Transfervindue Sommer 2026
Di Stefano
Experienced member
Vi kan ikke konkurrere med FCK og FCM, men vores mål må efterhånden være, at vi ikke længere skal stå i skyggen af BIF og FCN, når det gælder om at være den mest attraktive klub. Ellers harmonerer økonomi og ambitioner ikke med hinanden. Og det er nu efter mesterskabet og 26/27 sæsonens nye stadionindvielse, at vi skal slå til. VI skal reelt investere i en spillertrup, som skal være med til at generere mere økonomi for fremtiden.Jeg tror, det trækker op til, at Bech bliver vores nye 9er. Han er en proven målscorer, som det er svært og dyrt at matche, og nu testes han angiveligt også på positionen.
Kombineret med den tiltro, man angiveligt har til Sebastian Jørgensen, synes jeg, det lyder fornuftigt. Så kan vi købe ind til 10er positionen, hvor mulighederne forekommer at være bedre.
Det forudsætter dog selvfølgelig, at man ikke sælger Bech, og at han rent faktisk fungerer som ene 9er. Forsøget er spændende i hvert fald.
Det lugter af, at JJ er ny AGF spiller fra starten af juli. Hvis man skal tro forlydender om hans niveau, tegner det yderst fornuftigt.
Casper Højer er vel indtil videre ren fanskabt spekulation. Men det virker åbentlyst, at vi mangler en spiller (mere), der kan dække venstre cb og venstre wb.
Og så skal vi naturligvis have lukket Carstensen.
Jeg tror fortsat, at vi for mange danske spillere er 5. valg. Dog ikke for alle, Carstensen valgte os angiveligt over Brøndby. Men det er principielt ligegyldigt. Vi skal bare blive ved at finde de uslebne sten, de andre ikke har øje for.