New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 747K
Azad Corlu tror at Mccowatt skal bruges på 9'eren.
I en rolle som den Adamsen spillede i Silkeborg.

Alternativt Mccowatt på venstre 10'er, og så Arnstad ned på midtbanen.

Azad tænker at hvis de forreste tre er Arnstad, Bech og Mccowatt, så er vi ret godt stillede.
Er McCowatt ikke en bedre version af noget vi allerede har?

- Bech
- Arnstad
- Jørgensen
- Andersson
- Kristjansson
- Borgere

Altså en boldfast, afslutter type (ikke en dribler som Emmery)?

Jeg synes mere vi mangler En angriber som kan spille med ryggen mod mål. Serra og Tchamche er de eneste som kan den del men bare ikke på et niveau som er højt nok. Begge er også meget skadet.

Men hvis vi ikke sælger nogen og henter McCowatt, så forstår jeg ikke, at vi hentede Anderson. Altså jo, det er fedt med bredden og han har international erfaring, men så skulle vi også have haft en lignende bredde i forsvaret og (på superliganiveau) på 9'eren.
Det er jeg ikke uenig i. JEg har også tidligere på sommeren luftede tanken om, at jeg hellere havde set pengene brugt på McCowatt end Anderson. Det tænker jeg stadig, for så ville der bedre være plads til en angriber. Jeg håber dog stadig inderligt at CV henter en rigtig angriber. Det bliver for slapt at hente McCowatt ind som angriberen. Så mangler vi stadig en teknisk dygtig 8'er for det vil betyde at Arnstad skal blive på sin 10'er.

For mig at se spiller vi med boldfaste typer centralt på 10er og gerne på 6er. Og så har vi gennebrudsstærke spillere på kanten. Hvis det er udgangspunktet er mccowatt 10er i vores system. Og umiddelbart giver det også bedst mening at MA er wingback.

Jeg ved ikke noget men eftersom de startede med Anderson på 10eren, kan det være at de simpelthen har vurderet at Anderson ikke helt fungerer på 10eren og at man bliver nødt til at hente et alternativ. Man skal dog ikke glemme Tomas Kristjanson der var godt på vej.

Det er ikke længere lovligt at publicere såkaldte deepfakes, uden tydeligt at markere at billedet er ai-genereret. Jeg ved godt, det er en joke, men hvis der kan være tvivl, skal det deklareres. https://digst.dk/tilsyn/ai-forordni...cordion-oplysning-ved-ai-genererede-deepfakes
Respekterer nu bare hvad der bliver sagt o stedet for.
Er med på at fodbold er følelser, men det kan sku os blive trættende at skulle ignore bestemte brugere fordi de bruger sitet som deres negative losseplads.
Prøv selv at gå ind og se tilbage på dine beskeder og fortæl mig om det er konstruktivt og motiverende for debatten?
Lad os nu gå efter bolden her 🤍💙

Latest posts

Back