New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 254K
Transfervindue Sommer 2026
Ja hvordan kunne jeg glemme ham :)

Jeg mener dog fortsat at vi i udtalt grad mangler en 9’er bare for at kunne lykkes i Europa. Så kan vi hente den store kanon senere til at supplere på 9’er positionen, men der skal noget ind indenfor en uge, der kan udfordre Serra, ellers bliver det svært i de europæiske kvalkampe.
Der er 39/40 dage til første europæiske kamp.

Rolig nu :-)

Jo. Jeg synes også det lyder dyrt. Jonathan Fischer kostede 22 sidste år, og lige rykket ned. Ham ville man kunne sælge igen
Men han vil nok som minimum koste det samme, og er ikke sikker på han selv vil til DK allerede nu. Men ellers enig, det vil være drømmen, men tror ikke den er realistisk.
IMO er Andreas Hansen noget af det bedste vi realistisk set kan hente. Dog uden jeg kender til alle potentielle keepere derude :-)

Men han vil nok som minimum koste det samme, og er ikke sikker på han selv vil til DK allerede nu. Men ellers enig, det vil være drømmen, men tror ikke den er realistisk.
IMO er Andreas Hansen noget af det bedste vi realistisk set kan hente. Dog uden jeg kender til alle potentielle keepere derude :-)
Enig. Men en spiller på hans niveau og den alder kostet cirka 1 millioner euro mere.

Hvis vi ikke havde så mange huller at lukke, ville jeg gøre det

Er det bare mig eller er det ikke mange penge?
På den anden side, så er det jo lige meget, hvis han er førstevalg de næste fem-seks år.

Rigtig god spiller dog.
Tjaa. En af ligaens bedste målmænd i sin bedste alder. Det kan godt være der ikke er en videresalg, men til gengæld har vi en topmålmand ihvertfald de kommende 4 år. 12-15 mio får man ikke meget top superliganiveau for. Det er altid en gamble med de udenlandske ala Wahlstedt. Jeg vil sige ja til Andreas Hansen i det prisleje i morgen.

Sjovt at Andreas Hansen deler vandene så meget. Jeg er kæmpe go’! Rigtig god med fødderne og gode reflekser. Ikke dominerende i feltet, men bedre end JH til den del. Min opfattelse er, at han har reddet FCN flere gange end omvendt i sidste sæson. Jeg tror, han vil være sikker sidste skanse i mange år.

Men ja han ryger nok til BIF når/hvis de mister Pentz efter VM

Det er ingen penge for en god målmand.

Men gigantisk nej tak, til endnu en spiller, med Brøndby i hjertet.

Håber vi finder noget andet.
Er det ikke lidt ligegyldigt? Hvorfor handicappe sig selv i sine valg pga det. Jeg er da heller ikke sikker på at agf er Jesper Hansens, Polles eller Mortensens hjerteklub men det er da gået meget godt. Er du bange for at at han vil tabe med vilje?

For min skyld skal vi ikke sælge målmænd i AGF. Det er vigtigt med erfaring. Desuden kan vi ikke hente Jonathan Fischer.
Jeg ville da synes det var fedt, at sælge en Otto Lyhne f.eks. eller som f.eks Brøndby der her haft Rønnow, Hermansen og Pentz igennem, dem ender de sikkert med at tjene gode penge på.

Mht Fischer, så var det ligeså meget for st illustrere st en markant yngre, og bedre, målmand trods alt ikke er voldsomt meget dyrere.

Men jeg synes Andreas Olsen er et fint valg. Til billigere penge synes jeg faktisk Birksø var ret god i foråret.

Latest posts

Back