Rotationsspiller har ikke noget med antal kampe at gøre. Det betyder, at man roterer med en anden/andre spillere.
Nu må vi jo se, hvad det bliver til med Solbakken og hans triste diagnoser, men jeg ser personligt Knudsen som værende niveauer over Anderson. Knudsen blev hentet til og brugt i Bundesligaen, Anderson var interessant i Sverige. Det er ikke just det samme.
Men det handler jo for pokker også om pengene. Tror i helt seriøst, at vi skal til at hentet 8 nye spillere til millioner af euro per handel? Så meget giver det altså heller ikke at vinde superligaen trods alt. Det kunne da være fedt, men hvis vi antager, at Djurgården vil have deres penge ind igen, så taler vi altså om en spiller, der som minimum koster 2 millioner euro plus sign ons, og en høj løn. Det antager jeg vil være en betragtelig del af vores transferbudget, og så er han ganske enkelt bare heller ikke bedre... Med mindre han da pludseligt har taget kæmpe skridt i Sverige.
Vi skal altså hente en hel del spillere til den kommende sæson. At betale 2 millioner euro (eller måske mere) for en 28 årig spiller, som ikke var skide imponerende det meste af tiden i klubben virker sgu lidt hovedløst, synes jeg.