New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 758K
Well well

Linds hjerte er nok ikke større end hvis vi betalte nok, så ville han komme.

Øv med Paddy, men fair nok. Lidt fesent at den jo nok kunne være lukket for længst, så det er udelukkende klubbens egen skyld.

Bliver ikke rart at se ham være Brønner, håber det bliver et kæmpe flop både udenfor og på banen.
Nej det handler altså ikke om, at AGF har sovet i timen.

Sportsligt giver det ingen mening for AGF at give Paddy en to-årig kontrakt. En kæmpe legende med aktier i mesterskabet, men sæsonen har også vist at niveauet er en udfordring.

Well well
Vildt nok. Han er faldet voldsomt i fart og niveau det seneste år.Men godt for ham.
Hvad mon deres unge angribere og dem på vej siger til det?
Brøndby må have penge nok.

Nej det handler altså ikke om, at AGF har sovet i timen.

Sportsligt giver det ingen mening for AGF at give Paddy en to-årig kontrakt. En kæmpe legende med aktier i mesterskabet, men sæsonen har også vist at niveauet er en udfordring.

Tror jeg formulerer mig lidt dumt. Hvis klubben virkelig gerne ville have ham, kunne vi nok have lukket den for længst.

Jeg er da ærgerlig over at det lige er BIF, men jeg kan ærligt ikke se meningen med det. Faktisk heller ikke fra Paddys side rent sportligt, men der giver nok en masse til privatlivet.

Jeg tror desværre ikke, jeg har en høtyv i skuret. Nej, det må jo bare være, hvad det er. Men det føles lidt fjollet, efterhånden.

Spillerne burde ihvertfald stoppe med alle deres naive udtalelser. Seriøst, snakke om glædelig nyhed og så skrive med vores hadeklub nr. 1, hvor dumt er det?

Jeg nærer intet had til PM og er stolt af at have haft ham, men tror jeg springer en kommende legende trøje over..

Spillerne burde ihvertfald stoppe med alle deres naive udtalelser. Seriøst, snakke om glædelig nyhed og så skrive med vores hadeklub nr. 1, hvor dumt er det?

Jeg nærer intet had til PM og er stolt af at have haft ham, men tror jeg springer en kommende legende trøje over..
Enig i den sidste sætning. Legendestatussen er urørlig, men jeg behøver ikke en trøje med en aktuel Brøndbyspiller.

Bif har et problem med kulturen og skal have gjort noget ved det.

Det er måske lidt vildt, at hente en 36 årig angriber som har fået nedadgående spilletid henover den seneste sæson og ikke har kunnet følge med i AGF. På den anden side, kan det være PM skal ende som spillende angrebstræner og kun være indskifter af nød.

Fra et fan perspektiv vil det alligevel irritere mig lidt hvis det sker. På den anden side skal manden jo have et job.

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back