere er 5. valg. Dog ikke for alle, Carstensen valgte os angiveligt over Brøndby. Men det er principielt ligegyldigt. Vi skal bare blive ved at finde de uslebne sten, de andre ikke har øje for.
Vi kan ikke konkurrere med FCK og FCM, men vores mål må efterhånden være, at vi ikke længere skal stå i skyggen af BIF og FCN, når det gælder om at være den mest attraktive klub. Ellers harmonerer økonomi og ambitioner ikke med hinanden. Og det er nu efter mesterskabet og 26/27 sæsonens nye stadionindvielse, at vi skal slå til. VI skal reelt investere i en spillertrup, som skal være med til at generere mere økonomi for fremtiden.
 
Vi kan ikke konkurrere med FCK og FCM, men vores mål må efterhånden være, at vi ikke længere skal stå i skyggen af BIF og FCN, når det gælder om at være den mest attraktive klub. Ellers harmonerer økonomi og ambitioner ikke med hinanden. Og det er nu efter mesterskabet og 26/27 sæsonens nye stadionindvielse, at vi skal slå til. VI skal reelt investere i en spillertrup, som skal være med til at generere mere økonomi for fremtiden.
Vi har det 4.-5. største budget, så derfor er vi nummer 4-5, når spillere vælger klub i superligaen.
Det kommer til at tage et par år at matche Brøndbys lønninger, og selv der vil de på grund af fanbasen og brandet ofte blive valgt over os.
Det er ret simpelt.
 
Jøsses et langhalm, Winther spurgte “Må man overhovedet spille som amatør for en professionel Superligaklub?
Det er sådan set bare dét, jeg svarer på 🙂
Hehe.

Winthers spørgsmål var let at besvare med 'ja'. Årsagen til spørgsmål var lidt mere bøvlet, men grundlæggende at det er ulovligt at tilrettelægge sit ansættelsesforhold så man af den grund skatteoptimerer.

Fx skal man udstationeres 6 måneder i et lavskatteland, fx Schweiz må man ikke køre med 0 kroner i løn de 6 måneder op til i DK, for at få dobbelt løn til lavere skat de 6 måneder ude.
 
Jeg håber det er ok med lidt rigtige rygter:-)

Tag det med et gran salt. Min "kilde" vidste dog, at Paddys datter havde sagt "farvel" i skolen før offentliggørelsen af Brøndby skiftet.

AGF vil sindssygt gerne købe Cherriff i Sønderjyske. Derfor er JJ ikke interessant. Kan dog være, at begge dele sker?

NP er ude i 9-12 måneder med sin skade.
Det er ALTID ok med lidt rygter, gerne mere end lidt. Det bliver trættende konstant at diskutere det samme igen og igen. Hvis NP er ude i 9-12 måneder burde vi hente mere end 1 midtbanespiller. Cherriff og Jønne burde der være plads til, især hvis JJ har mod på at spille en yderstopper også.
 
Jeg håber det er ok med lidt rigtige rygter:-)

Tag det med et gran salt. Min "kilde" vidste dog, at Paddys datter havde sagt "farvel" i skolen før offentliggørelsen af Brøndby skiftet.

AGF vil sindssygt gerne købe Cherriff i Sønderjyske. Derfor er JJ ikke interessant. Kan dog være, at begge dele sker?

NP er ude i 9-12 måneder med sin skade.
Dejligt med rygter.

Cheriff spiller ofte 10'er i deres system. Og er vildt dygtig.

Så han og JJ er næppe konkurrenter til én plads i truppen.
 
Det er ALTID ok med lidt rygter, gerne mere end lidt. Det bliver trættende konstant at diskutere det samme igen og igen. Hvis NP er ude i 9-12 måneder burde vi hente mere end 1 midtbanespiller. Cherriff og Jønne burde der være plads til, især hvis JJ har mod på at spille en yderstopper også.

Cherriff er bedst på 10’er centralt eller Arnes plads.

Ser de to som forskellige spillere
 
Det er ALTID ok med lidt rygter, gerne mere end lidt. Det bliver trættende konstant at diskutere det samme igen og igen. Hvis NP er ude i 9-12 måneder burde vi hente mere end 1 midtbanespiller. Cherriff og Jønne burde der være plads til, især hvis JJ har mod på at spille en yderstopper også.
Tak. Har læst med i mange år og har set rygtesmede blive kørt over 🤪
 
Jeg håber det er ok med lidt rigtige rygter:-)

Tag det med et gran salt. Min "kilde" vidste dog, at Paddys datter havde sagt "farvel" i skolen før offentliggørelsen af Brøndby skiftet.

AGF vil sindssygt gerne købe Cherriff i Sønderjyske. Derfor er JJ ikke interessant. Kan dog være, at begge dele sker?

NP er ude i 9-12 måneder med sin skade.
Herligt med rygter der lyder plausible…er dog skeptisk ift om vi kan få et køb af Cheriff igennem.
 
Herligt med rygter der lyder plausible…er dog skeptisk ift om vi kan få et køb af Cheriff igennem.
Det ville være et scoop - men et scoop til over 20 mio kr. Måske over 30 …

Talentet er til større ligaer, så måske SJE kan se fidusen i en hamper videresalgsklausul til gengæld for en lavere overgangssum. Vi sælger trods alt for markant større beløb end de … Men mon ikke større klubber her eller i udlandet har set tilstrækkeligt og overbyder os …
 
Det ville være et scoop - men et scoop til over 20 mio kr. Måske over 30 …

Talentet er til større ligaer, så måske SJE kan se fidusen i en hamper videresalgsklausul til gengæld for en lavere overgangssum. Vi sælger trods alt for markant større beløb end de … Men mon ikke større klubber her eller i udlandet har set tilstrækkeligt og overbyder os …
Fair. Jeg ser ham som et 15 mill køb og med en lækker vidersalgsklausul til SJF.
 
Dejligt med rygter.

Cheriff spiller ofte 10'er i deres system. Og er vildt dygtig.

Så han og JJ er næppe konkurrenter til én plads i truppen.

Syntes virkelig han har set god ud, i de kampe jeg har set ham. Det tror jeg ville være en fantastisk tilføjelse🤞🏻
Har Cheriff ikke spillet en del på den defensive midt?

Tror han bliver dyr men måske videresalgsklausul kan hjælpe til en løsning

.
 
Vi kan ikke konkurrere med FCK og FCM, men vores mål må efterhånden være, at vi ikke længere skal stå i skyggen af BIF og FCN, når det gælder om at være den mest attraktive klub. Ellers harmonerer økonomi og ambitioner ikke med hinanden. Og det er nu efter mesterskabet og 26/27 sæsonens nye stadionindvielse, at vi skal slå til. VI skal reelt investere i en spillertrup, som skal være med til at generere mere økonomi for fremtiden.
Jeg er ikke enig. Vi skal øge budgettet bæredygtigt over tid. Vi kan ikke bare sprænge banken fordi vi er blevet mestre.
 
Syntes virkelig han har set god ud, i de kampe jeg har set ham. Det tror jeg ville være en fantastisk tilføjelse🤞🏻
Har Cheriff ikke spillet en del på den defensive midt?

Tror han bliver dyr men måske videresalgsklausul kan hjælpe til en løsning

.
Cheriff startede på defensiv midt mod os for et par år siden. Hvor han var forfærdelig.

Ret hurtigt flyttede de ham længere frem på banen, hvor han virkelig har udviklet sig.

Tror dog ikke Sønderjyske vil sælge til os eller andre klubber i ligaen.
 
Hehe
Winthers spørgsmål var let at besvare med 'ja'.
Altså nu er det her jo ikke ligefrem et “ja/nej-svar”-forum, vel? 😄
-og heldigvis..

“Spændende” med Polle ude i 9-12 måneder. Han er en af vores egne, men fodboldmæssigt vel noget mindre interessant end Jønne så?

Polle har været god for os, men spiller på sit højeste niveau her. Jønne har været landsholsspiller og -bobler på større adresser i udlandet.

Polle er som 32-33, angiveligt, ude i et år med skader.
Jønne var som 32-33 ude i et år af ledelsesmæssige årsager, men stadig fit undervejs.
Det er der imo verdener til forskel på i den alder.
Jønne virker som det klart stærkeste kort der - rent fodboldmæssigt.
 

Latest posts

Back
Top