New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 714K
Transfervindue Sommer 2026
Det lyder som sådan en meddelelse man sender ud, når man har indset at man ikke er lykkedes med at hente de spillere som man havde håbet:

View attachment 8050

Det er sgu bekymrende, og tyder på at vi ikke får en ny CB og en ny 9’er.

Nej, det er sådan en meddelelse man sender ud, når det forholder sig således.
Jeg er med på, at det er helt igennem ødelæggende for den agenda du har pushet herinde over 100-vis af indlæg og at du aldrig kommer til at indrømme det om man så kunne føre matematisk bevis

Han ser frem til de Europæiske kampe, hvis nogen skulle være i tvivl.

Nu var han også efter SIF på grund af manglende ambitioner, så måske LF har været forbi med de skjulte målsætninger som han sagde de ville offentliggøre i starten af den nye sæson. Dem har de snart arbejdet hårdt på i et år ;)

Begynder det ikke at blive et halvdyrt vindue for AGF?

Men forfriskende, at Stiften ligefrem har opsnuset noget som Farzam ikke har - hvis de altså har andet end at "AGF håber..."

Det er vel:

15 til 20 mio. for McCowatt
10 mio. for MA
<5 mio. for Carstensen
<5 mio. for Jørgensen

Så foreløbigt 35-40 mio. i indkøbspris. Hertil sign on fees og løn.

Vi har fået at vide, at vi har flere penge end nogensinde før. SIB havde et vindue, hvor han købte for ca. 50 mio.

Så selvom det er forsimplet at stille det op i rene transferpriser, så vil jeg da forvente, at vi kan købe for minimum 25-30 mio. mere.

Det er jo også nødvendigt, hvis vi både skal have en stopper og en 9er.

Medmindre de er på leje selvfølgelig.

Du mente ikke artiklen passede med det du skrev, siden du fjernede den igen - jeg havde ellers åbnet den, så tak for den :ROFLMAO:

Det lyder da ikke som om klubben har stoppet for nye tilgange, hvis tingene flasker sig.

Ja det var noget rod, jeg læste den tidligere artikel og imens jeg oprettede mit indlæg, så erstattede de den med en ny (som heldigvis ikke var helt så sort). Men hvis du læser overskriften i den oprindelige artikel, så passer den med det jeg skriver :)

Der stod en del om at JP var overrasket over at man selv som danmarksmester, ikke kunne tiltrække de forventede spillere, det gav indtryk af at man ikke ville komme i mål med de forstærkninger der er behov for, så dejligt at den blev slettet.

Det er vel:

10 mio. for MA
<5 mio. for Carstensen
<5 mio. for Jørgensen

Vi har fået at vide, at vi har flere penge end nogensinde før. SIB havde et vindue, hvor han købte for ca. 50 mio.

Så selvom det er forsimplet at stille det op i rene transferpriser, så vil jeg da forvente, at vi kan købe for minimum 25-30 mio. mere.

Rössler, Kahl og Jønsson bliver vel 20 mio. oveni. Carstensen var vist lidt dyrere end Jørgensen, men mon ikke 10 mio for dem begge passer ok.

Men transferudgifterne bliver selvfølgelig delt ud på kontraktlængden.

Nej, det er sådan en meddelelse man sender ud, når det forholder sig således.
Jeg er med på, at det er helt igennem ødelæggende for den agenda du har pushet herinde over 100-vis af indlæg og at du aldrig kommer til at indrømme det om man så kunne føre matematisk bevis
Du er da en fantastisk hyggelig debattør - det ville være dejligt hvis DU valgte Ignorere funktionen på mine indlæg, for din dagsorden har altid været meget konfliktoptrappende herinde.

Spændende tider! (Og sorry at jeg bare linker til en random X bruger). Jeg tager selv et smut forbi senere, når jeg skal hente børn lige i nærheden af Fredensvang 😅

Der er intet at undskylde i disse tider!
Det er ren rock and Roll, svedige håndflader og spørgsmålet er om man skal have voldsom udløsning eller kuglerne på kogepladen! 😂

Det er vel:

10 mio. for MA
<5 mio. for Carstensen
<5 mio. for Jørgensen

Det er indtil videre halvdyrt fordi vi kommer til at bruge dobbelt så meget :p

Det er nok meget sandsynligt, uanset hvad, at man lejer med en option hvis vi taler om en for os meget dyr handel fra udlandet. Hvis vi skal satse på noget der kan være en hylde over hvad vi ellers har mulighed for, kommer det med noget usikkerhed. Og er det lejemål uden den option mener jeg jo så det skal være med langt større sikkerhed og mulighed for virkelig at gøre en forskel med det samme. Den løsning vil dog overraske mig.

Spændende tider! (Og sorry at jeg bare linker til en random X bruger). Jeg tager selv et smut forbi senere, når jeg skal hente børn lige i nærheden af Fredensvang 😅

Hvad kan direktøren for De Danske Mestre til at opføre sig på den måde?

- Er der slagtilbud på Eva Trio gryder i Magasin?
- Har han glemt at slukke kaffemaskinen derhjemme?
- Skal han forbi Lars Fournais og have bevilling til at give flere skillinger til CV?

Latest posts

Back